Sagan in de loop?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:01 schreef DerRabbit het volgende:
Sorry voor de kaap, maar het duurde wel erg lang.
Jij en te vroeg?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef Molo het volgende:
Volgens mij gaat al mijn OV vandaag op tijd.... zonder vertraging
Vet te vroeg op Schiphol straks
Tuurlijk niet, die zou een dubbele backflip zonder handen hebben gedaan terwijl hij een banjo bespeeld om indruk te maken.quote:
Jaquote:
Absoluut waar!quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die zou een dubbele backflip zonder handen hebben gedaan terwijl hij een banjo bespeeld om indruk te maken.![]()
Mwehehehe.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:31 schreef Molo het volgende:
Zit hier iemand die naar Brussel had gemoeten...
Nou, daar is ze dan nu ietsjes later denk ik
Als je voor je werk in 3 weken tijd 3000km gaat fietsen op suikerwater en doping in lycra pakjes en veel te dure fietsjes is narcisme nog het beste te behandelen van al je mentale aandoeningenquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut waar!
Zulke mensen![]()
Narcismus muss sein
Is me ook een keer overkomen, trein naar Schaffhausen ipv Zürich airportquote:
Ja dat is ook wel weer zo eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je voor je werk in 3 weken tijd 3000km gaat fietsen op suikerwater en doping in lycra pakjes en veel te dure fietsjes is narcisme nog het beste te behandelen van al je mentale aandoeningen
Ik overwoog om er een "het klinkt als jou" bij te zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Is me ook een keer overkomen, trein naar Schaffhausen ipv Zürich airport![]()
![]()
![]()
Niet verrassend zeker
Dit mag echt in de krant....quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef Molo het volgende:
Volgens mij gaat al mijn OV vandaag op tijd.... zonder vertraging
Vet te vroeg op Schiphol straks
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overwoog om er een "het klinkt als jou" bij te zetten.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit mag echt in de krant....
Paginagroot.
Uren te vroeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ben er bijna zelfs
This is madness!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Uren te vroeg.Ondergoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zelfde anderhalve kilo kaas uit de koelkast niet vergetenquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Kan ook iets anders zijn.
Ze ging kadootjes meenemen volgensmij, waarschijnlijk liggen die nog thuis.
CALLED ITquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
Ik heb serieus twee onderbroeken te weinig mee![]()
Dank! Ik loop wel even langs de HEMA nog
Zie ze nu in gedachten op het wasrek hangenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie ze nu in gedachten op het wasrek hangen
De eerste de beste viswinkel in en een visnetje kopen en slapen maarquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik vergeet standaard iets van een pyjama als ik elders slaap. Gelukkig vrij makkelijk/goedkoop op te lossen altijd.
Hoe lang ga je dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
Ik heb serieus twee onderbroeken te weinig mee![]()
Dank! Ik loop wel even langs de HEMA nog
Ja dat is me ook vaker overkomen, dus daar had ik wel aan gedachtquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik vergeet standaard iets van een pyjama als ik elders slaap. Gelukkig vrij makkelijk/goedkoop op te lossen altijd.
Drie nachtenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe lang ga je dan?
Binnekant, buitenkant en dan keer 3 is al zes dagen?
Even ervanuitgaande dat je nu een onderbroek aan hebt dan.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik las van de week nog bijzonder nieuws.
Katja Schuurmans.. Opgenomen in kliniek voor seks verslaving...
Moet je je voorstellen, zit je daar in therapie... ben je bijna van je verslaving af... Komt Katja binnenlopen....
Dat worden nog een paar zware laatste groepstherapie sessies.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Katja Schuurman.. Opgenomen in kliniek voor seks verslaving...
Moet je je voorstellen, zit je daar in therapie... ben je bijna van je verslaving af... Komt Katja binnenlopen....
Nah, meestal heb ik toch wel een shirt extra mee, want wijf.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De eerste de beste viswinkel in en een visnetje kopen en slapen maar
Hahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Katja Schuurman.. Opgenomen in kliniek voor seks verslaving...
Muah, ik heb betere modellen van Molo gezienquote:
Die knalrode was speciaal voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, ik heb betere modellen van Molo gezien
Ik had liever een knalroze gezienquote:
Regel ik voor je!quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had liever een knalroze gezien
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Nou vrouwen, de staande beffer is weer op de markt, sla uw slag.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aan-het-daten
Ieuw.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Nou vrouwen, de staande beffer is weer op de markt, sla uw slag.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-weer-aan-het-daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |