Is niet bepaald ideaal toch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat een onzin dat dat niet in de winter zou kunnen.
De Mount Everest beklimmen, dat is niet ideaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Is niet bepaald ideaal toch.
Wat is het verschil precies?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
De Mount Everest beklimmen, dat is niet ideaal.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:04 schreef 00wildchild het volgende:
Maar hij zit niet op Tinder. Jammer wilde wel pics zien.
Zegt hij dat?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:04 schreef 00wildchild het volgende:
Maar hij zit niet op Tinder. Jammer wilde wel pics zien.
Tja als je dat als referentie hebt. Hobbies doe je voor de lol.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
De Mount Everest beklimmen, dat is niet ideaal.
Jouw plezier bederft gelijk door een beetje kou? Waarschijnlijk heb je een beetje een zwak gestel, misschien moet je maar iets vaker een koude douche nemen of zo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:08 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Tja als je dat als referentie hebt. Hobbies doe je voor de lol.
Kun je ook gewoon vragen hoorquote:
Absoluut. Wat is een gestel? koude douche is inhumaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Jouw plezier bederft gelijk door een beetje kou? Waarschijnlijk heb je een beetje een zwak gestel, misschien moet je maar iets vaker een koude douche nemen of zo.
Heb ik al een paar keer gedaan toch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon vragen hoor
Snap die spelletjes nooit. Is het een volwassen vent of watquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:17 schreef 00wildchild het volgende:
D is klaar met h2g doen en ik reageer fucking droog en langzaam. Nu gaat ie slijmen. Joe.
H2g?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:17 schreef 00wildchild het volgende:
D is klaar met h2g doen en ik reageer fucking droog en langzaam. Nu gaat ie slijmen. Joe.
Geen idee ik vraag maandag wel ff wat hij nou eigenlijk wil en dat ik wel een bepaalde etiquette verwacht. Niet veel, maar eerst zeggen ben verliefd blabla en dan ghosten valt niet onder hoe om te gaan met mij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Snap die spelletjes nooit. Is het een volwassen vent of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |