Waarschijnlijk ikzelfquote:
10 Solo's is nog niet genoegquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:04 schreef Quotidien het volgende:
ze komen met meerderen want in ze eentje zijn ze weak
Ga jij eens naar een van je andere sc's, sletquote:
Okquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga jij eens naar een van je andere sc's, slet
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepjequote:
Ik luister alleen naar Haagsquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepje
Ga jij maar naar een kroeg.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En voor jou ONZ / [ONZ SC #2227] fokkie is een snoepje
Je bent dus geen clone? Prima hoor verder want je bent een toffe user maar dacht dat omdat je me Ash noemde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar je kent mij uberhaupt niet.
Dus aangenaam.
Ik let wel eens op.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Je bent dus geen clone? Prima hoor verder want je bent een toffe user maar dacht dat omdat je me Ash noemde.
Wat zei je? Hoe zag ze eruit?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin ik tegen een tinderchick over rolex, meteen ontmatchtserieus waar
Man man man zal wel een hippie zijn geweest.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin ik tegen een tinderchick over rolex, meteen ontmatchtserieus waar
Man man man zal wel een hippie zijn geweest.
Heb iets over horloges in m'n bio dus ze vroeg daarover. Dus ik zeg ik heb horloges maar niet hele dure, wil iets van een Rolex erbij. En toen was het meteen uit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:19 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat zei je? Hoe zag ze eruit?
Ze rook geld, jij gaf niet thuis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb iets over horloges in m'n bio dus ze vroeg daarover. Dus ik zeg ik heb horloges maar niet hele dure, wil iets van een Rolex erbij. En toen was het meteen uit.
Niet heel knap overigens. Maar ik ben een ruimdenkende jongen die uiteraard niet alleen op uiterlijk focust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |