wat fijn!quote:Op maandag 25 november 2019 22:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het is echt een reis waar ik op had gehoopt. Sjaak vindt het geweldig, houdt van ontdekken en doet dat vanuit de veiligheid van zijn twee ouders die hij bij zich heeft. Speelt met vreemde kinderen, alsof hij altijd al die sociale skills heeft gehad. Het is zo tof
Ohh! OK ik dacht dus dat een groep 2 autostoel altijd verplicht was, ik wist niet van die uitzondering bij incidenteel vervoerquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:50 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd met je vierjarige, @:hetzusjevan!
Een zitverhoger is een zitverhoger.dus geen (groep 2) autostoeltje.
Vanaf de leeftijd van 3 jaar mag je een kind zonder autostoel vervoeren als het incidenteel vervoer en een korte afstand betreft (maximaal 50 kilometer).
Druk ja! Bij de kleuters is de verhouding 1 volwassene op 4-6 kinderen. Toen ik laatst mee was naar de dierentuin zou ik eigenlijk 6 kinderen onder mijn hoede hebben, maar ik vond het niet heel erg dat er 1 ziek was. Het was zo hectisch! Ik was alleen maar bezig met de kinderen bij elkaar houden en wc’s opzoekenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Gut, ik ben vandaag meegegaan met T z'n klaar naar het theater. Super leuke voorstelling. Ik vond het wel heftig, 38 kinderen, 2 juffen en ik. Door de drukte in de stad en met de tram... Ik vond de ratio kind: volwassene wat verkeerd. Hoe gaat dat bij jullie op school?
Precies dit ^^. Heel fijn om te lezen dat het zo goed gaat in de VSquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:11 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
wat fijn!
Hopelijk kan hij (en jullie) lekker opladen. Wat goed ook dat hij leuk contact legt met leeftijdsgenootjes, en daar iets uit haalt voor hem zelf. Beetje raar NL dit, haha. Maar fijn dat hij dat contact zo positief ervaart.
Bijzonder ook wel. Dat dit een setting is waarin dat hem wel lukt, zo zonder verwachting en in jullie veilige nabijheid. Moet een fijne ervaring zijn voor hem (en jullie!)
We waren gister in Las Vegas en ‘s avonds merkten we aan alles dat Sjaak compleet overprikkeld was. Hij was weer helemaal in paniek en kon alleen maar schreeuwen en huilen voor het slapen gaan. Vandaag gaan we de stad weer uit, dat zal een hoop schelen. Gister was voor ons ook teveel...quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:11 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
wat fijn!
Hopelijk kan hij (en jullie) lekker opladen. Wat goed ook dat hij leuk contact legt met leeftijdsgenootjes, en daar iets uit haalt voor hem zelf. Beetje raar NL dit, haha. Maar fijn dat hij dat contact zo positief ervaart.
Bijzonder ook wel. Dat dit een setting is waarin dat hem wel lukt, zo zonder verwachting en in jullie veilige nabijheid. Moet een fijne ervaring zijn voor hem (en jullie!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze was ook heel tevreden met het fopcadeautje van Malle Pietje in haar schoen vanochtend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een echt durp ja..quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok ik ben dus lastminute mee gegaan op dat mini-uitje 's middags omdat een andere moeder met een ziek kind thuis zat. E was moe na dag 1 maar jeetje, ik ook. We waren beide overprikkeld die dag
. Instant en immens respect voor kleuterjuffen trouwens: 25 kleuters, 4 dagen..
. Ik werd al gek na 2 uurtjes.
Anyway het gaat supergoed, ik ben zo opgelucht. Nu dus net 2 dagen op school en ik heb me er nu al zo'n beeld bij trouwens
. Iedereen wist dat we nieuw zijn, en ze wisten allemaal al dat we gaan verhuizen en in welk huis we komen te wonen. Ben daar serieus diverse keren op aangesproken. Srsly
. Is dit echt dorps of gaat dit overal zo?
![]()
Mevr. C. klinkt als een gave reis die jullie aan het maken zijn! Hoe lang zijn jullie weg? Ik heb dit topic niet bijgehouden voorheen (drukdruk) maar ik ben wel heel benieuwd hoe het verder met Sjaak is, en met school? Als je een keer terug bent en tijd/zin hebt om me een mini update te geven?
Wat een leuke foto Roxy!
Luna, zoiets lijkt me zo naar om te zien. Hopelijk slaat de behandeling goed aan en voelt ie zich iig snel iets beter.
Haha hier gaat dat precies zo en ik woon idd in een dorpquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Klinkt als een echt durp ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |