Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:29 schreef PippenScottie het volgende:
Mag ik ook op het hele album Disintegration van The Cure stemmen? Dat ze dat gewoon op 30 december tussen 14.00 en 15.00 uitzenden?
Niet hard gaan op The Same Deep Water As You. Dan ben je wel behoorlijk af hoor, sow.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee.
Kijk, met de Highway Star actie doe ik met alle plezier mee. Maar tegen dit gekweel van deze mislukte Joker moet ik ernstig bezwaar aantekenen.
Het enige leuke nummer van The Cure is A Forest, en ook dat haalt mijn stemlijst niet.
Dus laten we ons focussen op Highway Star
Ga je op deny vera - roller kooster stemmen?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet hard gaan op The Same Deep Water As You. Dan ben je wel behoorlijk af hoor, sow.
Ik kan die jankstem niet uitstaan. Kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet hard gaan op The Same Deep Water As You. Dan ben je wel behoorlijk af hoor, sow.
Ik vermoed van niet, waarde Masterminded.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je op deny vera - roller kooster stemmen?
Ik vrees dat mijn moeder dat wel gaat doen. Goed nummer, maar ik vrees dat de hype gigantisch wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, waarde Masterminded.
Top-100 incoming.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn moeder dat wel gaat doen. Goed nummer, maar ik vrees dat de hype gigantisch wordt.
En de andere hype zal wel Als Het Avond Is zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Top-100 incoming.
Liever dan Adèle, dat dan weer wel.
Ik ben het half met je eens.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee.
Kijk, met de Highway Star actie doe ik met alle plezier mee. Maar tegen dit gekweel van deze mislukte Joker moet ik ernstig bezwaar aantekenen.
Het enige leuke nummer van The Cure is A Forest, en ook dat haalt mijn stemlijst niet.
Dus laten we ons focussen op Highway Star
Ik lever mijn bijdrage! Verder zijn zeker:quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat How Can We Hang On to a Dream? nog een jaartje er in kan hangen, maar zie het somber in
Vandaag kunnen we stemmen toch?quote:Op zondag 1 december 2019 00:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik lever mijn bijdrage! Verder zijn zeker:
Frank Sinatra - Strangers in the Night (1995)
Buffalo Springfield - For What It's Worth (1990)
Tim Hardin - How Can We Hang On To a Dream (1972)
Level 42 - Love Games (1956)
Talk Talk - Living in Another World (1940)
The Doors - Waiting for the Sun (1936)
Kraftwerk - The Model (1916)
The Prodigy - Out of Space (1915)
Cream - Sunshine of Your Love (1400)
Zombies - Time of the Season (3 jaar geleden verdwenen)
XTC - Making Plans For Nigel (2 jaar geleden verdwenen)
Canned Heat - On the Road Again (vorig jaar verdwenen)
KC & The Sunshine Band - Get Down Tonight (voor het laatst in '01)
Grand Master Flash & Furious 5 - The Message (-)
De rest van de plekken (21?) bepaal ik tussen nu en 7 december.
Ik stem van de 1900s op How Can We Hang On to a Dream van Tim Hardin en Don’t Look Back van Bostonquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:07 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat How Can We Hang On to a Dream? nog een jaartje er in kan hangen, maar zie het somber in
En ik heb besloten ook nog op Fleetwood Mac's You Make Loving Fun te stemmen in plaats van op iets als Rhiannon of The Chain of zo, want die staan toch al veilig.quote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik stem van de 1900s op How Can We Hang On to a Dream van Tim Hardin en Don’t Look Back van Boston
Sowieso.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ga je op deny vera - roller kooster stemmen?
waarom? bang dat die niet voldoende stemmen krijgt?quote:
Goede kans dat de versie van S&G pas de derde hoogste is in de lijst dit jaar.quote:Op zondag 1 december 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
ik overweeg om sound of silence van S&G te stemmen om dat gedrocht van disturbed in elk geval achter het origineel te houden
quote:Op zondag 1 december 2019 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goede kans dat de versie van S&G pas de derde hoogste is in de lijst dit jaar.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 december 2019 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? bang dat die niet voldoende stemmen krijgt?
tja laten we het erop houden dat dat een kwestie van smaak en principes is.quote:
Daarom.quote:Op zondag 1 december 2019 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja laten we het erop houden dat dat een kwestie van smaak en principes is.
quote:Op zondag 1 december 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
ik overweeg om sound of silence van S&G te stemmen om dat gedrocht van disturbed in elk geval achter het origineel te houden
Andere van Boston om persoonlijke redenen, maar Tim Hardin komt ook in mijn lijstje.quote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik stem van de 1900s op How Can We Hang On to a Dream van Tim Hardin en Don’t Look Back van Boston
Vrees dat jouw stem en van een paar andere Fokkers niet genoeg zullen zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 10:55 schreef peaceman het volgende:
Alles uit 2019 (het jaar zelf) staat nooit in de keuzelijst. Dat zal ook nooit gebeuren.quote:
Ik zie het.quote:
Nicequote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
Leo Blokhuis heeft de shift van 0.00 tot 2.00 uur tijdens de Top 2000
Ah leukquote:Op zondag 1 december 2019 12:17 schreef Chiappucci het volgende:
Leo Blokhuis heeft de shift van 0.00 tot 2.00 uur tijdens de Top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |