Achja, genoeg propaganda al in de lijst hoor.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik toch nog net even anders, in de zin dat het in elk geval een neutraal onderwerp is. Clubliedjes zijn niet neutraal, en dat zet dan de deur ook weer open naar politiek gekleurde nummers als die SP-promo liedjes van Bob Fosko en dat soort dingen.
Tractors naar het mediapark!!!quote:Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
NPO Radio 2 moet met een officieel persbericht komen "Alles waarop vorig jaar niet of nauwelijks is gestemd, niet in de keuzelijst staat, dit jaar nauwelijks op de Nederlandse radio is gedraaid of online is gestreamd en opeens een hoop stemmen ontvangt dankzij een duidelijke online stemactie, wordt vanaf nu geweerd uit de lijst."
Dat zal niet makkelijk worden met een zendermanager die ludieke acties wel leuk vindt en die stelt dat de lijst moet vertellen wat er 'in een jaar gebeurd is'... alsof het het NOS jaaroverzicht is...quote:Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
NPO Radio 2 moet met een officieel persbericht komen "Alles waarop vorig jaar niet of nauwelijks is gestemd, niet in de keuzelijst staat, dit jaar nauwelijks op de Nederlandse radio is gedraaid of online is gestreamd en opeens een hoop stemmen ontvangt dankzij een duidelijke online stemactie, wordt vanaf nu geweerd uit de lijst."
Ik ben voor. Overigens zou dit dan wel betekenen dat Slayer nooit de lijst zou halen, maar het zij zo.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:33 schreef Cassa95 het volgende:
Net even gekeken, was leuk. Ik vond de vragen toch wel pittig eerlijk gezegd, wist er best veel niet..quote:
Ik snap gewoon niet dat ze mensen uitnodigen die niets weten. Je kan toch 3 teams maken van een ouder en jonger iemand. Dan dek je wel een groot deel van de lijst.quote:
Voor de zekerheid de overleden muzikanten sinds begin dit jaar:quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:53 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk vergeet niemand Talk Talk een eresaluut te geven in zijn/haar stemlijst.
Ja hallo mijn short list moet kleiner worden, niet groter...life’s what you make it is overigens wel een topperquote:Op vrijdag 29 november 2019 19:53 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk vergeet niemand Talk Talk een eresaluut te geven in zijn/haar stemlijst.
Living In Another World, is van de nummers waar ik zeker op stem.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja hallo mijn short list moet kleiner worden, niet groter...life’s what you make it is overigens wel een topper
*voegt talk talk toe*
Het viel mij vooral tegen, dat de radio2-deejay van dienst zo weinig wist.quote:Op vrijdag 29 november 2019 14:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat ze mensen uitnodigen die niets weten. Je kan toch 3 teams maken van een ouder en jonger iemand. Dan dek je wel een groot deel van de lijst.
Henry van Loon houdt van Abba en Joni Mitchel en wist voor de rest niets. Hij was wel een paar keer grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |