Er zit nogal een verschil tussen fan zijn en je niet ergeren aan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:16 schreef Piebe het volgende:
[..]
Jij bent fan van Borsato, Bløf en Kensington?![]()
![]()
Bij de Beatles is het oeuvre op zich zo divers dat dat te billijken valt, vind ik ook van Bowie en Fleetwood Mac.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Het aantal verschillende artiesten is door de jaren heen volgens mij licht afgenomen. Wel zonde.
Maar goed, oudere artiesten zijn hier doorgaans meer debet aan dan recente. De Beatles en de Stones staan er immers ook met elke scheet in.
Wie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van meer verschillende artiesten.. zullen we eens op Unshaken van D’Angelo stemmen?
Vervelend inderdaad, daarom hou ik altijd ook nog een excel lijst bij van bepaalde lijsten, zodat ik altijd weet welk nummer daar nou hoorde te staan zodat ik hem weer kan toevoegen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het hele jaar bezig geweest om tracks die ik in overweging neem in een YouTube playlist te zetten. Maar er zijn enkele tracks alweer verdwenen vanwege copyright claims
Nee, die vind ik nou net ontzettend overrated.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
In het kader van meer verschillende artiesten.. zullen we eens op Unshaken van D’Angelo stemmen?
De Beatles en Fleetwood Mac zijn divers ja, sommige nummers zijn heel mooi en andere echt vreselijkquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Beatles is het oeuvre op zich zo divers dat dat te billijken valt, vind ik ook van Bowie en Fleetwood Mac.
Bij de lijst hebben de sidekicks geen toegevoegde waarde, dus op zich niet erg.quote:Op zondag 24 november 2019 07:49 schreef chansadres het volgende:
Caroline Brouwer zal trouwens niet aanwezig zijn bij de Top 2000 uitzendingen. Vind ik toch jammer want samen is het toch wat dynamischer.
Waaronder ikquote:Op zondag 24 november 2019 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij de lijst hebben de sidekicks geen toegevoegde waarde, dus op zich niet erg.
En sommigen hier vinden het sowieso wel prima, geen Caroline.
Stenders heedt gewoon een sidekick/collega nodig als sparring partner. Dat was al bij van Inkel. En later ook met Fred Siebelink. Zonder gebeurd er vaak vrij weinig en is het vaak saai.quote:Op zondag 24 november 2019 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij de lijst hebben de sidekicks geen toegevoegde waarde, dus op zich niet erg.
En sommigen hier vinden het sowieso wel prima, geen Caroline.
Prima voor de Top dusquote:Op zondag 24 november 2019 12:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stenders heedt gewoon een sidekick/collega nodig als sparring partner. Dat was al bij van Inkel. En later ook met Fred Siebelink. Zonder gebeurd er vaak vrij weinig en is het vaak saai.
Geen idee. Maar die is net bevallen toch?quote:Op zondag 24 november 2019 16:04 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ah jammer, waar kun je dit eigenlijk zien?
Owja, alweer vergeten. Maar ze was 10 oktober bevallen. Weet niet hoelang ze verlof heeft, maar dat zou toch prima te doen zijn?quote:Op zondag 24 november 2019 16:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die is net bevallen toch?
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Owja, alweer vergeten. Maar ze was 10 oktober bevallen. Weet niet hoelang ze verlof heeft, maar dat zou toch prima te doen zijn?
Ach kan me voorstellen dat ze de eerste keer feestdagen met een kleinte thuis wilt zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Owja, alweer vergeten. Maar ze was 10 oktober bevallen. Weet niet hoelang ze verlof heeft, maar dat zou toch prima te doen zijn?
Daar heb jij ook wel gelijk in, gezellig bij elkaar met de feestdagenquote:Op maandag 25 november 2019 00:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach kan me voorstellen dat ze de eerste keer feestdagen met een kleinte thuis wilt zijn.
En we hebben Annemiek nog
Voor 'leuke' shows wel, voor een programma waar het om de muziek gaat vind ik Stenders solo echt dikke prima. Laat m maar lekker freakenquote:Op zondag 24 november 2019 12:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Stenders heedt gewoon een sidekick/collega nodig als sparring partner. Dat was al bij van Inkel. En later ook met Fred Siebelink. Zonder gebeurd er vaak vrij weinig en is het vaak saai.
Klopt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
Zondag vanaf 12u stemmen, zojuist op Radio2 gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |