Boerenkool met worst!quote:Op donderdag 21 november 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
En ja, de TT is bewust dubbelzinnig
Lekker. Wel eentje van de Hemaquote:Op donderdag 21 november 2019 19:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Boerenkool met worst!
Yummie!
Vetvrij papiereke erom!quote:Op donderdag 21 november 2019 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker. Wel eentje van de Hema
quote:Op donderdag 21 november 2019 19:49 schreef Molo het volgende:
Alle soorten wordt gaan er bij mij geweldig goed in
Matig die aanvankelijke typo welquote:
Wat is daar bijzonder aan? Serieuze vraag overigens, want mosterdquote:
De extra sterke vind ik lekkerder dan dijon. Waarom kan ik niet uitleggen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan? Serieuze vraag overigens, want mosterd
Zal het eens proberen! Komt altijd wel op hier. Pittige mosterd, hmmmmquote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
De extra sterke vind ik lekkerder dan dijon. Waarom kan ik niet uitleggen.
Ja en van haar mag ik soms best worst meenemen van bij de super.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar al eens met muis over gepraat?
quote:
Zolang je niet per ongeluk de Beierse zoete mosterd neemt, is het prima spul.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan? Serieuze vraag overigens, want mosterd
Goeie worst tussen de kadetjes, niks mis meequote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en van haar mag ik soms best worst meenemen van bij de super.
En zo hoort hetquote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en van haar mag ik soms best worst meenemen van bij de super.
Waarom specifiek in 2022?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jaaa! Hoorde vandaag op de radio dat de Hema in 2022 een grote kans loopt om failliet te gaan. Die worst zou ik wel missen. En ook de winkels die ruiken naar rookworst
Met een grote kloder zelfgeklopte roomsausquote:Op donderdag 21 november 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie worst tussen de kadetjes, niks mis mee
Dan loopt een krediet af en moeten ze hun torenhoge schulden aflossen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom specifiek in 2022?![]()
En ken je deze?
Preciesquote:Op donderdag 21 november 2019 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een grote kloder zelfgeklopte roomsaus
Dat klinkt niet heel hoopvolquote:Op donderdag 21 november 2019 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan loopt een krediet af en moeten ze hun torenhoge schulden aflossen.ken ik.
Die met die bril is Jantje Roosen, in het bezit van een akelig aantrekkelijk zoon.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel hoopvol![]()
En top, weinig mensen kennen m maar. Baggernummer ook
Ik zie drie paar brillen?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die bril is Jantje Roosen, in het bezit van een akelig aantrekkelijk zoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |