Goed teken dat er nog een date gepland is!quote:Op woensdag 4 december 2019 08:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Beetje stressig. Als het goed is zaterdag een nieuwe date gepland met dat meisje, maar ik kan haar niet zo goed peilen. En nog wat kleine dingen die afgerond moeten worden rondom de verbouwing van badkamer en keuken.
Verder op dit moment wel oke. Sta nu te wachten voor de kruidvat, net al boodschappen gedaan bij de appie lopend.
Hoe is het met jou?
Ja, ben bij de poh geweest, we gaan bekijken hoe we de tijd kunnen overbruggen.quote:Op woensdag 4 december 2019 09:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik merk dat slaaptekort wel echt een dingetje is, afgelopen maandag kwam mn crush s'avonds uit zn werk nog even langs, uiteindelijk ging hij om 3:15 weg en waren de kinderen om 6:30 wakker... autchmaar wel fijn gesprek gehad, persoonlijke dingen verteld en we daten nog vrolijk door
![]()
Succes met de boodschappen!
@:nijna heb je al een afspraak gehad bij de POH
Fijn dat je daar in elk geval overbrugging hebt!quote:Op woensdag 4 december 2019 16:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, ben bij de poh geweest, we gaan bekijken hoe we de tijd kunnen overbruggen.
Meer evenwicht zoeken tussen dingen die gedaan moeten worden en dingen die me energie geven. En ik weet wel dat het goed is om bv een stuk te gaan lopen, maar ik kan me er lastig toe zetten zeg maar.
En nieuwe afspraak gepland.
Leuk om te lezen dat je crush langskwam, kort nachtje. Maar hij klinkt wel ok
![]()
Hoe is dat mogelijk?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een rekening gekregen van zon 1200 euro van een psychiater waar ik 1 bezoek bij heb gehad
Geen flauw idee. Volgens de brief is hij niet aangesloten bij de verzekeraar maar als ik het declareer moet het onder de basisverzekering vallen.quote:
Ja, voor mij is het inmiddels normaal dat ik me af en toe zo voel, mijn vriend vind het moeilijk om te begrijpen soms, laatst vroeg hij ook of hij me dan niet gelukkig maakt.. Maar staat compleet los van hem..quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef anastasiatje het volgende:
[..]
Aw, dat is lief dat je goed in de gaten wordt gehouden. "Gelukkig" (is niet het juiste woord, maar weet niks anders) dat zoiets heftigs niet heel vaak gebeurt... Hoewel het kut blijft natuurlijk. En over die eeuwige rust, dat is ook zoiets ellendigs...
Ik hoop dat je je zo blijft voelen!
Beter dan gisterenquote:
Ik weet dat er een aantal regels moeten zijn waar de praktijk aan moet voldoen en dan kun je het gewoon declareren, ik zou je zorgverzekering even bellen, die kunnen je dat wel vertellen..quote:Op woensdag 4 december 2019 18:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Volgens de brief is hij niet aangesloten bij de verzekeraar maar als ik het declareer moet het onder de basisverzekering vallen.
Ja natuurlijk... je hoeft niet beide te hebben om te mogen posten hoor.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Mag ik met alleen depressie ook meedoen hier? Ik heb te weinig angst voor de tt
Gelukkig.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... je hoeft niet beide te hebben om te mogen posten hoor.
Wat merk je tussen "goede"en "slechtere" periodes?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:07 schreef MatthijsDJ het volgende:
Geloof dat mn dipje al een paar dagen voorbij is. Heb nog wel af en toe een uurtje ofzo dat het minder loopt maar verder begin ik geloof ik weer de oude te worden 😋
Dat zijn altijd klote berichten idd.quote:Op woensdag 4 december 2019 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
https://www.112hm.nl/2019(...)eval-in-moerkapelle/
Kreeg vanavond dit bericht, is de zoon van mijn collega, Ik ben al de hele avond van slag, paniek, misselijk... bah!
He wat naarquote:Op woensdag 4 december 2019 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kreeg vanavond dit bericht, is de zoon van mijn collega, Ik ben al de hele avond van slag, paniek, misselijk... bah!
Dat zijn altijd heftige zaken om te horen.. Sterkte!quote:Op woensdag 4 december 2019 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goed:quote:Op woensdag 4 december 2019 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat merk je tussen "goede"en "slechtere" periodes?
Hoe kom je weer van minder naar goed?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat zijn altijd heftige zaken om te horen.. Sterkte!
[..]
Goed:
Geen onrust in het lijf
Lekker bezig met gezin, hobby, werk etc..
Niet zo bezig met oorsuizen
Minder:
Onrust in lijf
Depri gevoel
Moeite met m'n dwanggedachten.
Oorsuizen eist aandacht.
Als ik vanuit mijn visie mag antwoorden, tijd! En acceptatie dat het even wat minder gaat... hoe harder ik me verzet tegen dat het minder gaat hoe kutter ik me ga voelen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe kom je weer van minder naar goed?
Dat klopt natuurlijk, het gaat meestal ook wel over. Maar tot die tijd? Bij mij kan het een aantal dagen aanhouden, dat suicidaliteit uiteindelijk overgaat in agressiviteit...quote:Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als ik vanuit mijn visie mag antwoorden, tijd! En acceptatie dat het even wat minder gaat... hoe harder ik me verzet tegen dat het minder gaat hoe kutter ik me ga voelen eigenlijk.
Dat dus eigenlijk, gewoon doen wat ik normaal leuk vind en waar ik energie uit haal.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als ik vanuit mijn visie mag antwoorden, tijd! En acceptatie dat het even wat minder gaat... hoe harder ik me verzet tegen dat het minder gaat hoe kutter ik me ga voelen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |