Dat je daar zo mad om kan wordenquote:Op donderdag 21 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Nou voortaan wat minder persoonlijke sneren maken en dan hou ik ook van jou
Totaal niet mad. Ik zeg gewoon hoe het isquote:Op donderdag 21 november 2019 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je daar zo mad om kan worden
Betalen pappie en mammie?quote:Op donderdag 21 november 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook alleen leuk als pappie en mammie het betalenErg dure hobby
Nou ik ben inmiddels bijna 30 (quote:
Jaja, je voelt je nog steeds goed voor de Vaalserbergquote:Op donderdag 21 november 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet mad. Ik zeg gewoon hoe het is
Vaals is leuk hoor. Drielandenpuntgodquote:Op donderdag 21 november 2019 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaja, je voelt je nog steeds goed voor de Vaalserberg
Die gedachte moet er meer in ja. Keep them comingquote:
Het glas is half leeg.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gedachte moet er meer in ja. Keep them coming
Gngnquote:
Je zou je glas ook moeten bijschenken als het halfvol is natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2019 00:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het glas is half leeg.
Bijschenken
Tot de rand, je leeft maar 1x. Tenzij je een kat bent.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je glas ook moeten bijschenken als het halfvol is natuurlijk
Of een hindoequote:Op donderdag 21 november 2019 00:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tot de rand, je leeft maar 1x. Tenzij je een kat bent.
Hele dag beetje smoken en hopen op het Nirwanaquote:
Heb je daar nou aan.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:11 schreef SoS87 het volgende:
Ik word denk ik moslim. Puur om die 72 maagden. Bacon eten doe ik wel stiekem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |