quote:
Nooit op een woonwagenkamp geweest zo te lezen.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
De kogels vliegen letterlijk om je orenga toch weg
Nou, zonder kogelvrij vest ga ik niet meer naar A'dam!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
Oscar. woont in Amsterdam. Daar gebeurt nooit wat.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nooit op een woonwagenkamp geweest zo te lezen.
ik durf de deur niet meer uit, gisteren natgeregend door een kogelregenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oscar. woont in Amsterdam. Daar gebeurt nooit wat.
SADquote:Op donderdag 21 november 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik durf de deur niet meer uit, gisteren natgeregend door een kogelregen
Geen burgermeester die een vergunning weigert zeker?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
Framing. Notequote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie net als die Turk ook bipolar?
~monkyyy
Gewoon niet op het verkeerde moment in de tram zitten.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
ik durf de deur niet meer uit, gisteren natgeregend door een kogelregen
Nou, nou.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
Alle politiemensen op de brandstapel
Ja precies, ik reis daarom bewust via Utrecht, maarja zul je net zien he!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon niet op het verkeerde moment in de tram zitten.
Als dit geen nootje word...quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
Alle politiemensen op de brandstapel
zo eentje die zich laat omkopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |