IS-dame hebben ze anders gewoon haar Nederlandse paspoort afgenomen.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
EU-spelregels laten dat niet toe. Zelfs bij zeer extreme delicten wordt er daarin nog gefilterd. Krankzinnig die EU.
Ja nouja, dat scharen we dan dan onder extreme gevallen. Maar feit blijft wel dat de EU hier grote bemoeienis in heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
IS-dame hebben ze anders gewoon haar Nederlandse paspoort afgenomen.
Ze is nu alleen nog Marokkaanse.
quote:
Nooit op een woonwagenkamp geweest zo te lezen.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
De kogels vliegen letterlijk om je orenga toch weg
Nou, zonder kogelvrij vest ga ik niet meer naar A'dam!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
Oscar. woont in Amsterdam. Daar gebeurt nooit wat.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:24 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nooit op een woonwagenkamp geweest zo te lezen.
ik durf de deur niet meer uit, gisteren natgeregend door een kogelregenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:24 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oscar. woont in Amsterdam. Daar gebeurt nooit wat.
SADquote:Op donderdag 21 november 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik durf de deur niet meer uit, gisteren natgeregend door een kogelregen
Geen burgermeester die een vergunning weigert zeker?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
Framing. Notequote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Zijn jullie net als die Turk ook bipolar?
~monkyyy
Gewoon niet op het verkeerde moment in de tram zitten.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:25 schreef Oscar. het volgende:
ik durf de deur niet meer uit, gisteren natgeregend door een kogelregen
Nou, nou.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
Alle politiemensen op de brandstapel
Ja precies, ik reis daarom bewust via Utrecht, maarja zul je net zien he!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Gewoon niet op het verkeerde moment in de tram zitten.
Als dit geen nootje word...quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
Alle politiemensen op de brandstapel
zo eentje die zich laat omkopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |