Nee, voor een SC zijn gewoon voldoende alternatieven, zoals de app (quote:Op donderdag 21 november 2019 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien is de doelgroep volwassen(er) geworden en kiezen ze eerder voor inhoudelijke topics dan wat doelloos gezwets in een SC?
Ik ben helemaal niet minder kinderachtig geworden als FAquote:Op donderdag 21 november 2019 14:25 schreef scrupuleus het volgende:
En dat gedoe trok bekijks, men wilde erbij horen.
Nu is dat niet meer nodig en mag iedereen gewoon zichzelf zijn.
Ggmm als fa is natuurlijk een schande maar het is een zegen voor vbl.
Kun jij niet gewoon opdonderen naar het VIVA-forum met je infantiele hersenscheten?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:25 schreef scrupuleus het volgende:
En dat gedoe trok bekijks, men wilde erbij horen.
Nu is dat niet meer nodig en mag iedereen gewoon zichzelf zijn.
Ggmm als fa is natuurlijk een schande maar het is een zegen voor vbl.
De appquote:Op donderdag 21 november 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, voor een SC zijn gewoon voldoende alternatieven, zoals de app () waar je niet lastig wordt gevallen door domme dozen die hier ongevraagd komen posten en niet opdonderen.
Opzich wel begrijpelijk.
Ietsjes wel..quote:Op donderdag 21 november 2019 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet minder kinderachtig geworden als FA
Puistenkop!
Houd je gore tyfusbekquote:Op donderdag 21 november 2019 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon opdonderen naar het VIVA-forum met je infantiele hersenscheten?
Precies!quote:Op donderdag 21 november 2019 14:28 schreef Elan het volgende:
Als je vanaf dag 1 had besloten alles maar in een besloten app te gooien was je een hoop kleurrijke users misgelopen.
Flikker zelf op.quote:
Ik krijg toch het idee dat ik hier ben.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Flikker zelf op.
Niemand zit te wachten op een uitgebreide analyse van iemand die hier geen eens deel van uitmaakt.
Appgodquote:Op donderdag 21 november 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, voor een SC zijn gewoon voldoende alternatieven, zoals de app () waar je niet lastig wordt gevallen door domme dozen die hier ongevraagd komen posten en niet opdonderen.
Opzich wel begrijpelijk.
Dus Elan ook weer sterker dan jou?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Elan is inhoudelijk sterker dan Scrupuleus.
dan jouquote:Op donderdag 21 november 2019 14:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dus Elan ook weer sterker dan jou?
Bedankt vriendquote:Op donderdag 21 november 2019 14:37 schreef GGMM het volgende:
PM-notificatie
21-11-2019 @ 14:37:07
Je hebt een pm-bericht ontvangen.
IK BEN WEER BELANGRIJK @:scrupuleus
Goed bezig weer, de topics zullen nu nog beter lopen.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan jou![]()
@:onlogisch @:caland @:scrummie3.0
Wauw, bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 21 november 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Elan is inhoudelijk sterker dan Scrupuleus.
Dan jouquote:Op donderdag 21 november 2019 14:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dus Elan ook weer sterker dan jou?
Log zelf uitquote:Op donderdag 21 november 2019 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan jou![]()
log uit idioot .
@:Lenny_Leonard
@:trein2000
Acht handgranaten in Lith gevondenquote:Op donderdag 21 november 2019 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Ze zijn wel druk met al die woonwagenkampen he
Iemand al wat van @:charlotte3 gehoord??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |