Nee afgelastquote:Op zondag 24 november 2019 13:00 schreef DKUp het volgende:
Nog meer BLACKED FRIDAYED aankomende week.
Dan noemen we het wel Koopjes Wir haben es nicht gewußt Freittagquote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee afgelast
https://www.ad.nl/binnenl(...)tootgevend~abfab581/
Bij Mediamarkt 39 euro.quote:Op maandag 25 november 2019 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
Niet dan ik hem nodig heb, maar ik wil graag een Titanium Blue of Steel Black Dualshock 4 V2 controller hebben.
Zijn/komen die ook nog ergens in de aanbieding voor 40 euro?
Ik zag wel dat de reguliere zwarte bij Gamemania 40 euro kost vrijdag, maar die heb ik natuurlijk al.
Nedgame heeft ze ook voor 40. Weet niet of jouw kleur erbij zit, maar check het ff.quote:Op maandag 25 november 2019 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
Niet dan ik hem nodig heb, maar ik wil graag een Titanium Blue of Steel Black Dualshock 4 V2 controller hebben.
Zijn/komen die ook nog ergens in de aanbieding voor 40 euro?
Ik zag wel dat de reguliere zwarte bij Gamemania 40 euro kost vrijdag, maar die heb ik natuurlijk al.
In NL vooral 339 geloof ik. Amazon DE wel 299 met bijv. Death Stranding.quote:Op maandag 25 november 2019 08:49 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Bij Mediamarkt 39 euro.
Ik heb ook even een vraagje, heb momenteel geen console en wil de pro aanschaffen met black Friday. Maakt dat nog een beetje uit waar of is hij overal gewoon 299? En is 'a plague tale' de moeite waard?
Nee Mediamarkt en bol heeft de prijzen al aangepast, daar staat hij al op pre-order voor 299 (zonder spel dan)quote:Op maandag 25 november 2019 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In NL vooral 339 geloof ik. Amazon DE wel 299 met bijv. Death Stranding.
quote:Op maandag 25 november 2019 08:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nedgame heeft ze ook voor 40. Weet niet of jouw kleur erbij zit, maar check het ff.
Het is nu wel een beetje begonnen met de sales. En het is nog niet eens écht Dark Friday.
44 bij bol.com, en dan krijg je ook direct een codequote:Op maandag 25 november 2019 08:15 schreef wolfrolf het volgende:
Is hier al gemeld dat PS Plus nu voor ¤45 voor 12 maanden te krijgen is in de PlayStation Store?
Voor nagenoeg dezelfde prijs sponsor ik liever volledig Sony.quote:Op maandag 25 november 2019 09:11 schreef Blik het volgende:
[..]
44 bij bol.com, en dan krijg je ook direct een code
Persoonlijk steun ik liever een Nederlands bedrijf, met 2.000 medewerkersquote:Op maandag 25 november 2019 10:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Voor nagenoeg dezelfde prijs sponsor ik liever volledig Sony.
Alhoewel, met 1 euro kan je alweer bijna dat Fractured Minds kopen.
Fair enoughquote:Op maandag 25 november 2019 10:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Persoonlijk steun ik liever een Nederlands bedrijf, met 2.000 medewerkers
Spiderman ben ik ook onlangs aan begonnen. Die is zeker tof.quote:Op maandag 25 november 2019 10:51 schreef Black-Hole het volgende:
Van het weekend Spiderman voor 19,95 gekocht. Wat een heerlijke gameplay zeg. Wel nog ff goed alle moves onder controle krijgen zodat ik wat meer controle krijg tijdens de gevechten.
Van het weekend ook de demo van Borderlands 3 gespeeld en had hem bijna gekocht. Toch maar even wachten aangezien de nieuwe patch het spel nog verre van bug vrij heeft gemaakt. Ik wacht wel lekker een jaartje en koop hem dan met alle DLC.
Wanneer zou die site dichtgaan vanwege racisme? Zou een groot verlies zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 13:00 schreef DKUp het volgende:
Nog meer BLACKED FRIDAYED aankomende week.
Godverdomme, heb ik gisteren een euro teveel betaaldquote:Op maandag 25 november 2019 09:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ah, goed gevonden. Ik was te belazerd om even verder te kijkenquote:Op maandag 25 november 2019 09:11 schreef Blik het volgende:
[..]
KLB / Ikea zet nieuwe trend: Black Friday bestaat niet meerquote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee afgelast
https://www.ad.nl/binnenl(...)tootgevend~abfab581/
Man man man, het wordt steeds triester en triester in deze huidige maatschappij vol teergevoelige sneeuwvlokjes en andere mietjes die echt nérgens meer tegen kunnen en overal gekwetst over zijnquote:Op maandag 25 november 2019 12:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
KLB / Ikea zet nieuwe trend: Black Friday bestaat niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |