nicequote:Op zaterdag 23 november 2019 15:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De PlayStation 4 Slim 500 GB + PS4 Call of Duty: Modern Warfare deal is enkel geldig op vrijdag 29 november
- De actie is geldig in iedere winkel van Intertoys. De actie is niet beschikbaar op Intertoys.nl
- Iedere Intertoys winkel zal 2x de Playstation 4 Slim 500 GB + PS4 Call of Duty: Modern Warfare beschikbaar hebben voor de prijs van 129 euro.
- De beschikbare bundels worden beschikbaar gesteld door middel van loting
- Op vrijdag 29 november is er in alle winkels van Intertoys de mogelijkheid om jouw naam en telefoonnummer achter te laten. Aan het ein de van de dag zal door middel van loting worden bepaald wie de bundels voor 129 euro kan kopen
- De winnaars worden telefonisch op de hoogte gebracht.
- De bundel dient voor maandag 2 december te worden aangekocht.
- Per ingelote winnaar zal er één bundel beschikbaar worden gesteld, indien de winnaar afziet van de optie om deze aan te kopen zal er een nieuwe winnaar worden bepaald door middel van loting.
- Max. 1 deelname per persoon, per winkel
- Deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn om deel te nemen aan de loting. Deelnemers tussen 16 en 18 jaar mogen enkel deelnemen met toestemming van een ouder/voogd.
- Medewerkers van Intertoys zijn uitgesloten van deelname aan de loting
- Op aankopen bij Intertoys zijn de algemene voorwaarden van Intertoys van toepassing![]()
.
Voor de geluksvogelsquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De PlayStation 4 Slim 500 GB + PS4 Call of Duty: Modern Warfare deal is enkel geldig op vrijdag 29 november
- De actie is geldig in iedere winkel van Intertoys. De actie is niet beschikbaar op Intertoys.nl
- Iedere Intertoys winkel zal 2x de Playstation 4 Slim 500 GB + PS4 Call of Duty: Modern Warfare beschikbaar hebben voor de prijs van 129 euro.
- De beschikbare bundels worden beschikbaar gesteld door middel van loting
- Op vrijdag 29 november is er in alle winkels van Intertoys de mogelijkheid om jouw naam en telefoonnummer achter te laten. Aan het ein de van de dag zal door middel van loting worden bepaald wie de bundels voor 129 euro kan kopen
- De winnaars worden telefonisch op de hoogte gebracht.
- De bundel dient voor maandag 2 december te worden aangekocht.
- Per ingelote winnaar zal er één bundel beschikbaar worden gesteld, indien de winnaar afziet van de optie om deze aan te kopen zal er een nieuwe winnaar worden bepaald door middel van loting.
- Max. 1 deelname per persoon, per winkel
- Deelnemers dienen 18 jaar of ouder te zijn om deel te nemen aan de loting. Deelnemers tussen 16 en 18 jaar mogen enkel deelnemen met toestemming van een ouder/voogd.
- Medewerkers van Intertoys zijn uitgesloten van deelname aan de loting
- Op aankopen bij Intertoys zijn de algemene voorwaarden van Intertoys van toepassing![]()
.
Ik heb zin een smerig lange JRPGquote:Op zaterdag 23 november 2019 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Football Game gespeeld zojuist.
Een simpele point en click game, met een leuke twist. Zit 1 moeilijk punt in, maar ook daar kom je wel uit, gezien het beperkte aantal cijfers dat je is gegeven.
Was leuk om lekker wat simpels tussendoor te spelen.
Ni no Kuni 2?quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb zin een smerig lange JRPG
Ik heb hier een mooie LG soundbar met actieve subwoofer staan met 200W RMS (300W piekvermogen).quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
120FPS is mogelijk, hoewel ik niet verwacht dat veel te gaan zien.
Ik wilde gewoon een mooie tv en 8K is leuk bij 75 inch over zes jaar misschien.
Een soundbar een paar maanden geleden gekocht dus de betere speakers van de Sony niet nodig.
De Magic Remote is ook wel een fijne afstandsbediening.
Lage inputlag![]()
Dragon Quest mijn broeder.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Persona 5quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is ook nog geen Black Friday.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:38 schreef DKUp het volgende:
Echt spannende Black Friday-aanbiedingen heb ik niet gezien.
Al deze Pre-Black Friday aanbiedingen zijn om te janken bijna. PS Plus alleen eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook nog geen Black Friday.
AC Odyssey op US PSN is interessant. Die haal ik daar als de deals niet beter worden. Verder is het gewoon allemaal lafjes. Hier in Nederland begrijpen ze het gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al deze Pre-Black Friday zijn om te janken bijna. PS Plus alleen eigenlijk.
God of War, Horizon en Uncharted zijn door de meeste mensen al gespeeld natuurlijk.
Odyssey is tof helemaal als je Origins niet of een tijd niet hebt gespeeld. Kassandra en Griekenland zijn tofquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AC Odyssey op US PSN is interessant. Die haal ik daar als de deals niet beter worden. Verder is het gewoon allemaal lafjes. Hier in Nederland begrijpen ze het gewoon niet zo goed.
Nee nog nietquote:
Maatquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:52 schreef KennyPowers het volgende:
Boss 20 van de dag
Het houdt niet op, niet vanzelf.
[..]
Nee nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:14 schreef KennyPowers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:38 schreef Ixnay het volgende:
Ligt het aan mij of zijn die "Black Friday" games hele normale prijzen en zeker geen "deals"
De meeste van die games kon je al lang voor 1 a 2 tientjes minder bij de GM of MP vinden.
Een deal noem ik een triple A game van een jaartje oud ofzo voor 19,99.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ook nog geen Black Friday.
Ik open de PSN store en die beeldvullend groot "BLACK FRIDAY. Games you cant miss. Safe 60%." Vervolgens open ik dat scherm en zie games voor 80 euro en games van 4 jaar oud voor nog steeds 30 euro.quote:
Misschien in de PS Store wel maar daarbuiten niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik open de PSN store en die beeldvullend groot "BLACK FRIDAY. Games you cant miss. Safe 60%." Vervolgens open ik dat scherm en zie games voor 80 euro en games van 4 jaar oud voor nog steeds 30 euro.
Is dit niet Black Friday? Waarom adverteren ze er dan mee. Is het een Black Friday Part 1?
Hier zullen we nog wel wat jaren op mogen wachten vrees ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:42 schreef DKUp het volgende:
GT op de PS5 met veel tracks, een goede Campaign en veel verschillendewagens. Day One
Wil ik beiden nog eens spelen.quote:Op zondag 24 november 2019 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Nog een paar dagen en dan worden de PS Plus games van december bekend gemaakt.
Hopelijk wordt het een feestelijke maand qua games.
Hellblade Senua's Sacrifice of A Plague Tale Innocense zouden wel hele toffe Plus games zijn
Is nu in de aanbieding in de storequote:Op zondag 24 november 2019 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil ik beiden nog eens spelen.
Mijn plus abo zit er bijna op, in januari. Dus eerst maar eens die verlengen.
45 euro nu in de Store voor 12 maanden.quote:Op zondag 24 november 2019 08:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil ik beiden nog eens spelen.
Mijn plus abo zit er bijna op, in januari. Dus eerst maar eens die verlengen.
Jaquote:Op zondag 24 november 2019 08:59 schreef DKUp het volgende:
Is PS Plus nog ergens in de aanbieding?
Wat is een goede headset voor de PS4?
Wanneer komt de PS5 uit?
Moet ik een PS4 of een PS4 Pro kopen?
Waarom weet ik nu pas dat er een PS5 volgend jaar uit komt? Ik heb recent nog een PS4 gekocht.
Wat is een goede tv voor de PS4 (Pro)?
Welke game moet ik kopen?
Komt dat gewoon bovenop wat ik al heb? Dus als ik nu koop, dat het van januari 2020 tot januari 2021 gaat?quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 09:04 schreef DKUp het volgende:
Krijgen we na 3-12 vast weer de vraag of er ergens nog een PS Plus aanbieding is.
Jaquote:Op zondag 24 november 2019 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt dat gewoon bovenop wat ik al heb? Dus als ik nu koop, dat het van januari 2020 tot januari 2021 gaat?
Yep.quote:Op zondag 24 november 2019 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt dat gewoon bovenop wat ik al heb? Dus als ik nu koop, dat het van januari 2020 tot januari 2021 gaat?
Oké.quote:
Ja maar ja maar van Black Friday naar Zwarte Pietquote:Op zondag 24 november 2019 09:04 schreef DKUp het volgende:
Krijgen we na 3-12 vast weer de vraag of er ergens nog een PS Plus aanbieding is.
Ik heb ergens in maart ofzo m'n abbo afgesloten en dat was ook met korting.quote:Op zondag 24 november 2019 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En dan gaan mensen roepen. 12 days of Christmas Komen er aan daar zal het vast bijzitten! Heb geen aanbieding gezien rest van het jaar
Ja ik ga op mijn handen zitten dan....quote:Op zondag 24 november 2019 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En dan gaan mensen roepen. 12 days of Christmas Komen er aan daar zal het vast bijzitten! Heb geen aanbieding gezien rest van het jaar
Ik zet sowieso altijd elke maandelijkse game in de Bibliotheek, zodat je ze altijd (zolang je PS Plus hebt natuurlijk) kunt downloaden en spelen.quote:Op zondag 24 november 2019 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Ook al heb ik maar 2 games gespeeld ervan![]()
En even online minecraft.
Doen er veel. Maar in veel games heb ik gewoon 0 interesse. Racers en shooters bijvoorbeeld. Doe ik niks mee.quote:Op zondag 24 november 2019 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zet sowieso altijd elke maandelijkse game in de Bibliotheek, zodat je ze altijd (zolang je PS Plus hebt natuurlijk) kunt downloaden en spelen.
Ja echt dat! Direct in de bibliotheek, want je weet het maar nooit.quote:Op zondag 24 november 2019 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zet sowieso altijd elke maandelijkse game in de Bibliotheek, zodat je ze altijd (zolang je PS Plus hebt natuurlijk) kunt downloaden en spelen.
Ik ook. Alleen 1 maand een keer vergeten dus ik heb geen rocket Leaguequote:Op zondag 24 november 2019 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan wel al die geweldige indies uit het eerste jaar.quote:Op zondag 24 november 2019 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen 1 maand een keer vergeten dus ik heb geen rocket League
quote:Op zondag 24 november 2019 09:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan wel al die geweldige indies uit het eerste jaar.
Je moet ook de kortingscode BLACKEDRAW gebruiken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik open de PSN store en die beeldvullend groot "BLACK FRIDAY. Games you cant miss. Safe 60%." Vervolgens open ik dat scherm en zie games voor 80 euro en games van 4 jaar oud voor nog steeds 30 euro.
Is dit niet Black Friday? Waarom adverteren ze er dan mee. Is het een Black Friday Part 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |