hell noquote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OooooohFran heeft zelf zo'n daklozenknotje
![]()
Same.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
In eerste instantie vond ik die bovenste wel smakelijk. Tot ik op zijn onderlip ging focussen en nou zie ik niets anders meer.
Nouja, daar heb ik ook niets tegen, inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt gewoon die mannentorso's mooi
Hier is ook pizza onderwegquote:Op woensdag 20 november 2019 19:14 schreef Lonaa het volgende:
Ik had geen pulled pork, en geen bezorg-burger. Ik had een yes-it-s-pizza-pizza. Was prima.
Ah ja goed puntquote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hell no
gevaar op de werkvloer JWZ.
Dit was zo'n diepvriesding. Voor 1 euro. Ik deed er tonijn en ansjovis op. Bloemkoolbodem. Was prima.quote:
Hier ook meh ja. Morgen beter.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit was zo'n diepvriesding. Voor 1 euro. Ik deed er tonijn en ansjovis op. Bloemkoolbodem. Was prima.
Nu even beetje serie (hopen dat de muppet zo gewoon toegeeft aan 'moe-zijn') en dan even beetje serie en vroeg naar bed. Vandaag = meh.
Het is me duidelijk hmmkayquote:Op woensdag 20 november 2019 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je een special helm op je hoofd enzo voor je bun.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)an-buns-design-crowd
Best zoenbaar, vast heel zacht.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik die bovenste wel smakelijk. Tot ik op zijn onderlip ging focussen en nou zie ik niets anders meer.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.boredpanda.co(...)an-buns-design-crowd
Klotejochquote:Op woensdag 20 november 2019 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fles gauw even een Bun nightmare bezorgen
Nee, serieus. Zonder bun nòg aantrekkelijker.quote:
Nouja, de bun stoort me echt niet. Maar ik ben wel bang voor de momenten dat zijn haar los is. Want mannen met écht lang haar, vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, serieus. Zonder bun nòg aantrekkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |