SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 13-12-2019 21:48:00 ]
yup, COPPA is volledig gestoorde wetgeving waar google zijn verantwoordelijkheid voor doorschuift naar de eind gebruikersquote:Op woensdag 20 november 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
Dus hier een totaal andere video om het onderwerp te veranderen.
Arme Arlo
schokkend, ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is net alsof ik post vanuit mijn eigen perspectief, schokend
Je hebt het er nu nog steeds over, ik dacht dat je zou stoppenquote:Op woensdag 20 november 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
schokkend, ja.
Maar nu dat duidelijk is, het voegt in ieder geval heel weinig toe aan een discussie dat jij het een beetje zat wordt.Mensen vinden de Pokémon game lelijk, omdat hij heel lelijk is, en het is een grote game, dus dat zal nog wel een paar keer terugkomen.
Pas nadat ik gewonnen heb.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je hebt het er nu nog steeds over, ik dacht dat je zou stoppen
Ik zit op mn werk dus nog niet gekeken wat die wetgeving nou precies inhoudt, maar als de titel klopt zou dat wel stom zijn hoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, COPPA is volledig gestoorde wetgeving waar google zijn verantwoordelijkheid voor doorschuift naar de eind gebruikers![]()
ik hoop dat dit het einde van YT is
Shield heeft Tyranitar.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:54 schreef Tailless het volgende:
Pokemon sword is de beste pokemon.
Of toch shield?
Ik lust geen prei.quote:
groot probleem is dat de wetgeving zo ENORM vaag is, dat praktisch alles op YT als kids content gelabeld kan worden: (directe screenshot uit filmpje)quote:Op woensdag 20 november 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk dus nog niet gekeken wat die wetgeving nou precies inhoudt, maar als de titel klopt zou dat wel stom zijn hoor.
Arlo is leuk.
Geen mogelijkheid om hem nu te bekijken, maar vind hem altijd wel goed. Korte samenvatting?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
Dus hier een totaal andere video om het onderwerp te veranderen.
Arme Arlo
de ftc schijnt dus wel gezegd te hebben dat er hard op gehandhaaft gaat worden...quote:Op woensdag 20 november 2019 18:52 schreef Gutanoth het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat zo streng gaat zijn als arlo zegt. Dan is het namelijk einde YouTube.
Dan kan zelfs iemand als pewdiepie niet meer monetizen en loopt YouTube heel snel leeg
ik ben vast niet volledig met mijn teksten dus zie het maar als een involledige samenvattingquote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om hem nu te bekijken, maar vind hem altijd wel goed. Korte samenvatting?
Edit: net hierboven dus.![]()
Hoop ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, COPPA is volledig gestoorde wetgeving waar google zijn verantwoordelijkheid voor doorschuift naar de eind gebruikers![]()
ik hoop dat dit het einde van YT is
Video gezien.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
groot probleem is dat de wetgeving zo ENORM vaag is, dat praktisch alles op YT als kids content gelabeld kan worden: (directe screenshot uit filmpje)
[ afbeelding ]
, dat betekend kennelijk (eerste wist ik niet) dat videos niet te zoeken zijn, geen reacties meer, geen targeted monetizing meer (veel minder inkomsten).
de FTC is er OK mee dat google verantwoordlijkheid voor wel/geen kids content neerlegt bij de content creators
Trials of Mana trailertwitter:Seiken_PR twitterde op donderdag 21-11-2019 om 10:04:37Switch/PS4/Steam『聖剣伝説3 トライアルズ オブ マナ』2020年4月24日発売予定!キャラクタープロローグダイジェスト【デュラン篇】聖剣伝説3は、待ちうける過酷な運命に立ち向かっていく主人公たちの物語。フル3Dで描かれる彼らの旅立ちの決意をぜひご覧ください✨https://t.co/CNb8lFGdYu https://t.co/s5MiE5Kub8 reageer retweet
Daar moet je vrienden voor hebben...quote:
Het is ook gewoon een vette game.quote:
Die heb ik op hard mode gespeeld op de ps4quote:Op donderdag 21 november 2019 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die durft vast niemand te spelen hier...
ooit als ie dirtcheap isquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar eens een video die uitlegt waarom Breath of the Wild één van de beste games ooit is.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar eens een video die uitlegt waarom Breath of the Wild één van de beste games ooit is.
https://www.amazon.de/dp/(...)TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:56 schreef Qunix het volgende:
https://www.amazon.de/BEB(...)6rsets/dp/B07SQLSN68
Iemand ervaring met deze controler?
Dit niet doen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:56 schreef Qunix het volgende:
https://www.amazon.de/BEB(...)6rsets/dp/B07SQLSN68
Iemand ervaring met deze controler?
Dit wel doen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:09 schreef Tailless het volgende:
[..]
https://www.amazon.de/dp/(...)TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==
8 bit do is zo veel beter
Maar ik vind de game best saai en eentonig helaas!quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luigi's Mansion 39F
Jammer alleen dat die zo kort was
Ik heb net wat binnen van shop4nl.com en een andere is nog onderweg. Prima shop. Ze versturen op zich snel, maar door de buitenlandse verzending duurt het natuurlijk wel een paar dagen voordat het op je mat valt.quote:Op maandag 25 november 2019 12:38 schreef ManianMan het volgende:
Wie heeft ervaring met shop4nl.com of allyourgames.nl? The witcher 3 is daar goedkoop dus vraag het mij af.
Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Het checkt alle boxen, maar uiteindelijk is het eindproduct hier minder dan de som der delen.quote:Op zondag 24 november 2019 11:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar ik vind de game best saai en eentonig helaas!
Ben bezig op de PS4 maar hij is veel te lang.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die durft vast niemand te spelen hier...
https://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-294.htmlquote:Op maandag 25 november 2019 12:38 schreef ManianMan het volgende:
Wie heeft ervaring met shop4nl.com of allyourgames.nl? The witcher 3 is daar goedkoop dus vraag het mij af.
Ja ook gekregen inderdaadquote:Op maandag 25 november 2019 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES posters besteld, Splatoon posters ontvangen.Nintendo
![]()
Schijnt in heel Europa verkeerd gegaan te zijnNu sturen ze die SNES posters alsnog op. Lekkere kostenpost jongens!
Je kunt het niet beter omschrijven. Precies dit inderdaad!quote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Het checkt alle boxen, maar uiteindelijk is het eindproduct hier minder dan de som der delen.
Graphics? Prachtig!
Soundtrack? Prima!
Humor? Check!
Variatie eindbazen? Aanwezig!
Besturing? Voldoet.
Collectibles? Meerdere per verdieping.
Toch loop ik gewoon enkel een beetje rond door het hotel van verdieping naar verdieping. Heb geen zin om terug te gaan naar andere verdiepingen. De game heeft geen enkele vorm van spanning. Het is allemaal wat gezapig.
Zijn dat deze:quote:Op maandag 25 november 2019 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES posters besteld, Splatoon posters ontvangen.Nintendo
![]()
Schijnt in heel Europa verkeerd gegaan te zijnNu sturen ze die SNES posters alsnog op. Lekkere kostenpost jongens!
Yup. Eindelijk iets kunnen doen met de platinum punten. De verzendkosten negeer ik dan even.quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zijn dat deze:
[ afbeelding ]
Zien er wel heel vet uit!
Zo randomquote:
Dit is nog erger dan dat kerstnummer...quote:
Nintendo heeft sowieso de beste UI/Menu muziek van alle consoles ooit. Ik zocht die van de DSi en deze werd gelijk aangeraden.quote:
twitter:LeakyPandy twitterde op maandag 25-11-2019 om 22:29:31Nintendo is planning 2 new Metroid titles that will release in the next two fiscal years respectively. One is a re-release of Metroid Prime Trilogy HD, the second one is a Super Metroid Remake that mimics Samus Returns in style and scope. reageer retweet
Halleluja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:LeakyPandy twitterde op maandag 25-11-2019 om 22:29:31Nintendo is planning 2 new Metroid titles that will release in the next two fiscal years respectively. One is a re-release of Metroid Prime Trilogy HD, the second one is a Super Metroid Remake that mimics Samus Returns in style and scope. reageer retweet
Yes die muziek van de Mii channel en van de shop channel van de wii is tof.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft sowieso de beste UI/Menu muziek van alle consoles ooit. Ik zocht die van de DSi en deze werd gelijk aangeraden.![]()
Alsjeblieft jaaaaaquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft sowieso de beste UI/Menu muziek van alle consoles ooit. Ik zocht die van de DSi en deze werd gelijk aangeraden.![]()
GENOTquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid Prime 4 dus in 2022.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was ook wat ik eruit haalde ja.quote:
Ik vond het een super leuk spel om te spelen met mijn vriendin. Vanaf het moment dat Gooigi beschikbaar was heb ik ook geen seconde singleplayer gespeeld.quote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Het checkt alle boxen, maar uiteindelijk is het eindproduct hier minder dan de som der delen.
Graphics? Prachtig!
Soundtrack? Prima!
Humor? Check!
Besturing? Voldoet.
Toch loop ik gewoon enkel een beetje rond door het hotel van verdieping naar verdieping. Heb geen zin om terug te gaan naar andere verdiepingen. De game heeft geen enkele vorm van spanning. Het is allemaal wat gezapig.
Precies dit. Het voelt niet als een echte game. Eerder een soort uitstapje in een virtuele wereld.quote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Graphics? Prachtig!
Soundtrack? Prima!
Humor? Check!
Besturing? Voldoet.
Die game is 1 van de redenen dat ik een Switch wilquote:Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ring fit adventure is oprecht een vette game. Mijn vriendin heeft hem gehaald omdat ze vindt dat ik teveel krachttraining doe in de sportschool en te weinig cardio.
Na een uur spelen ben je écht helemaal kapot.
Hele grote aanrader vanuit mijn kant dusquote:Op donderdag 28 november 2019 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die game is 1 van de redenen dat ik een Switch wil. Lees er heel veel positieve verhalen over.
Ik hoor echt alleen maar positieve verhalen over dat Ring Fit, dat helpt niet met niet teveel zooi tegelijk willen kopen.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ring fit adventure is oprecht een vette game. Mijn vriendin heeft hem gehaald omdat ze vindt dat ik teveel krachttraining doe in de sportschool en te weinig cardio.
Na een uur spelen ben je écht helemaal kapot.
Herkenbaar. Zeker vanaf deze week weer met black friday dealsquote:Op donderdag 28 november 2019 20:59 schreef Bolters het volgende:
Mijn grootste probleem is: teveel games hahaha. Kom niet eens aan the witcher toe, terwijl de eerste twee uur supervet waren!
*kijkt naar steamlijst en stapel switch games*quote:Op donderdag 28 november 2019 20:59 schreef Bolters het volgende:
Mijn grootste probleem is: teveel games hahaha. Kom niet eens aan the witcher toe, terwijl de eerste twee uur supervet waren!
Ga ik zeker doen, dat begin was al meteen tof!quote:Op donderdag 28 november 2019 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zeker vanaf deze week weer met black friday dealsThe Witcher moet je wel echt gaan spelen. Misschien wel de beste multiplatform game van deze generatie.
Hahahahah welvaartsproblemen ;-)quote:Op donderdag 28 november 2019 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar steamlijst en stapel switch games*
yep, bekend probleem
Ja ho eens... en de switch net geen ¤300 bij de MM. Twijfel twijfel twijfelquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ring Fit Adventure ¤59.99 bij Amazon DE. Wellicht heb ik 'm net besteld.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ho eens... en de switch net geen ¤300 bij de MM. Twijfel twijfel twijfel
Switch is gaaf, doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ho eens... en de switch net geen ¤300 bij de MM. Twijfel twijfel twijfel
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ring Fit Adventure ¤59.99 bij Amazon DE. Wellicht heb ik 'm net besteld.
Staat ie niet op marktplaats? Gezien je de gane al in 20 uur af kan hebbenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:05 schreef Anneloos het volgende:
Mijn broer wil die pokemon shield hebben alleen nergens black friday kortingen in de winkel.
50 euro, morgen in huis.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:05 schreef Anneloos het volgende:
Mijn broer wil die pokemon shield hebben alleen nergens black friday kortingen in de winkel.
Wat een geld voor dat spel! Hoopte hem goedkoper te krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:09 schreef Aether het volgende:
[..]
50 euro, morgen in huis.
https://www.budgetgaming.nl/switch/pokemon+shield.html
Tsja, het is Pokémon. Die in de sale kan je eigenlijk standaard wel vergeten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat een geld voor dat spel! Hoopte hem goedkoper te krijgen
Pokémon, Nintendo en nieuw: geen goedkope combinatie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat een geld voor dat spel! Hoopte hem goedkoper te krijgen
Ja dat kan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 12:04 schreef chibibo het volgende:
Kun je Ring Fit in handheld mode spelen?
Toch bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Pokémon, Nintendo en nieuw: geen goedkope combinatie.
Amazon Duitsland heeft 'm voor ¤44.quote:
Wow, super! Ik ga hem snel aanschaffenquote:Op vrijdag 29 november 2019 12:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Amazon Duitsland heeft 'm voor ¤44.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |