Kutwijf is het. Wist ik al toen ze koos utopia in te gaan terwijl gerrit daar aant shinen wasquote:Op woensdag 20 november 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring
Janken maanden dat je naar huis wil, maar dan als het zover is zeggen dat je omdat Franny Shelly graag naar huis wil hebben nog wel een week wil blijven......dan ben je een min mens in mijn ogen
O ja en als je dan na de stemming lachend in de armen van Jessie valt, dan ben ik helemaal met je klaar
Je moest hem en Merel niet, nu span je er mee samen
Shells bed is super smal arm eruit idd was voor shelley al kleinquote:Op woensdag 20 november 2019 15:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Ouwe hebbert, klagen, tis allemaal te kleieehuunnn Sjel
ze had het geloof ik niet over het bedquote:Op woensdag 20 november 2019 15:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Shells bed is super smal arm eruit idd was voor shelley al klein
Oh sorry hahaha laag plafond dan ofzo? Huisje voor zich alleenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had het geloof ik niet over het bed
ze zat in wat achtergelaten kleding te rommelenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh sorry hahaha laag plafond dan ofzo? Huisje voor zich alleen
Ohhh ging niet over dr nieuwe huisje oopsquote:Op woensdag 20 november 2019 15:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze zat in wat achtergelaten kleding te rommelen
Mylene is altijd een huichelaar geweestquote:Op woensdag 20 november 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring
Janken maanden dat je naar huis wil, maar dan als het zover is zeggen dat je omdat Franny Shelly graag naar huis wil hebben nog wel een week wil blijven......dan ben je een min mens in mijn ogen
O ja en als je dan na de stemming lachend in de armen van Jessie valt, dan ben ik helemaal met je klaar
Valt me echt zo van haar tegen.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene is altijd een huichelaar geweest
Achterbaks als de neten, zit diep in de reet bij de mensen die haar gebruiken , weet dat ze haar gebruiken en doet vervolgens nog huichelachtiger met het groepje mee.
Wat zal zij zich geweldig voelen ..
Lijkt me lastig zoeken in die bende.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:34 schreef Poesjuh het volgende:
Ger stopt bij lex buiten. Lex huilt. Ger ja tis niet anders. Koele kikker voortaan die ger.
Ger nu bij mariskaaaaa samen sd kaart zoeken
dat mag beloont worden met de overwinning!!quote:Op woensdag 20 november 2019 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene is altijd een huichelaar geweest
Achterbaks als de neten, zit diep in de reet bij de mensen die haar gebruiken , weet dat ze haar gebruiken en doet vervolgens nog huichelachtiger met het groepje mee.
Wat zal zij zich geweldig voelen ..
Precies wat His en Ger hadden voorspeldquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ger ging ff weg en hoppppla daar was de sd kaart in bakje zakgeld van maris... ??
3x radenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En wie heeft hem gevonden?
Dit ..bah bahquote:Op woensdag 20 november 2019 15:47 schreef goldback het volgende:
Net als overal slecht gedrag wordt beloond, dat is mijn conclusie.
Mariska zelf toen Gerrit 1 minuutje weg was.....quote:Op woensdag 20 november 2019 15:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En wie heeft hem gevonden?
Blonde Lenie tegenwoordig.quote:
Dat is lekker.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:50 schreef Poesjuh het volgende:
Mariska beloofde te helpen met eten op woens. Nu is er geen boter voor de cake. Oh halvarine wordt het.
En terecht. Waarheid is hard....quote:Op woensdag 20 november 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
TT verklaring
past ook helemaal niet bij haar, koken, ze kan er niets vanquote:Op woensdag 20 november 2019 15:56 schreef Poesjuh het volgende:
His maakt weer hetzelfde voor op woensdag als altijd. Iets van tortilla
Lijkt op de botox lippen vanquote:Op woensdag 20 november 2019 16:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een boom 5 met een gloryhole
quote:Op woensdag 20 november 2019 16:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Lijkt op de botox lippen van
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker Mariska, allemaal stukjes teflon in de cake en 'n pan naar de klote
[ afbeelding ]
En wie was dat?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Stond maar 1 ex Utopiaan buiten te wachten
Is toch heel anders dan in ! daar stonden ze altijd op elkaar te wachten
Oh ja natuurlijk. Wat een lelijk wijf die Mylene. Zou me niks verbazen dat die weer een week op haar bed ligtquote:
was jou dus ook al opgevallen, die loopt hem behoorlijk op te geilen de laatste tijd weerquote:Op woensdag 20 november 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
Franny weer piemel zoekend bij Brandon
kans is groot dat GGer naar Mylene trekt ...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:18 schreef Soury het volgende:
Franny weer piemel zoekend bij Brandon
Jens heeft een probleem dus....quote:Op woensdag 20 november 2019 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
kans is groot dat GGer naar Mylene trekt ...
kijk die bakken tacochips, dat is toch geen avondeten? en dien je toch niet zo op? het zijn geen beestenquote:
Die is met Adje op jachtquote:Op woensdag 20 november 2019 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jens heeft een probleem dus....
Liever kwijt dan rijk...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:23 schreef Mjelleke het volgende:
Het zegt toch genoeg dat er niemand voor Shelly aan de poort stond
kunnen meerdere redenen voor zijn natuurlijk, maar dacht hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2019 16:23 schreef Mjelleke het volgende:
Zelfs d'r bloed eigen moeder nietquote:Op woensdag 20 november 2019 16:23 schreef Mjelleke het volgende:
Veel oud utopianen zijn al weer aan het werk en konden geen vrij krijgen.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:23 schreef Mjelleke het volgende:
hahaha, dat zal wel goed komen denk ikquote:Op woensdag 20 november 2019 16:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs d'r bloed eigen moeder niet
Jawel dus. Ik vind dat vreselijk die chips als eten.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kijk die bakken tacochips, dat is toch geen avondeten? en dien je toch niet zo op? het zijn geen beesten
is voor de gasten muis, niet voor hunzelfquote:Op woensdag 20 november 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel dus. Ik vind dat vreselijk die chips als eten.
Doperwtjes/worteltjes van Hak en 'n slavink?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
dr moeder is druk bezig thuis haar lievelingseten maken
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 20 november 2019 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is voor de gasten muis, niet voor hunzelf
ik gebruik het wel als ik chili con carne maak met guacomole, maar als decoratie, steek ik er een paar bovenop het bord eten, meer nietquote:Op woensdag 20 november 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel dus. Ik vind dat vreselijk die chips als eten.
Mylene gaat knallenquote:Op woensdag 20 november 2019 16:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit gaat een hele lange laatste saaie maand worden.
Haar moeder is er wel. Alleen onherkenbaar door het witte/grijze haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
dr moeder is druk bezig thuis haar lievelingseten maken
oh hahahaha, ok, ik nam het ook maar aan, heb niet gekekenquote:Op woensdag 20 november 2019 16:28 schreef Shambles het volgende:
[..]
Haar moeder is er wel. Alleen onherkenbaar door het witte/grijze haar.
De ene kan ook niet eens behoorlijk meer dicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LenieTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Kleinigheid, kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:43 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Deksel sluit niet helemaal af.. Who cares..
quote:Op woensdag 20 november 2019 16:43 schreef Poezewoes het volgende:
Jesus herkende Shelly haar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LenieIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Wie wat hoe?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Oooohhh Cees, voor Cees, oooooh, Cees, voor Cees, ohhhh.
Heeft op de site gestaan dat je een kaart voor Cees daar naartoe kon sturen en dat zij dan zouden zorgen dat ze bij Cees kwamen.quote:
Is er een oproep geweest?? Was het niet fijner om het naar zijn huis of familie te sturen.......of ben ik nu gek.quote:
nee, jij nietquote:Op woensdag 20 november 2019 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er een oproep geweest?? Was het niet fijner om het naar zijn huis of familie te sturen.......of ben ik nu gek.
Maar wel even er een tv momentje van maken natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft op de site gestaan dat je een kaart voor Cees daar naartoe kon sturen en dat zij dan zouden zorgen dat ze bij Cees kwamen.
beetje vol met meuk en strak trekt iemand weer ergens de stekker eruit ....quote:Op woensdag 20 november 2019 16:43 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Deksel sluit niet helemaal af.. Who cares..
misschien wel 100 kaarten ...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit: moet je kijken wat voor een bereik je hier hebt
ja ze was er wel dusquote:Op woensdag 20 november 2019 16:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik las dat iemand Lenie had gezien/gehoord. Zelf heb ik niks teruggekeken dus geen idee.
Haar moeder was er wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:53 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik las dat iemand Lenie had gezien/gehoord. Zelf heb ik niks teruggekeken dus geen idee.
Dom mokkel.quote:
Helemaal uitgespreid over de tafel voor een misselijkmakende tv moment,quote:Op woensdag 20 november 2019 16:54 schreef Straatverlichting het volgende:
5 minuten gekeken, kaarten voor Cees. Ga ze dan niet lopen lezen stel mafkezen.* klikt weg *
Ik heb soms ook medelijden met haar. Je zou maar een Mariska zijn!quote:Op woensdag 20 november 2019 16:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb soms een beetje een zwak voor haar
Waarom is dat daar? Ok niemand weet dat neem ik aanquote:Op woensdag 20 november 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze lezen de post voor van Cees
quote:Op woensdag 20 november 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb soms ook medelijden met haar. Je zou maar een Mariska zijn!
Dat wisten ze toch anders stuur je ze niet naar Talpa.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:55 schreef Bramenstruik het volgende:
is ook naar de mensen die het hebben geschreven voor Cees, niet respectvol
Triest.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:57 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie:"Kan iemand een foto maken van mij met de kaarten?"
Schaamteloos, geen respect hebben voor iemand anders zijn post, gewoon voorlezen.
Schofterig
een foto met de kaarten??? Wat ben je dan een inbuseel, walgelijk stuk vreten is hetquote:Op woensdag 20 november 2019 16:57 schreef Aggie46 het volgende:
Schaamteloos, geen respect hebben voor iemand anders zijn post, gewoon voorlezen.
Schofterig
denk niet dat mensen dat doen, vertrouwen erop dat dat wel goedkomtquote:Op woensdag 20 november 2019 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wisten ze toch anders stuur je ze niet naar Talpa.
Ze hadden het ook naar zijn huis kunnen sturen. Met een beetje moeite kan je zijn adres wel vinden.
Lijkt mij ook dat ze dat hadden kunnen weten. Ik denk dat het Cees ook geen bal uitmaakt dat ze ze lezen.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden het ook naar zijn huis kunnen sturen. Met een beetje moeite kan je zijn adres wel vinden.
Laten we wel zijn dat Cees héél veel heeft losgemaakt. Als hij niet in Utopia had gezeten was het een man in de straat en niks meer en minder. Cees heeft veel steun en liefde van honderden mensen die hij niet kent. Ik gun hem de shine.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:57 schreef spapaars het volgende:
Zo zie je maar, ze buiten je uit tot je laatste snik.
dat is iets anders, die zal het wel weer prachtig vindenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat ze dat hadden kunnen weten. Ik denk dat het Cees ook geen bal uitmaakt dat ze ze lezen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we wel zijn dat Cees héél veel heeft losgemaakt. Als hij niet in Utopia had gezeten was het een man in de straat en niks meer en minder. Cees heeft veel steun en liefde van honderden mensen die hij niet kent. Ik gun hem de shine.
Het gaat om het idee vind ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat ze dat hadden kunnen weten. Ik denk dat het Cees ook geen bal uitmaakt dat ze ze lezen.
harstikke met je eens, daarom ik gun het hem ook, en ik mocht hem niet eens, maar je kan toch wel handelen vanuit je eigen fatsoen??quote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Laten we wel zijn dat Cees héél veel heeft losgemaakt. Als hij niet in Utopia had gezeten was het een man in de straat en niks meer en minder. Cees heeft veel steun en liefde van honderden mensen die hij niet kent. Ik gun hem de shine.
Ik denk dat Cees meer dan genoeg krijgt. Al snap ik dit nietquote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dit is wel echt heel erg.
Zoiets stuur je ongeopend door dan.
Je hebt tegenwoordig internet.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft niet met gunnen te maken, het is hoe ze het brengen.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat chufi al zei. Als ze dat niet hadden gewild dan hadden ze het wel rechtstreeks naar Cees gestuurd.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is iets anders, die zal het wel weer prachtig vindenmaar gaat om normaal fatsoen
Lijkt mij ook. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Cees meer dan genoeg krijgt. Al snap ik dit niet
Ja, mensen die nu juichen omdat hun naam genoemd worden, zo van ooohh mijn kaartje wordt voorgelezen. Wat een neppe neppe wereld leven we toch.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je het snappen dan? Dit is toch gewoon leuk om te krijgen? Ik weet zeker dat Cees verguld is.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik snap het ook niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga jij die post toch niet open zitten maken...zo onopgevoed die mensen bah.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je het snappen dan? Dit is toch gewoon leuk om te krijgen? Ik weet zeker dat Cees verguld is.
Huh daar heb ik het niet over.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je het snappen dan? Dit is toch gewoon leuk om te krijgen? Ik weet zeker dat Cees verguld is.
Dat idd.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Misschien een rare post van mij, maar mijn moeder ook terminaal geweest, ze kreeg ook veel steun en kaartjes, is toch raar als ik daar een selfie van had gemaakt en op FB had geplaatst bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Misschien een rare post van mij, maar mijn moeder ook terminaal geweest, ze kreeg ook veel steun en kaartjes, is toch raar als ik daar een selfie van had gemaakt en op FB had geplaatst bijvoorbeeld?
Het is net alsof je naar een mislukte poging van de paringsdans van een een debieltje zit te kijkenquote:
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op woensdag 20 november 2019 17:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik denk echt dat het Cees niets uitmaakt. En de mensen die het gestuurd hebben zal het ook niet uitmaken anders hadden ze het wel rechtstreeks naar Cees gestuurd en niet eerst naar een RLS waar nou eenmaal tv gemaakt moet worden.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga jij die post toch niet open zitten maken...zo onopgevoed die mensen bah.
Ik denk dat je fout zit.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het Cees niets uitmaakt. En de mensen die het gestuurd hebben zal het ook niet uitmaken anders hadden ze het wel rechtstreeks naar Cees gestuurd en niet eerst naar een RLS waar nou eenmaal tv gemaakt moet worden.
Het is lijkenpikkerij van Talpa.Walgelijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het Cees niets uitmaakt. En de mensen die het gestuurd hebben zal het ook niet uitmaken anders hadden ze het wel rechtstreeks naar Cees gestuurd en niet eerst naar een RLS waar nou eenmaal tv gemaakt moet worden.
Denk het, niet voor niks bestaat de gezegde de één zijn dood is...........quote:Op woensdag 20 november 2019 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is lijkenpikkerij van Talpa.Walgelijk.
weet ik niet, Cees vindt het waarschijnlijk prachtig, maar jah, dan nog hoor, want dan heb je ook nog de schrijvers van de kaartjes die vaak hun hele hebben en houwen eruit gooienquote:
Het zal voor de beelden zijn. Het blijft natuurlijk televisie. Ik zou het niet doen hoor, zeker niet als het in een dichte enveloppe zit. Misschien wel de losse kaarten zonder enveloppequote:Op woensdag 20 november 2019 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh daar heb ik het niet over.
Het idee is goed en leuk, maar dat ze het gaan lezen en zelfs ermee op de foto willen.
Ik vind het niet normaal.
Maar ja wie ben ik.
Ja dat bedoel ik ook....briefgeheim stelt blijkbaar niets meer voor.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet ik niet, Cees vindt het waarschijnlijk prachtig, maar jah, dan nog hoor, want dan heb je ook nog de schrijvers van de kaartjes die vaak hun hele hebben en houwen eruit gooien
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal voor de beelden zijn. Het blijft natuurlijk televisie. Ik zou het niet doen hoor, zeker niet als het in een dichte enveloppe zit. Misschien wel de losse kaarten zonder enveloppe
Is er niet zoiets als briefgeheim? Misschien zijn ze wel strafbaarquote:Op woensdag 20 november 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal voor de beelden zijn. Het blijft natuurlijk televisie. Ik zou het niet doen hoor, zeker niet als het in een dichte enveloppe zit. Misschien wel de losse kaarten zonder enveloppe
Dit is denk ik de bedoeling van Cees en Febo. Dit gaat niet zomaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook....briefgeheim stelt blijkbaar niets meer voor.
Ze maken het zelf open en lezen het zelf.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
De groeten uit ...................quote:Op woensdag 20 november 2019 17:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze maken het zelf open en lezen het zelf.
Ansichtkaarten zijn idd wat anders.
Of er geld in zitquote:Op woensdag 20 november 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Utopia.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
De groeten uit ...................
Welnee Cees vind het prachtigquote:Op woensdag 20 november 2019 17:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Misselijk, dat gehuichel over Cees.
je bent een tokkie campingzender of je bent het nietquote:Op woensdag 20 november 2019 17:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is lijkenpikkerij van Talpa.Walgelijk.
Dat denk ik niet. Die post is aan hen gericht. Er staat Utopia BV op de enveloppequote:Op woensdag 20 november 2019 17:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is er niet zoiets als briefgeheim? Misschien zijn ze wel strafbaar![]()
maar dan nog een vraagje..... wat denk je van zijn dochters? Cees is straks weg hoor, maar hun moeten nog verderquote:
Ja, die beseft waarschijnlijk waar Talpa mee bezig is en hoe ver ze gaan.....quote:Op woensdag 20 november 2019 17:16 schreef Laysa het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Mariska gaat nu integerder om met Cees dan Jessie
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:16 schreef Laysa het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Mariska gaat nu integerder om met Cees dan Jessie
Moet er niet aan denken......quote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar dan nog een vraagje..... wat denk je van zijn dochters? Cees is straks weg hoor, maar hun moeten nog verder
Ja en? Die weten dat hij dood gaat. Het hele Cees gebeuren in Utopia heeft hij als heerlijk gevonden. Prima toch, hij kwam zelfs twee keer langs.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar dan nog een vraagje..... wat denk je van zijn dochters? Cees is straks weg hoor, maar hun moeten nog verder
het hele intieme gebeuren van de dood, net als geboorte, te grabbel gegooidquote:
Maar dat is een keuze die Cees zelf heeft gemaakt.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het hele intieme gebeuren van de dood, net als geboorte, te grabbel gegooid
Ach hou op. Dit is Cees in de shine.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het heel dubbel, ik zie wat je zegt, en ben het eens, maar aan de andere kant pfffffff, maar jah, ik weet het ook nietquote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en? Die weten dat hij dood gaat. Het hele Cees gebeuren in Utopia heeft hij als heerlijk gevonden. Prima toch, hij kwam zelfs twee keer langs.
Precies en Cees geniet ervan. Laat hemquote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar dat is een keuze die Cees zelf heeft gemaakt.
Zijn dochters zullen die keuze moeten respecteren en ik denk dat ze dat ook wel doen.
Kunnen wij verder niks over zeggen denk ik.
ja was net aan het tikken, hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zijn dochters zullen die keuze moeten respecteren en ik denk dat ze dat ook wel doen.
Ja idd.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en Cees geniet ervan. Laat hem
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja was net aan het tikken, hetzelfde
Cees zal dit wel mooi vinden. Wat irritant is is die huichelende reacties van de Utopiabewoners en wat nog irritanter is dat Talpa dit uitmelkt.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hou op. Dit is Cees in de shine.
Mee eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Cees zal dit wel mooi vinden. Wat irritant is is die huichelende reacties van de Utopiabewoners en wat nog irritanter is dat Talpa dit uitmelkt.
Iedereen doet het op zijn eigen manier. Niks verkeerd aan als Cees wil sterven met veel aandacht. Als het dat voor hem wat makkelijker maakt dan moet hij dat gewoon doen! Hij geniet hiervan. Dat zie je ook aan de posten op zijn Facebook.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Cees zal dit wel mooi vinden. Wat irritant is is die huichelende reacties van de Utopiabewoners en wat nog irritanter is dat Talpa dit uitmelkt.
Mee eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen doet het op zijn eigen manier. Niks verkeerd aan als Cees wil sterven met veel aandacht. Als het dat voor hem wat makkelijker maakt dan moet hij dat gewoon doen! Hij geniet hiervan. Dat zie je ook aan de posten op zijn Facebook.
BAH... BAH... BAH...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:57 schreef Aggie46 het volgende:
Schofterig
Soms zijn er documentaires waar je iemand kan volgen tot het laatste moment maar daar staat dan de hele familie achter en vaak krijgen ze die eerst de beelden te zien voordat het uitgezonden wordt.........dit is totaal iets anders. Dit was Cees zijn doel om daar in te gaan.....maar op streams wachten ze niet op toestemming . Weten niet wat er precies gaat gebeuren met de bewoners. Vindt het smakeloos. Totaal geen rekening houden met de rest van de familie.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Brenda mocht pas naar huis nadat haar opa overleden was, geen genade, Talpa was strikt en onverbiddelijk, geen genade: "Je blijft hier totdat je opa dood is". En dan zie je Talpa nu uitpakken en dwepen met de dood van Cees, terwijl hij nog geeneens dood is. Misselijk.quote:
Die kijk jij dus ook? Smakeloosquote:Op woensdag 20 november 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Soms zijn er documentaires waar je iemand kan volgen tot het laatste moment maar daar staat dan de hele familie achter en vaak krijgen ze die eerst de beelden te zien voordat het uitgezonden wordt.........dit is totaal iets anders. Dit was Cees zijn doel om daar in te gaan.....maar op streams wachten ze niet op toestemming . Weten niet wat er precies gaat gebeuren met de bewoners. Vindt het smakeloos. Totaal geen rekening houden met de rest van de familie.
Cees zelf mocht niet eens naar de begravenis van ..... een nichtje als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Brenda mocht pas naar huis nadat haar opa overleden was, geen genade, Talpa was strikt en onverbiddelijk, geen genade: "Je blijft hier totdat je opa dood is". En dan zie je Talpa nu uitpakken en dwepen met de dood van Cees, terwijl hij nog geeneens dood is. Misselijk.
Mee eens. En Cees heeft hier niet om gevraagd, kreeg ik net een berichtje van, van iemand die na bij Cees staat.Het is Talpa die dit doet.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Soms zijn er documentaires waar je iemand kan volgen tot het laatste moment maar daar staat dan de hele familie achter en vaak krijgen ze die eerst de beelden te zien voordat het uitgezonden wordt.........dit is totaal iets anders. Dit was Cees zijn doel om daar in te gaan.....maar op streams wachten ze niet op toestemming . Weten niet wat er precies gaat gebeuren met de bewoners. Vindt het smakeloos. Totaal geen rekening houden met de rest van de familie.
Alles wordt in de strijd gezet......lukte het niet met de begravenisonderneming dan zo maar.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Brenda mocht pas naar huis nadat haar opa overleden was, geen genade, Talpa was strikt en onverbiddelijk, geen genade: "Je blijft hier totdat je opa dood is". En dan zie je Talpa nu uitpakken en dwepen met de dood van Cees, terwijl hij nog geeneens dood is. Misselijk.
Dat heeft blijkbaar een reden. Iedereen weet dat Cees daar niet woontquote:Op woensdag 20 november 2019 17:27 schreef Laysa het volgende:
De issue is ook niet Cees maar die schijnheiligen utopianen die niet kunnen wachten andermans post op te maken...
nee, dat gaat op een heel andere manier, met uitzonderingen trouwens, want hoe van Rooyen de ziekte van haar moeder heeft uitgebuit gaat mij ook boven de petquote:
Nee, niet meer. Heb inderdaad wel eens eentje gezien......juist omdat ik het niet kan bevatten.quote:
Ja die komt zo Utopia binnen wandelenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mee eens. En Cees heeft hier niet om gevraagd, kreeg ik net een berichtje van, van iemand die na bij Cees staat.Het is Talpa die dit doet.
Ok, opmerkelijk. Vorige week nog geweest.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die komt zo Utopia binnen wandelen
Het gaat niet over de band van Jessie en Cees, het gaat erom dat de post voor Cees geopend en gelezen word.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:30 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een aannames worden er hier toch gedaan over Cees en Jessie omtrent hun vriendschap. Niemand hier weet exact de band tussen hun. Vind het eigenlijk dan ook best respectloos.
ik begin steeds meer te denken dat hij ook botox heeft, mss onder de invloed van Billy nog, maar hij heeft heel weinig expressie rond zijn ogen, tis stil daar, net zo leeg als Sjelliequote:
Zal hij ook zo zitten als het zijn vader is.......quote:Op woensdag 20 november 2019 17:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk 'm zitten, alsof de post voor hem is
geloof best dat Cees en jessus vrienden zijn en een goede band hebbenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:30 schreef Mjelleke het volgende:
Wat een aannames worden er hier toch gedaan over Cees en Jessie omtrent hun vriendschap. Niemand hier weet exact de band tussen hun. Vind het eigenlijk dan ook best respectloos.
Eens. Ik heb Jessie buiten Utopia 1 meer met Cees zien omgaan dan een Mariska die bij mij een beetje over komt als profiteur en BN'er geiler.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:30 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zat er net aan te denken.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal hij ook zo zitten als het zijn vader is.......
Oh ja Facebook ?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mee eens. En Cees heeft hier niet om gevraagd, kreeg ik net een berichtje van, van iemand die na bij Cees staat.Het is Talpa die dit doet.
dat denk ik ook - naarisk is gewoon een utopia-stalkende-groupiequote:Op woensdag 20 november 2019 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. Ik heb Jessie buiten Utopia 1 meer met Cees zien omgaan dan een Mariska die bij mij een beetje over komt als profiteur en BN'er geiler.
Hij heeft sowieso weinig expressie, zijn monologen klinken monotoon, zijn gebaren zijn houterig, zijn mimiek vlak ( behalve zijn tics dan)quote:Op woensdag 20 november 2019 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat hij ook botox heeft, mss onder de invloed van Billy nog, maar hij heeft heel weinig expressie rond zijn ogen, tis stil daar, net zo leeg als Sjellie
dat weet ik nog zo net niet, want bij het bezoek van Maris was hij bijzonder over haar te spreken als vriendinquote:Op woensdag 20 november 2019 17:32 schreef freaky40 het volgende:
jj
[..]
Eens. Ik heb Jessie buiten Utopia 1 meer met Cees zien omgaan dan een Mariska die bij mij een beetje over komt als profiteur en BN'er geiler.
Facebook bestaat he.quote:
Zijn bij deze beantwoordquote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Facebook bestaat he.
En dan kan je prive berichten sturen.
Nog meer vragen?
Ik beantwoord ze niet .
Second that.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat denk ik ook - naarisk is gewoon een utopia-stalkende-groupie
een soort supersguimpie
Behalve als je nog moet rijden. De polder hier zit dicht.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mylene en franny vinden het een ghosttown met die mis. Mooi.
We kunnen hier wel een horrorfilm opnemen.
Ik vind het ook mooi die mist.
[ afbeelding ]
hou op schei uitquote:Op woensdag 20 november 2019 17:35 schreef mcspicy het volgende:
Dus Mylene zit ook al vuistdiep in Jessie!
Dat is weer minder idd.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Behalve als je nog moet rijden. De polder hier zit dicht.
Maar toen het op kwam zetten was het mooi, dat dan weer wel.
ik moest ff over de constructie nadenken Fritsie.... maar heb beeld nuquote:Op woensdag 20 november 2019 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Jessie vind het heerlijk dat kietelen van zijn huig via zijn anaalklieren
Frits. ...quote:Op woensdag 20 november 2019 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Jessie vind het heerlijk dat kietelen van zijn huig via zijn anaalklieren
eigenlijk vermoed ik dat het een soort van afkoopsom isquote:Op woensdag 20 november 2019 17:38 schreef mcspicy het volgende:
Waarom geeft John de Mol nu niet meteen de prijs aan Jessie.
Stekker eruit en bye bye
Jessie mag geblinddoekt kiezen uit 3 enveloppenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:38 schreef mcspicy het volgende:
Waarom geeft John de Mol nu niet meteen de prijs aan Jessie.
Stekker eruit en bye bye
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik moest ff over de constructie nadenken Fritsie.... maar heb beeld nu
Dat hadden ze dan beter in 1.0 al kunnen doen, dan had ik geen last van hem gehad.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eigenlijk vermoed ik dat het een soort van afkoopsom is![]()
![]()
asjeblieft, en kom nooit, en dan ook nooit meer terug!
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Videoboodschap van Jessie.
Iedereen bedankt voor de kaartjes, we hebben ze net weer op de post gedaan naar hem zodat hij ze ook kan lezen. Hartstikke bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |