quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als iemand de link heeft, ontvang ik deze graag in DM.
Ben wel benieuwd naar hoe ze er uit ziet.
En naar zijn piemel natuurlijk.
Doe mij ook eens een linkjequote:Op vrijdag 22 november 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ze heeft een prima lichaam, ik vind dat kleine overigens wel meevallen, maar dat zegt vast en zeker veel over de perceptie van m'n eigen lul.
Je hebt gelijk, zojuist m’n laatste DM verstuurdquote:Op woensdag 27 november 2019 18:13 schreef Parzival het volgende:
dat is / was zeker een leuke dame.. maar eeh.. boeie wat haar man heeft hangen.. alsof jij uberhaupt een kans maakt
overigens lijkt me het delen van prive foto's van iemand (of ze nou "beroemd "was of niet..) niet heel erg aardig.. DM/PM/Twitter of wat dan ook..
linkje?quote:Op donderdag 28 november 2019 16:33 schreef mossad_agent het volgende:
Enige foto die waardig is, is die van haar blote reet. Nice.
linkje aubquote:Op woensdag 27 november 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een mooie hq foto van haar buik.
Dat dusquote:
Maar die is er dus niet.quote:
Dit topic gaat niet over die Gigi he, dit gaat over d’r man en z’n kleine pielemuis. Ook al die lui hier die vragen om dm’etjes met foto’s van die pik, idioot eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 10:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moest dit teefje even door Google halen.
Dertien-in-een-dozijn snol.
Laat gaan.
En veelal nog met een nieuwe account ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ook al die lui hier die vragen om dm’etjes met foto’s van die pik, idioot eigenlijk.
nou zat te hopen op pics van haar tetten, of zijn er die niet?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En veelal nog met een nieuwe account ook
Een account maken om te bedelen voor wat vlees foto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |