Wie zei dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:44 schreef BorisDeLul het volgende:
Maar waarom moeten wij nou tweede worden in de poule?
Noord-Ierland wilde erg graag 3e wordenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:44 schreef BorisDeLul het volgende:
Maar waarom moeten wij nou tweede worden in de poule?
quote:
jemig wat slechtquote:
Ik nodig hem even uit. @Dj_Day-Vquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat mag hij wel eens uitleggen dan.
Tom improviseert 2 zinnen en komt gelijk niet meer uit z'n woorden.quote:
Ze noemen hem ook wel tia Tom tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Had Tom nou een beroerte gehad ofzo?
Heeft 24/7 een beroertequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Hartproblemen. Maar dit gebral heeft hij altijd al gehadquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Sneakersquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:45 schreef Zorro het volgende:
"Met mijn eigen sneakerroom!"
En als je daar wat van zegt ben je zeker weer racistisch.
Ik had 't idee dat hij er op vooruit was gegaan, misschien kwam het daardoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hartproblemen. Maar dit gebral heeft hij altijd al gehad
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is de middellandse zee overgestoken met deboet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:48 schreef Harlekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig niet op doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:48 schreef Harlekien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even kraaiengeluiden makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Katoenplukkers aanmoedigenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom maakt iedereen hier oeh oeh oerwoudgeluiden
Caland vindt Berghuis net zo goed als Neresquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Berghuis zou die naar de 2e ring schieten
Echt he. Hoop dat @GGMM daar streng tegen optreedt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
Niet normaalquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
te veel gedronken? @Calandquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland vindt Berghuis net zo goed als Neres
Nee beter hequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland vindt Berghuis net zo goed als Neres
Kan niet. Tijd voor een statement.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
nee dat is de bukakke met je moederquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:51 schreef Harlekien het volgende:
OehoeJij was gister ook snel weg hier toen je hoorde dat het legaal was vanaf 16 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 eindstand zou wel een flopshow zijn.
Dit is gewoon geile praat, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee dat is de bukakke met je moeder
Dan mag Koeman vertrekken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
2-0 eindstand zou wel een flopshow zijn.
Moest ff wat mensen appenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij was gister ook snel weg hier toen je hoorde dat het legaal was vanaf 16 jaar
Ik vind de uil een mooi dier.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:53 schreef KingRoland het volgende:
kunnen jullie stoppen met die uilgeluiden
KAPPEN MET DIE SHIT!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:53 schreef KingRoland het volgende:
kunnen jullie stoppen met die uilgeluiden
De uil van Minerva?quote:
Zelfs in zijn slechtste seizoen betere stats dan dat hongerbraziliaantjequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schandalig dat je dat een paar keer hebt durven zeggen
Ff na de lokale chineesboer rijdenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik zometeen tinderen
het is alleen wel even zoeken naar een Aziatisch meisje
Goeie smaak lekker strak.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Waarom erna?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ff na de lokale chineesboer rijden
racistquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef Harlekien het volgende:
[..]
patatboerquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Kom naar Amstelveen, hier stikt het er vanquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
sowquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:
Wil eigenlijk netflix opstarten maar bang dat ik de 2-2 mis
Ik ken nog wel een knap japans meisje voor je van begin 20quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Dat opstarten duurt wel lang danquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:
Wil eigenlijk netflix opstarten maar bang dat ik de 2-2 mis
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er veel Aziaten in Amstelveen zijn dus ik kom zeker even langs!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kom naar Amstelveen, hier stikt het er van
Deze zin is niet afquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Na 10 uur krijg je gratis sambal bij
Nooit geweten dat je moeder uit Estland komtquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
Wisten jullie dat er behoorlijk veel Esten aids hebben?
Dat is niet duur. Volgens mij betaalden ze vroeger al meer voor een beetje slaaf.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een knap japans meisje voor je van begin 20
Kost alleen wel 120 euro
Krijgt geen fatsoenlijke bal van stengs of promesquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef Kriegel het volgende:
Luuk de Jong heeft tot nu toe een keer op doel gekopt en verder pijn aan z'n ribben gehad. Effective.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je moeder uit Estland komt
Daar hebben we tegenwoordig aidsmedicijn voor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:According to data from CIA World Factbook (2009), the countries with the highest prevalence of HIV/AIDS in Europe are Estonia, Ukraine (1.10%), Russia (1.00%), Latvia (0.70%), Portugal (0.60%)
Zet locatie op Rotterdam.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Als aids zo makkelijk te genezen is, waarom hebben we dan Coldplay nog?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Daar hebben we tegenwoordig aidsmedicijn voor.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er veel Aziaten in Amstelveen zijn dus ik kom zeker even langs!
Hhahahaha gevat!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als aids zo makkelijk te genezen is, waarom hebben we dan Coldplay nog?
Hoe cool is dat!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ooit een wijf geneukt in Rusland zonder connie. Nog nooit zo paranoia geweest
Ja toch, hilarischquote:
Moest je maar naar Lviv gaan. Daar zijn wel echt goede dames, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dacht ik een paar dagen later wel anders over
Ik ga volgend jaar naar Lvivquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moest je maar naar Lviv gaan. Daar zijn wel echt goede dames, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.
Omdat de wereld een kutplek is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als aids zo makkelijk te genezen is, waarom hebben we dan Coldplay nog?
Echt een totale dissonant in dit elftal ja.quote:
Aanrader?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moest je maar naar Lviv gaan. Daar zijn wel echt goede dames, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.
Das een vrij aparte medische aandoening, ik hoop dat je het overleefd.quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er veel Aziaten in Amstelveen zijn dus ik kom zeker even langs!
Aids dus?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heb alleen maar positieve verhalen gehoord.
Ik denk dat aids voornamelijk voorkomt in de gayscene.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dacht ik een paar dagen later wel anders over
Ik heb mij wel eens laten vertellen dat alleen homo’s en negers aids kunnen krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat aids voornamelijk voorkomt in de gayscene.
@:Capuchon_jongen
hoeveel is 100 zlotyquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Krakau lopen er ook wel een paar rond die gewoon even snel voor 100zlt willen.
2 x de helft.quote:
no nut november hequote:Op dinsdag 19 november 2019 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je moeder ook al.
moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:08 schreef Harlekien het volgende:
Mooi, ik knal er een leuke film op en ondertussen pitten. Later
wat een mooie familiefoto van jequote:
Jaja, zei je net ook.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:08 schreef Harlekien het volgende:
Beetje apart om tijdens een film te gaan pitten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:08 schreef Harlekien het volgende:
Left Behind met Nicolas Cage. Aanradertjequote:Op dinsdag 19 november 2019 22:08 schreef Harlekien het volgende:
Ok boomerquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:08 schreef Harlekien het volgende:
@GGMMquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Left Behind met Nicolas Cage. Aanradertje
Wie?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
van de Beek, van de Beek, Donny van de Beek!!!
Thnxquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet dat niet left, right, behind zijn?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Left Behind (2014) - IMDbquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3.1quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Left Behind (2014) - IMDb
Ik zie het ja.
Hij acteert niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Nicolas Cage is toch die acteur die eigenlijk alleen een verslaafde kan spelen?
Hij was wel goed in Leaving Las Vegas ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Schattenjager deed hij toch best goedquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
SS Doomtrooper blijft op eenzame hoogte.quote:
Method actingquote:
Binnenkort speelt hij zelfs een rol als zichzelfquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Zandalee was wel een leuke filmquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Caland het volgende:
Kan ook goed bijen eten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schattenjager deed hij toch best goed
mailtje sturen naar klachten@fok.nl en dan delete ik wel je ticketquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kritiek prima. Maar ga wel aangifte tegen u doen.
Dat is ook alleen maar vanwege Sean Connerygod.quote:
Welke wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik neem aan dat iedereen de wedstrijd slechts als achtergeluid heeft?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
mailtje sturen naar klachten@fok.nl en dan delete ik wel je ticket
Sowieso is er al weinig sfeer, maar NOS draait het gewoon terug.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:14 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik neem aan dat iedereen de wedstrijd slechts als achtergeluid heeft?
dat deed die wel snelquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:15 schreef Makamba_ het volgende:
Die film waar hij auto's moet stelen is ook sterk.
Gone in Sixty Secondsquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:15 schreef Makamba_ het volgende:
Die film waar hij auto's moet stelen is ook sterk.
Pfoeh, elke wedstrijd broekie uit.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:15 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v @:coco.
als ihattaren meedoet dan gaat dat genot worden met Frenkie
dan worden wij wereldkampioen
Racist.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Strootman en Weghorst in 1 team, m'n TV gaat op zwart
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Strootman en Weghorst in 1 team, m'n TV gaat op zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |