Een Lancia Delta S4 zal wel niet aan uitstootnormen voldoen nee.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds maar tegenwoordig heb je milieugezeik enzo.
Alleen maar, denk ik. Krijgt alles gebracht. Die heeft toch nooit zelf achter de pannen gestaan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
Zou Elisabeth ooit een k&k-maaltijd hebben gegeten?
Doubtfulquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
Zou Elisabeth ooit een k&k-maaltijd hebben gegeten?
Ik bedoel een bak of blik uit de supermarkt. Of tafeltje-dekje.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alleen maar, denk ik. Krijgt alles gebracht. Die heeft toch nooit zelf achter de pannen gestaan?
Je moest eens weten waar je allemaal aan kunt trekken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet aan trekken?
Tussen duim en wijsvinger.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar kun je toch niet aan trekken?
Ik heb net wat bokkenpootjes gegetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh kokosmakronenkrijg honger van jullie.
Tegen mij moet je heel duidelijk zijn, anders gaat mijn hoofd met me aan de haal. En mogen jullie meegenietenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik bedoel een bak of blik uit de supermarkt. Of tafeltje-dekje.
Ohhhquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb net wat bokkenpootjes gegeten
mooi eufemisme voor wat je bij een thaise massagesalon krijgtquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohhhik heb een wolkentoetje
Daar kom ik nooit haha.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi eufemisme voor wat je bij een thaise massagesalon krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |