Dat mag, natuurlijk. Je zei alleen dat dit 'zomaar' is gedaan, en dat is ver bezijden de waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:50 schreef Red_85 het volgende:
Ik ben het er niet mee eens, dus is en blijft het 'blank' voor mij.
Ja, natuurlijk. De mensen die zich uitspreken tegen racisme zijn racistisch omdat ze andersgekleurden zielig vinden. Uhu.quote:Het gaat om een tegenstelling te creëren tussen blanke mensen en gekleurde mensen en het vooral omdat een klein groepje gekleurde mensen zich chronisch gekwetst voelt als het gaat om een vergelijking -in hun ogen de superieure- blanke. Toevallig zo'n beetje uit dezelfde kant dit verhaal.
Zwarte Piet, bedoel je. Sinterklaas zelf niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:08 schreef Red_85 het volgende:
Geef mij dan maar DE bron dat het sinterklaasfeest op racisme is gebaseerd.
Nou, als een club als KOZP aan blanke mensen laat weten dat ze wel blij zijn met de steun, maar tegelijkertijd diezelfde blanken wel even verzoekt om op de achtergrond te blijven omdat het een item is voor mensen met een kleur, dan noem ik dat aardig racistisch.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat mag, natuurlijk. Je zei alleen dat dit 'zomaar' is gedaan, en dat is ver bezijden de waarheid.
[..]
Ja, natuurlijk. De mensen die zich uitspreken tegen racisme zijn racistisch omdat ze andersgekleurden zielig vinden. Uhu.
Noem je het dan ook racistisch als de blanke / witte mensen vervolgens naar hun hoofd gesmeten krijgen dat ze <vul maar in> zijn?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als een club als KOZP aan blanke mensen laat weten dat ze wel blij zijn met de steun, maar tegelijkertijd diezelfde blanken wel even verzoekt om op de achtergrond te blijven omdat het een item is voor mensen met een kleur, dan noem ik dat aardig racistisch.
Die was ik ff vergeten ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, als een club als KOZP aan blanke mensen laat weten dat ze wel blij zijn met de steun, maar tegelijkertijd diezelfde blanken wel even verzoekt om op de achtergrond te blijven omdat het een item is voor mensen met een kleur, dan noem ik dat aardig racistisch.
Dat hangt er maar net van af wat dat <vul maar in> is. Zou je dat kunnen verduidelijken?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Noem je het dan ook racistisch als de blanke / witte mensen vervolgens naar hun hoofd gesmeten krijgen dat ze <vul maar in> zijn?
Landverraders, anti-blanken, het is niet heel lastig te verzinnen verder.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net van af wat dat <vul maar in> is. Zou je dat kunnen verduidelijken?
Ook goed. Maar de mening van kozp of gelieerden zijn weinig waard.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zwarte Piet, bedoel je. Sinterklaas zelf niet.
Maak je geen zorgen de omvolking loopt op rolletjes @Geerdquote:Op woensdag 20 november 2019 18:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vergeet het plan der omvolking dat door de EU wordt opgelegd, volgens de bange blanke mannen.
Er zijn heel veel bronnentjes die zwarte Piet als racistisch ervaren. Alleen wil jij daar niet naar luisteren.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komt je goed uit he?
Geef mij dan maar DE bron dat het sinterklaasfeest op racisme is gebaseerd. Behalve dan de mening van een extremisch splintergroeperinkje.
Kommaarropdan.
Ja, dat jij je hakken in het zand steekt was inderdaad al duidelijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook goed. Maar de mening van kozp of gelieerden zijn weinig waard.
Dus, kommaar.
Dat is niet racistisch. Hooguit stompzinnig. Heeft verder ook niet zoveel met zwarte piet te maken denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Landverraders, anti-blanken, het is niet heel lastig te verzinnen verder.
Top?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Noem je het dan ook racistisch als de blanke / witte mensen vervolgens naar hun hoofd gesmeten krijgen dat ze <vul maar in> zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |