abonnement Unibet Coolblue
pi_190061429
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik hier heb geschreven dat Hazes niet met Sumant te vergelijken is. Daar kom ik nu op terug. Wat mij betreft heeft hij haar zelfs overtroffen met alle domheid en achterlijke uitspraken.
Nee, dat vind ik totaal niet. Je kunt Hazes een eikel en een flierefluiter vinden maar Samantha heeft echt een laag denkniveau of iets.
Die heeft zelfmoordpogingen gedaan, we weten dat ze drugs heeft gebruikt en doet allerlei ‘goedkope’ dingen om in de aandacht te blijven.
Om over die dubieuze vriendschappen van haar nog maar te zwijgen.
Jeugdzorg is er notabene bij betrokken.

Hoe je ook over André denkt, je doet hem hiermee echt tekort.
pi_190061648
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik totaal niet. Je kunt Hazes een eikel en een flierefluiter vinden maar Samantha heeft echt een laag denkniveau of iets.
Die heeft zelfmoordpogingen gedaan, we weten dat ze drugs heeft gebruikt en doet allerlei ‘goedkope’ dingen om in de aandacht te blijven.
Om over die dubieuze vriendschappen van haar nog maar te zwijgen.
Jeugdzorg is er notabene bij betrokken.

Hoe je ook over André denkt, je doet hem hiermee echt tekort.
Het denkniveau van Hazes is ook vrij laag hoor..
Hazes zuipt, feest en alles lang leve de lol. Ondertussen heeft hij
nu een vriendin die ook de aandacht blijft trekken met vrij zielige vertoningen.
Hazes heeft het geluk dat hij een stabiele ex heeft die dit tijden heeft gepikt en er wél voor hun kind is.
Hij doet uitspraken in interviews waardoor je hem ook echt niet serieus meer kan nemen.

Het komt uiteraard niet exact overeen maar Hazes is ook gewoon " simpel " .

Wie weet hoe André erbij zit als hij 5 jaar verder is...
Hij gaat aardig zijn pa achterna.

En misschien draaf ik nu door maar een man die schreeuwt en scheld thuis en daardoor met zijn neef een hotel pakt voordat hij concerten geeft, vind ik ook niet oké. Hij geeft zelf toe dat hij zich als een lul gedraagt. Waar hij zich thuis dus als een lul gedraagt, post hij op hetzelfde moment voor de buitenwereld alleen maar leuke grappige filmpjes van zijn zoontje en hoe leuk hij wel niet is als vader.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fokkie83 op 22-11-2019 00:21:41 ]
pi_190061802
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 23:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Het denkniveau van Hazes is ook vrij laag hoor..
Hazes zuipt, feest en alles lang leve de lol. Ondertussen heeft hij
nu een vriendin die ook de aandacht blijft trekken met vrij zielige vertoningen.
Hazes heeft het geluk dat hij een stabiele ex heeft die dit tijden heeft gepikt en er wél voor hun kind is.
Antwee doet uitspraken in interviews waardoor je hem ook echt niet serieus meer kan nemen.

Het komt uiteraard niet exact overeen maar Hazes is ook gewoon " simpel " .

Wie weet hoe André erbij zit als hij 5 jaar verder is...
Hij gaat aardig zijn pa achterna.
Tja, beide het wiel niet uitgevonden maar goed, André werkt tenminste nog en daar lijkt hij geen puinzooi van te maken.
Samantha kan niet echt iets, zover wij zien.

Ik hoop dat André toch wel iets beter terecht komt dan zijn ouwe baas. :P
pi_190061927
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 00:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, beide het wiel niet uitgevonden maar goed, André werkt tenminste nog en daar lijkt hij geen puinzooi van te maken.
Samantha kan niet echt iets, zover wij zien.

Ik hoop dat André toch wel iets beter terecht komt dan zijn ouwe baas. :P
De tijd zal het leren ;)
Mo was nog degene die hem toch wel een klein beetje in het gareel had. Dat is nu weg.
Dit kan of toch nog de goede kant opgaan of de hele verkeerde kant.
  vrijdag 22 november 2019 @ 00:16:25 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190061956
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 00:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, beide het wiel niet uitgevonden maar goed.
Buskruit.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 november 2019 @ 05:59:07 #256
22592 crew  Ole
pi_190063002
Zou dit nog doorgaan?
quote:
André Hazes helpt mensen van tattoo af op SBS 6
Geplaatst op Fri 20 Sep 2019 om 8:30
André Hazes jr. blijft een gezicht van SBS 6. Hij gaat voor de zender een programma maken waarin mensen hun tatoeage kunnen laten verwijderen. Dat heeft hij gisterenavond bekendgemaakt in een oproep in Shownieuws. Hazes is liever aan het werk dan dat hij thuis op de bank bij zijn gezin zit, dus deze tv-klus is een cadeautje voor de volkszanger. Het programma heet Getekend Voor Het Leven en de opnames zullen later dit jaar van start gaan voor uitzending in het voorjaar van 2020.
In de kandidatenoproep zegt Hazes: “Hou je net als ik van tatoeages, maar heb je er eentje laten zetten waar je spijt van hebt, wat je tegenwerkt in het leven en heb je een boeiend verhaal waarom je ervan af wil, meld je dan aan op onderstaand adres en dan ga ik je helpen.”


Volgens Shownieuws-presentatrice Airen Mylene wordt dit ‘waanzinnige televisie’. Gelukkig zijn er dus nog mensen te vinden die enthousiast worden van dertien-in-een-dozijn-televisie.

Het is overigens een freelanceklus van Hazes. Hij heeft John de Mol in januari immers laten weten niet meer onder contract te willen staan bij SBS 6. “Ik heb gewoon geen haast en wil alleen maar dingen doen die ik leuk vind en niet zo iemand zijn die drie programma’s per jaar móet gaan maken, omdat er een contract is getekend. Dat gaan we niet doen“, zei hij toen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 22 november 2019 @ 06:24:09 #257
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190063034
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zwarte nagellak bij Monique, zeg het met nagellak dus O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190063539
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 06:24 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zwarte nagellak bij Monique, zeg het met nagellak dus O-)
Mooie kapiteins pet :')
pi_190063601
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 05:59 schreef Ole het volgende:
Zou dit nog doorgaan?
[..]
..wat je tegenwerkt in het leven en heb je een boeiend verhaal waarom je ervan af wil

Ochgot, dramatische verhalen over mensen in de bijstand/onder bewind die geen geld hebben om hun wanstaltige tattoo's en namen van exen te verwijderen. :')
  vrijdag 22 november 2019 @ 09:25:10 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190064002
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 08:38 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ochgot, dramatische verhalen over mensen in de bijstand/onder bewind die geen geld hebben om hun wanstaltige tattoo's en namen van exen te verwijderen. :')
Maar wel geld om een tattoo met de naam van het nieuwe neukertje van dienst te laten zetten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190064155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wel geld om een tattoo met de naam van het nieuwe neukertje van dienst te laten zetten.
Natuurlijk, dat dan weer wel. En geld voor peuken, 2 pittbulls die speciaal dierenvoer nodig hebben, een konijn en hamster voor de 4 kinderen en nog een 5de op komst. *O*
Kan Frank en Rogier van Paleis voor een prikkie ook gelijk aan de gang nadat de tattoo verwijderd is. ^O^
  vrijdag 22 november 2019 @ 09:39:28 #262
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190064172
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190064815
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:37 schreef IriYe het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat dan weer wel. En geld voor peuken, 2 pittbulls die speciaal dierenvoer nodig hebben, een konijn en hamster voor de 4 kinderen en nog een 5de op komst. *O*
Kan Frank en Rogier van Paleis voor een prikkie ook gelijk aan de gang nadat de tattoo verwijderd is. ^O^
_O-
pi_190064974
Het lijkt mij geweldig als Mo een lieve mooie man van haar eigen leeftijd tegenkomt en daarmee gaat daten, wat zal A2 gaan huilen en stampvoeten.
pi_190066015
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:37 schreef IriYe het volgende:

[..]

Natuurlijk, dat dan weer wel. En geld voor peuken, 2 pittbulls die speciaal dierenvoer nodig hebben, een konijn en hamster voor de 4 kinderen en nog een 5de op komst. *O*
Kan Frank en Rogier van Paleis voor een prikkie ook gelijk aan de gang nadat de tattoo verwijderd is. ^O^
Mijn ex heeft er 5 die met mij te maken hebben waarvan 2 naamtattoo’s.
Elke keer als hij bovenop een andere vrouw ligt kijkt ze naar mijn naam _O-

Hij heeft trouwens geen huisdieren, staat niet onder bewind en rookt maar af en toe :P

Maargoed, ik ging een rijste waffel eten. Deze keer met roomboter en kaas :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190066103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Mijn ex heeft er 5 die met mij te maken hebben waarvan 2 naamtattoo’s.
Elke keer als hij bovenop een andere vrouw ligt kijkt ze naar mijn naam _O-

Hij heeft trouwens geen huisdieren, staat niet onder bewind en rookt maar af en toe :P

Maargoed, ik ging een rijste waffel eten. Deze keer met roomboter en kaas :7
Niet met kipfilee?
pi_190066183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Mijn ex heeft er 5 die met mij te maken hebben waarvan 2 naamtattoo’s.
Elke keer als hij bovenop een andere vrouw ligt kijkt ze naar mijn naam _O-

Hij heeft trouwens geen huisdieren, staat niet onder bewind en rookt maar af en toe :P

Maargoed, ik ging een rijste waffel eten. Deze keer met roomboter en kaas :7
Wat een afknapper. Ik zou nooit een vent willen waar de naam van zijn ex[en] op zijn lichaam staat gekerfd. Want inderdaad, je zal maar liggen batsen en door die naam zie je dat mokkel voor je ogen. :') Niet dat ik verder iets tegen tattoo's heb maar namen zijn een no-go. :{w

Geniet van je waffel met roomboter. Niet gezond maar wel lekkah! :9
Zelf ben ik al een paar weken aan een suikervrij dieet bezig, en een honger dat ik de hele dag heb, niet normaal. ;( Vandaag ga ik ook zondigen want het moet wel leuk blijven, tenslotte. En het is weekend! Bijna. :Y)
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:29:49 #268
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190066200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 06:24 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zwarte nagellak bij Monique, zeg het met nagellak dus O-)
Stroop in de vorm van Sint mijter.
pi_190067729
https://www.ditjesendatje(...)kamer-andre-niet-in/

André en Monique zijn al een tijdje uit elkaar. Dat werd duidelijk toen de 25-jarige zanger bekend maakte verliefd te zijn op een ander. Tijdens de concerten in Ahoy eind oktober waren ze naar verluidt ook niet meer samen. Mensen die backstage werkten wisten dat waarschijnlijk al, want Monique mocht de kleedkamer van André niet meer in.


Uit den boze
Alle jaren dat André optredens had en Monique aanwezig was, mocht ze in en uit lopen. Ze hoefde geen toestemming te vragen. Maar afgelopen jaar had André volgens een bron aan Monique en alle mensen backstage laten weten dat Monique het eerst moet vragen of ze binnen mag komen. ,,Zo maar spontaan binnenkomen was uit den boze”, zegt de bron tegen weekblad Story.

Waarom André daar zo stellig in was is niet duidelijk. In het weekblad wordt geopperd dat Bridget misschien backstage aanwezig was, maar dit is niet zeker. Wel is duidelijk dat André ook toen al contact had met de 20 jaar oudere blondine. De zanger gaf vrijkaartjes weg aan bekende Nederlanders, waaronder Bridget. Zij maakte daar gretig gebruik van en zou naar verluidt de twee vrijkaartjes hebben geaccepteerd en vervolgens nog om acht extra kaarten gevraagd. Al die VIP’s kregen een gouden kettinkje met de naam ‘André’. De presentatrice maakte dagen na het evenement een foto voor Instagram en daarop is te zien dat ze nog steeds het kettinkje om had.
pi_190067972
Ja, ik weet niet hoor. Maar als het uit is is het uit. Zou een mooie boel worden als elke ex van een artiest te pas en te onpas de kleedkamer inrolt. Dan kun je voor de buitenwereld wel doen alsof je nog de beste vrienden bent, privé is het natuurlijk hommeles en zit je niet te wachten op extra spanningen als je al zo'n zenuwlijer als Antwee bent.
  vrijdag 22 november 2019 @ 15:48:10 #271
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190068964
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190069350
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:25 schreef IriYe het volgende:
Ja, ik weet niet hoor. Maar als het uit is is het uit. Zou een mooie boel worden als elke ex van een artiest te pas en te onpas de kleedkamer inrolt. Dan kun je voor de buitenwereld wel doen alsof je nog de beste vrienden bent, privé is het natuurlijk hommeles en zit je niet te wachten op extra spanningen als je al zo'n zenuwlijer als Antwee bent.
Als het toen al over was, waarom deden ze dan voor de buitenwereld alsof het nog niet helemaal over was? Het blijft allemaal een apart verhaal.

Gelukkig is Antwee weer even wezen kleien met zijn kleine jongen :s)

https://www.instagram.com/p/B5KqdAsAVQG/?igshid=1kfz16vz2qegf
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 16:36:16 #274
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190069512
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:24 schreef Fokkie83 het volgende:

Gelukkig is Antwee weer even wezen kleien met zijn kleine jongen :s)

https://www.instagram.com/p/B5KqdAsAVQG/?igshid=1kfz16vz2qegf
Gelukkig wordt dat ook weer met ons allemaal gedeeld.
pi_190069697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:55 schreef -river- het volgende:
Het lijkt mij geweldig als Mo een lieve mooie man van haar eigen leeftijd tegenkomt en daarmee gaat daten, wat zal A2 gaan huilen en stampvoeten.
Dat hoop ik ook , en heb het idee dat André dan best moeilijk kan gaan doen.
Hij lijkt mij vrij jaloers type.
pi_190069754
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:08 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)kamer-andre-niet-in/

André en Monique zijn al een tijdje uit elkaar. Dat werd duidelijk toen de 25-jarige zanger bekend maakte verliefd te zijn op een ander. Tijdens de concerten in Ahoy eind oktober waren ze naar verluidt ook niet meer samen. Mensen die backstage werkten wisten dat waarschijnlijk al, want Monique mocht de kleedkamer van André niet meer in.

Uit den boze
Alle jaren dat André optredens had en Monique aanwezig was, mocht ze in en uit lopen. Ze hoefde geen toestemming te vragen. Maar afgelopen jaar had André volgens een bron aan Monique en alle mensen backstage laten weten dat Monique het eerst moet vragen of ze binnen mag komen. ,,Zo maar spontaan binnenkomen was uit den boze”, zegt de bron tegen weekblad Story.

Waarom André daar zo stellig in was is niet duidelijk. In het weekblad wordt geopperd dat Bridget misschien backstage aanwezig was, maar dit is niet zeker. Wel is duidelijk dat André ook toen al contact had met de 20 jaar oudere blondine. De zanger gaf vrijkaartjes weg aan bekende Nederlanders, waaronder Bridget. Zij maakte daar gretig gebruik van en zou naar verluidt de twee vrijkaartjes hebben geaccepteerd en vervolgens nog om acht extra kaarten gevraagd. Al die VIP’s kregen een gouden kettinkje met de naam ‘André’. De presentatrice maakte dagen na het evenement een foto voor Instagram en daarop is te zien dat ze nog steeds het kettinkje om had.
Hier geloof ik niets van omdat er het afgelopen jaar staat.
pi_190069763
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:08 schreef Fokkie83 het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)kamer-andre-niet-in/

André en Monique zijn al een tijdje uit elkaar. Dat werd duidelijk toen de 25-jarige zanger bekend maakte verliefd te zijn op een ander. Tijdens de concerten in Ahoy eind oktober waren ze naar verluidt ook niet meer samen. Mensen die backstage werkten wisten dat waarschijnlijk al, want Monique mocht de kleedkamer van André niet meer in.

Uit den boze
Alle jaren dat André optredens had en Monique aanwezig was, mocht ze in en uit lopen. Ze hoefde geen toestemming te vragen. Maar afgelopen jaar had André volgens een bron aan Monique en alle mensen backstage laten weten dat Monique het eerst moet vragen of ze binnen mag komen. ,,Zo maar spontaan binnenkomen was uit den boze”, zegt de bron tegen weekblad Story.

Waarom André daar zo stellig in was is niet duidelijk. In het weekblad wordt geopperd dat Bridget misschien backstage aanwezig was, maar dit is niet zeker. Wel is duidelijk dat André ook toen al contact had met de 20 jaar oudere blondine. De zanger gaf vrijkaartjes weg aan bekende Nederlanders, waaronder Bridget. Zij maakte daar gretig gebruik van en zou naar verluidt de twee vrijkaartjes hebben geaccepteerd en vervolgens nog om acht extra kaarten gevraagd. Al die VIP’s kregen een gouden kettinkje met de naam ‘André’. De presentatrice maakte dagen na het evenement een foto voor Instagram en daarop is te zien dat ze nog steeds het kettinkje om had.
Schandalig dat Monique niet ik de kleedkamer mocht komen.
Wat had hij te verbergen die ouwe Roggel? En al wat om hen heen kwijlt accepteerde dit. Niemand die zegt doe ff normaal dre....ook notenkraker Djarno niet. Zo zat die familie.
pi_190069779
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:25 schreef IriYe het volgende:
Ja, ik weet niet hoor. Maar als het uit is is het uit. Zou een mooie boel worden als elke ex van een artiest te pas en te onpas de kleedkamer inrolt. Dan kun je voor de buitenwereld wel doen alsof je nog de beste vrienden bent, privé is het natuurlijk hommeles en zit je niet te wachten op extra spanningen als je al zo'n zenuwlijer als Antwee bent.
Monique is niet zo maar iemand hč, wel de vrouw die hem steunde de moeder van zijn kind.
pi_190069780
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:24 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Als het toen al over was, waarom deden ze dan voor de buitenwereld alsof het nog niet helemaal over was? Het blijft allemaal een apart verhaal.

De schone schijn ophouden, dat doen de meeste BN'rs en andere celebs. Lachend en verliefd op de foto een sprookje verkopen, maar ondertussen.. :') Althans, dat denk ik want het zal me verder worst wezen hoe en wat.
Nog steeds is heel NL in shock en raakt men niet uitgepraat. Wordt Mo als een soort heilige moeder der aarde gezien. Dat mokkel is net zo aandachtsverslaafd als Antwee. Zij die dat joch ook maar blijft exploiteren voor de likes. Zonder dat kind zou ze een saaie muts zijn en zou iedereen haar weer vergeten zijn. Maar op de een of andere manier is dat kind uitgeroepen tot een soort nieuwe Jezus ofzo, waar iedereen van in katzwijm valt.
Nou, ik niet. :{w
pi_190069810
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 21:39 schreef praadje het volgende:
Ze waren dus al (tijdelijk) uit elkaar. Andréén en Roggel. Bizar, dit interview waarin hij verteld dat de dokters zeiden dat hij als hij zo doorging nog maar een maand zou leven. 5 maanden later stierf hij. Volgens mij had Roggel toen al een advocaat in de arm genomen om te scheiden staat me bij.

Ik vind Hazes hier op Waylon lijken :@
pi_190069818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Monique is niet zo maar iemand hč, wel de vrouw die hem steunde de moeder van zijn kind.
Monique is niet de enige vrouw in Nederland die gewoon doet deed wat ze moet doen als vriendin zijnde. En ook zeker de laatste niet.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 16:58:38 #282
184769 crew  Deisyy
pi_190069870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Schandalig dat Monique niet ik de kleedkamer mocht komen.
Wat had hij te verbergen die ouwe Roggel? En al wat om hen heen kwijlt accepteerde dit. Niemand die zegt doe ff normaal dre....ook notenkraker Djarno niet. Zo zat die familie.
Wat heeft Mo er te zoeken als ze geen relatie meer hebben.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190069890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat heeft Mo er te zoeken als ze geen relatie meer hebben.
Hadden ze heel het afgelopen jaar geen relatie dan?
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 17:00:57 #284
184769 crew  Deisyy
pi_190069898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 17:00 schreef -river- het volgende:

[..]

Hadden ze heel het afgelopen jaar geen relatie dan?
Ten tijde van de concerten in Ahoy blijkbaar niet.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_190069927
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ten tijde van de concerten in Ahoy blijkbaar niet.
In het artikel stond dat dat om het afgelopen jaar ging.
  vrijdag 22 november 2019 @ 17:10:28 #286
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190070052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 17:03 schreef -river- het volgende:


In het artikel stond dat dat om het afgelopen jaar ging.
Is toch dit jaar gebeurd dat ze uit elkaar zijn gegaan .. Welke maand dan ook.
pi_190070106
Wat Mo denk ik nog niet wist toen. De berichten op haar Insta stonden vol met lof over haar vent. Hoe trots haar vader was op zijn schoonzoon. Hoe trots haar Oma was op haar ‘jochie’. En hoe trots zij was op haar vent.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_190070238
Als ik een drukbezette artiest zou zijn zou ik ook niet willen dat iedere keer een partner als een soort moeder of vader om me heen staat te dralen, laat staan een ex. Veel mensen willen maar niet begrijpen dat een artiestenleven nu eenmaal niet hetzelfde is als een Kees de glazenwasser waarmee je even een kopje koffie doet in zijn pauze.
Daar vloeit drank en wellicht ook drugs, groepies en weet ik het allemaal wat er rondhuppelt. Geen setting om zo normaal mogelijk te moeten doen iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door IriYe op 22-11-2019 17:30:14 ]
pi_190073628
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 20:46:18 #290
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 22 november 2019 @ 20:51:17 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190073791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:46 schreef maily het volgende:

[..]

Het was van Soundos.
Ik ben benieuwd of het wel de bedoeling was dat Soundos dat zou melden :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 20:53:16 #292
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190073817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of het wel de bedoeling was dat Soundos dat zou melden :D
:o
pi_190073835
Bridget heeft dat toch zelf vermeld dat ze van Soundos komen?
pi_190073988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bridget heeft dat toch zelf vermeld dat ze van Soundos komen?
Is een grapje, klik op de foto
pi_190074037
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef juul. het volgende:

[..]

Is een grapje, klik op de foto
Nou snappik het niet. Wat heeft Soundos er dan mee te maken? #n00b
pi_190074066
Antwee is erin getagged dus dat van Soundos is weer een "even grappig zijn' reactie van Soundos.
pi_190074121
Bridget moest even laten merken aan Monique dat Antwee wel leuk bij Monique kan zitten ( voor Dreetje ) maar dat hij echt wel voor haar gaat :')
pi_190074139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Bumbabaloo het volgende:
Antwee is erin getagged dus dat van Soundos is weer een "even grappig zijn' reactie van Soundos.
Jamaar Bridget heeft zelf Soundos toch getagd of zie ik dat verkeerd?

Ik doe zelf niks met insta dus sorry als ik er niks van snap :')
pi_190074183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Jamaar Bridget heeft zelf Soundos toch getagd of zie ik dat verkeerd?

Ik heb zelf geen insta dus sorry als ik er niks van snap :')
Nee Soundos reageerde met : graag gedaan of zoiets, waarop Bridget reageerde met : Dankjewel.
Maar dat was dus grappig bedoeld en niet echt.
Alleen Antwee is in de foto zelf getagged.
pi_190074235
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:07 schreef Bumbabaloo het volgende:

[..]

Nee Soundos reageerde met : graag gedaan of zoiets, waarop Bridget reageerde met : Dankjewel.
Maar dat was dus grappig bedoeld en niet echt.
Alleen Antwee is in de foto zelf getagged.
Ah, ik zie het. Ik had alleen dat bericht van Bridget gelezen gericht aan Soundos, maar ik had niet alle berichten open staan.

Soundos, ook zo'n aandachtsgeval. Zal me niks verbazen als zij ook straks in een gate zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')