Maar dat ligt eerder aan degene die het heeft uitgevoerd, ook een duurbetaalde schoonheidssalon kan slecht werk leveren.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:59 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zat er net weer naar te kijken.
Dan heb je zoveel geld en dan nóg ziet het er niet mooi uit..
Ik ken mensen met minder geld waarbij het echt veel mooier gedaan is.
Ja klopt, maar als je veel geld heb laat je het toch ergens doen waarvan je heb gezien dat ze goed werk leveren?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar dat ligt eerder aan degene die het heeft uitgevoerd, ook een duurbetaalde schoonheidssalon kan slecht werk leveren.
Lijkt mij ook, maar lang niet iedereen staat daar bij stil. Zelfde verhaal met tatoeages e.d.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef Fokkie83 het volgende:
Ja klopt, maar als je veel geld heb laat je het toch ergens doen waarvan je heb gezien dat ze goed werk leveren?
Ik weet nog dat ik hier heb geschreven dat Hazes niet met Sumant te vergelijken is. Daar kom ik nu op terug. Wat mij betreft heeft hij haar zelfs overtroffen met alle domheid en achterlijke uitspraken.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:50 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel humor zijn, als Dré Bridget zou bedriegen met Samantha.... gelijk zweer.
welke Samantha?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:50 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel humor zijn, als Dré Bridget zou bedriegen met Samantha.... gelijk zweer.
owww oke... ik dacht al...quote:
Tnxquote:Op donderdag 21 november 2019 21:31 schreef Pippi het volgende:
[..]
Zal ik dat dan maar doen?
[ afbeelding ]
Ik was deze keer vergeten om een linkje erbij te zetten, dat doe ik normaal wel. ( Sinds ik weet hoe dat moet )quote:Op donderdag 21 november 2019 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx
Maar gaat er mij om dat na inmiddels 30 keer vragen in een paar maanden tijd ofzo zij blijft weigeren om screenshots of linkjes te posten.
Nee, dat vind ik totaal niet. Je kunt Hazes een eikel en een flierefluiter vinden maar Samantha heeft echt een laag denkniveau of iets.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik hier heb geschreven dat Hazes niet met Sumant te vergelijken is. Daar kom ik nu op terug. Wat mij betreft heeft hij haar zelfs overtroffen met alle domheid en achterlijke uitspraken.
Het denkniveau van Hazes is ook vrij laag hoor..quote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik totaal niet. Je kunt Hazes een eikel en een flierefluiter vinden maar Samantha heeft echt een laag denkniveau of iets.
Die heeft zelfmoordpogingen gedaan, we weten dat ze drugs heeft gebruikt en doet allerlei ‘goedkope’ dingen om in de aandacht te blijven.
Om over die dubieuze vriendschappen van haar nog maar te zwijgen.
Jeugdzorg is er notabene bij betrokken.
Hoe je ook over André denkt, je doet hem hiermee echt tekort.
Tja, beide het wiel niet uitgevonden maar goed, André werkt tenminste nog en daar lijkt hij geen puinzooi van te maken.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:53 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Het denkniveau van Hazes is ook vrij laag hoor..
Hazes zuipt, feest en alles lang leve de lol. Ondertussen heeft hij
nu een vriendin die ook de aandacht blijft trekken met vrij zielige vertoningen.
Hazes heeft het geluk dat hij een stabiele ex heeft die dit tijden heeft gepikt en er wél voor hun kind is.
Antwee doet uitspraken in interviews waardoor je hem ook echt niet serieus meer kan nemen.
Het komt uiteraard niet exact overeen maar Hazes is ook gewoon " simpel " .
Wie weet hoe André erbij zit als hij 5 jaar verder is...
Hij gaat aardig zijn pa achterna.
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, beide het wiel niet uitgevonden maar goed, André werkt tenminste nog en daar lijkt hij geen puinzooi van te maken.
Samantha kan niet echt iets, zover wij zien.
Ik hoop dat André toch wel iets beter terecht komt dan zijn ouwe baas.
Buskruit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, beide het wiel niet uitgevonden maar goed.
quote:André Hazes helpt mensen van tattoo af op SBS 6
Geplaatst op Fri 20 Sep 2019 om 8:30
André Hazes jr. blijft een gezicht van SBS 6. Hij gaat voor de zender een programma maken waarin mensen hun tatoeage kunnen laten verwijderen. Dat heeft hij gisterenavond bekendgemaakt in een oproep in Shownieuws. Hazes is liever aan het werk dan dat hij thuis op de bank bij zijn gezin zit, dus deze tv-klus is een cadeautje voor de volkszanger. Het programma heet Getekend Voor Het Leven en de opnames zullen later dit jaar van start gaan voor uitzending in het voorjaar van 2020.
In de kandidatenoproep zegt Hazes: “Hou je net als ik van tatoeages, maar heb je er eentje laten zetten waar je spijt van hebt, wat je tegenwerkt in het leven en heb je een boeiend verhaal waarom je ervan af wil, meld je dan aan op onderstaand adres en dan ga ik je helpen.”
Volgens Shownieuws-presentatrice Airen Mylene wordt dit ‘waanzinnige televisie’. Gelukkig zijn er dus nog mensen te vinden die enthousiast worden van dertien-in-een-dozijn-televisie.
Het is overigens een freelanceklus van Hazes. Hij heeft John de Mol in januari immers laten weten niet meer onder contract te willen staan bij SBS 6. “Ik heb gewoon geen haast en wil alleen maar dingen doen die ik leuk vind en niet zo iemand zijn die drie programma’s per jaar móet gaan maken, omdat er een contract is getekend. Dat gaan we niet doen“, zei hij toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zwarte nagellak bij Monique, zeg het met nagellak dus
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 22 november 2019 06:24 schreef Poezewoes het volgende:
Mooie kapiteins petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zwarte nagellak bij Monique, zeg het met nagellak dus![]()
Ochgot, dramatische verhalen over mensen in de bijstand/onder bewind die geen geld hebben om hun wanstaltige tattoo's en namen van exen te verwijderen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:59 schreef Ole het volgende:
Zou dit nog doorgaan?
[..]
..wat je tegenwerkt in het leven en heb je een boeiend verhaal waarom je ervan af wil
Maar wel geld om een tattoo met de naam van het nieuwe neukertje van dienst te laten zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:38 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ochgot, dramatische verhalen over mensen in de bijstand/onder bewind die geen geld hebben om hun wanstaltige tattoo's en namen van exen te verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |