SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Zelfs de beurspagina klinkt lekker wanneer Anneke het zingt.quote:
Wat? Voorloper? Is de PTT óók al geprivatiseerd?!quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor CindieY: De PTT was de voorloper van zowel KPN als TNT Post als PostNL als 30.000 andere bedrijven.
Zó jong ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor CindieY: De PTT was de voorloper van zowel KPN als TNT Post als PostNL als 30.000 andere bedrijven.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Als je hierna Bonnie St Claire draait hebben we de AA ook gelijk gehad
Oh, ik stel je altijd gelijk aan die kids in Kids React, die reageren op een vroege computer, draaischijftelefoon, walkman of andere technologie uit de 70s en 80squote:
Ze is vandaag 70 geworden (Rozenburg, 18 november 1949) !quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Als je hierna Bonnie St Claire draait hebben we de AA ook gelijk gehad
M'n oma had een draaischijftelefoon, ik had zelf een walkman en ik heb nog wel spelletjes gespeeld op een oude Commodore. Die dingen had je in de jaren 90 ook nog welquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik stel je altijd gelijk aan die kids in Kids React, die reageren op een vroege computer, draaischijftelefoon, walkman of andere technologie uit de 70s en 80s
Maar het is de 19de vandaag...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is vandaag 70 geworden (Rozenburg, 18 november 1949) !
Hiep Hiep!!!!
Die wijnflessen van gisteren waren nog niet leeg!quote:
Een wonder dat ze het gehaald heeftquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is vandaag 70 geworden (Rozenburg, 18 november 1949) !
Hiep Hiep!!!!
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ssstttt dat weet ze niet
Morgen viert ze het weer
Ik zou tot 5 december een beetje oppassen met kloppen. Voor je het weet verwachten mensen cadeautjes.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ssstttt dat weet ze niet
Morgen viert ze het weer
Zolang ik maar niet tegen ramen ga kloppen is er weinig aan de handquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou tot 5 december een beetje oppassen met kloppen. Voor je het weet verwachten mensen cadeautjes.
als dat gisteren was ziet ze er nog goed uitquote:
Wat een beetje botox wel niet doet hè.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
als dat gisteren was ziet ze er nog goed uit
Bijna.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg een telefoontje. Zijn we al bij de K?
Dat los je met een vrachtwagen purschuim niet meer opquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een beetje botox wel niet doet hè.
Welke letter dan? Ik ken dit nummer niet.quote:
Nee, we zaten net pas aan het Breakfast...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg een telefoontje. Zijn we al bij de K?
Bob Dylan - Corrinna, Corrinnaquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke letter dan? Ik ken dit nummer niet.
Shit, heb ik die gemistquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, we zaten net pas aan het Breakfast...
MM heeft ervaring, zo te horen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zo'n hangkont als je het water uitkomt...
Mijn tante had zo'n badpak...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
MM heeft ervaring, zo te horen.
Hoeveel wil je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel platen van elke letter krijgen we?
In principe 1, maar van een aantal had ik wat dubbele aanvragen...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:29 schreef CindieY het volgende:
Hoeveel platen van elke letter krijgen we?
Oeiquote:
Heb je alle letters compleet? Anders heb ik nog wat chocoladelettersquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In principe 1, maar van een aantal had ik wat dubbele aanvragen...
Kom maar doorquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb je alle letters compleet? Anders heb ik nog wat chocoladeletters
Lennaert Nijgh heeft daar een leuk liedje over geschreven met Boudewijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en met haar moesten we naar het strand...
Welke smaak?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
JKL is nog vrij...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gok chocoladesmaakquote:
Ze heette niet Julia...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lennaert Nijgh heeft daar een leuk liedje over geschreven met Boudewijn
Daar bijt je je tanden op stuk.quote:
Nee, niet bepaald...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
Het was dus geen kleine, kokette Katinka?
Grote kroketten Katinkaquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
Het was dus geen kleine, kokette Katinka?
En dan vraagt Spijkerbroek 'm gewoon aan...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
Deze stond wel terecht in mijn lijst van meest beluisterde nummers op Spotify
Stiekem heb ik 'm vaak beluisterd op livelinks Spotifyquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan vraagt Spijkerbroek 'm gewoon aan...
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Stiekem heb ik 'm vaak beluisterd op livelinks Spotify
Hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:52 schreef brother52 het volgende:
Mijn show wordt donderdag een paar minuten korter
Ik zet 'm wel aan, maar ga dan boodschappen doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Luister jij dan ook naar The Devil Within van Dirty Daggers?
Dat vinden wij niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:52 schreef brother52 het volgende:
Mijn show wordt donderdag een paar minuten korter
Je lijkt Raf wel die gaat ook weg en laat de muziek aan voor de vogelsquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel aan, maar ga dan boodschappen doen.
(Lees: ik heb geen idee wie of wat)
quote:
Gelukkig ben ik heel gemakkelijk over te halenquote:
Heb je de ß al?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
De N en O zijn vergeven, meer dan...
Ach ja, daar zou hij dan waarschijnlijk weer niet mee zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel jammer dat dit voor een meisje is. Genderfluid dan maar
"You've turned into the prettiest girl (m/v/o) I've ever seen"quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel jammer dat dit voor een meisje is. Genderfluid dan maar
Daarvoor moet je bij Melting zijn...quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, Reina del Cid heeft hier vorige week een mooie cover van gemaakt
Zelfs in Australië komt de zon niet, want het hele zwikkie ligt onder een deken van rook daar.quote:
Het is wel heel erg daarquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs in Australië komt de zon niet, want het hele zwikkie ligt onder een deken van rook daar.
"Roken brengt de gezondheid ernstige schade toe"quote:
Kan hem wel draaien, alleen aankondigen gaat een beetje kutquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, Reina del Cid heeft hier vorige week een mooie cover van gemaakt
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij kan dat uitspreken, de DJ van morgenavond niet
Mic aan, mic aan!quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij kan dat uitspreken, de DJ van morgenavond niet
preken wordt dat dan.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik voel wat verzoekjes aankomen
Son of a preacher.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik voel wat verzoekjes aankomen
Samson, Jezus, ik zie spetters op een beeldscherm.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik ga niet weer voorlezen uit de Bijbel
Om dat Judas Steeds Stiekemer voor NSB er Speeltquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Samson, Jezus, ik zie spetters op een beeldscherm.
lekkage ?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Proost!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat geproest altijd hier in dit topic.
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat geproest altijd hier in dit topic.
DDM staat er naast met een paraplu...quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Paraplu kan hij ook niet uitspreken
Fuwwendew your ego, be fwee, be fwee....quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Pawapwu.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, dat!quote:
Vast "voor een vriendin".quote:
Ik kan alleen maar aan Kaazfwipz denkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Oei, iedereen heeft een spraakgebrek nu?
Ja, allemaal spetters op het scherm ook.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt door die tanden van broer Konijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Dieren swipen. Maar geen enkel konijn is een match tot nog toequote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie nu dat we ook een van Gerwen smiley hebben
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De boot van Sinterklaas heeft vertraging.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van Gerwen kijkt ook altijd zo moeilijk als hij een pijltje mist
Sta jij nog steeds op de kade te wachten? Hij was dit jaar met de trein.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De boot van Sinterklaas heeft vertraging.
Ik denk al, waar blijft hijquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Sta jij nog steeds op de kade te wachten? Hij was dit jaar met de trein.
Zwaar onterecht dan (zonder de andere inzendingen te kennen)quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Gewoon roemloos laatste bij het Songfestival
De andere inzendingen hadden allemaal baardvrouwen, dus ja, dan weet je zeker dat je als laatste eindigt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zwaar onterecht dan (zonder de andere inzendingen te kennen)
En de spelbrekers waren dan juist weer baardloos. Dat is niet handig.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De andere inzendingen hadden allemaal baardvrouwen, dus ja, dan weet je zeker dat je als laatste eindigt.
Dit zou wel iets voor mijn zoon zijn. Geef de band en titel nog eens, dan laat ik het hem een keer horen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
Dit is juist waarom ik het een erg leuke band vind.
Biffy Clyro - Living Is A Problem Because Everything Diesquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zou wel iets voor mijn zoon zijn. Geef de band en titel nog eens, dan laat ik het hem een keer horen.
Biffy Clyro - Living is a problem because everything diesquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit zou wel iets voor mijn zoon zijn. Geef de band en titel nog eens, dan laat ik het hem een keer horen.
Dat is ook wel een titel voor mijn zoonquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Biffy Clyro - Living Is A Problem Because Everything Dies
Later vertaald door Herman Finkers als: de zon gaat zinloos onder want morgen moet ze toch weer opquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Biffy Clyro - Living Is A Problem Because Everything Dies
Welterustenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Mad; bedankt voorde muziekjes tot nu toe.
Ik ga mijn bed vereren meteen bezoekje.
Fijne avond allemaal.
Trustequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Fijne avond Melting. Hopelijk verwacht je bed zo laat op de avond nog wel bezoek.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Sleep wellquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond Melting. Hopelijk verwacht je bed zo laat op de avond nog wel bezoek.
Speciaal voor jou dit nummerquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Te druk in bed, doeg!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
De band houdt haar gezelschap in haar bed? Ik denk dat ik wel weet waarom haar vent is weggegaan..
It's Hard To Be On Tinder...quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
De band houdt haar gezelschap in haar bed? Ik denk dat ik wel weet waarom haar vent is weggegaan..
Dan was je er met Diaan en Peaceman.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:35 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben vorig jaar nog bij Doe Maar geweest in Enschede. Geweldig concert
Ik ben toen bij Symphonica geweest (hoe kan het ook anders)quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:35 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben vorig jaar nog bij Doe Maar geweest in Enschede. Geweldig concert
Ik hoor nu pas wat je bedoelt/je kinderen bedoelen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Die verkouden man noemden mijn kinderen hem toen ze klein waren.
Die heb ik dan weer niet gezien tussen de menigte.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was je er met Diaan en Peaceman.
Ik was in Carré en het jaar er voor in de Ziggodoem.
En in 1981 in het buurthuis in de Watersgraafmeer, in 1982 in Baarn etc. etc,
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben toen bij Symphonica geweest (hoe kan het ook anders)
Ook dat was geweldig
Ik kom nét terug van de was ophangen. Timingquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je er nog was.
Gelukkig wel dus...
Was Not Was was wel een goede band. Niet gelijk aan de wilgen hangen!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom nét terug van de was ophangen. Timing
Ja, maar die was was Wet Wet Wet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was Not Was was wel een goede band. Niet gelijk aan de wilgen hangen!
Rock Lobsterquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Weer zo’n band die ik voorlopig niet kan draaien
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb het zo koud dat ik onder twee dekbedden ben gaan liggen
Symph doet het wel zonder. Geen probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Voordeel,is dat ik niet lig te klappertandenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Symph doet het wel zonder. Geen probleem.
Schijt aan de wet, breaking the law!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar die was was Wet Wet Wet.
De B hebben we al lang gehadquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schijt aan de wet, breaking the law!
Minstens. Toch maar weer eens doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al een jaar of 3 niet meer gehad geloof ik
Geweldige band, altijd leuk...quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb toen je you-tube video bekeken en van daaruit nog meer registraties van hun tour gezien. Was leuk.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voordeel,is dat ik niet lig te klappertanden
Brrrr....quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat ik zo ontzettend moe ben, of een virusje heb ofzo, eten gaat ook al twee dagen erg moeizaamquote:
Bah, dat is minder. Het was vanmiddag trouwens wel ontzettend lekker weer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ontzettend moe ben, of een virusje heb ofzo, eten gaat ook al twee dagen erg moeizaam
Wie belt Melting even wakker?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een nalatenschap van Melting...
Schlomi Aber - Quiver
Zou Melting nu ook huiverend onder 2 dekbedden liggen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Schlomi Aber - Quiver
Nu snap ik waarom Melting in slaap viel. Schlomiquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Schlomi Aber - Quiver
Ik kreeg vol een regenbui op mijn hoofd, terwijl de zon uitbundig scheenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bah, dat is minder. Het was vanmiddag trouwens wel ontzettend lekker weer.
Hier regende het.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
Het was vanmiddag trouwens wel ontzettend lekker weer.
Ik was niet echt blij met die miezerbuienquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bah, dat is minder. Het was vanmiddag trouwens wel ontzettend lekker weer.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kreeg vol een regenbui op mijn hoofd, terwijl de zon uitbundig scheen
Ik heb dus geluk gehad vandaagquote:
Vanmorgen hadden we hier wat nat-achtige sneeuw/regen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Haarlem hadden we ook nig een dikke vette hagelbui
Nee, het is geen GOA...quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit zou zo iets voor EggsTC zijn.
Van hem zou ik Goa verwachten. Komt hij hier nog wel eens?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit zou zo iets voor EggsTC zijn.
Aangezien ik daar totaal geen verstand van heb, smijt ik alles wat er maar een beetje op lijkt onder diezelfde noemerquote:
Zelden...quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van hem zou ik Goa verwachten. Komt hij hier nog wel eens?
heel, heel somsquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van hem zou ik Goa verwachten. Komt hij hier nog wel eens?
Ander soort boobietraps?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hierbij moet ik denken aan China Beach (de vrouwelijke tegenhanger van de serie Tour of Duty). Van toen ik nog series en televisie keek.
quote:
Tofquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van jou komt zo ook nog, het loopt toch al uit...
Ja, ik heb hem nu 4 keer live gezien (waarvan 2 keer met Strapping Young Lad) en altijd ontzettend goed.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een filmpje van 'm: A Night with Devin Townsend of zo...
Live, erg goed!
We beginnen net.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van jou komt zo ook nog, het loopt toch al uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |