VPNquote:Op zondag 22 maart 2020 16:20 schreef Belg het volgende:
Racisten, kan enkel alleen in Nederland bekeken worden!
Dacht ik net ook aan, welke gebruik jij (als je er 1 hebt?)quote:
Nordvpn, 3 jarig abonnementquote:Op zondag 22 maart 2020 16:25 schreef Belg het volgende:
[..]
Dacht ik net ook aan, welke gebruik jij (als je er 1 hebt?)
Leuk, kan ik tegen die tijd weer een proefabonnement aanmakenquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Hitserie Mocro Maffia krijgt derde seizoen
https://www.ad.nl/show/hi(...)e-seizoen~ae7b8a793/
![]()
Seizoen helemaal afgekeken.quote:Op maandag 13 april 2020 19:13 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik kijk Lincoln Rhyme : Hunt for the bone collector.
Ook wel goede serie
Net klaar met het tweede seizoen, hoe zo heeft het maar 7 afleveringen?! Dat derde seizoen zal ook nog wel lang op zich laten wachten door coronaquote:Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef Zipportal het volgende:
Hitserie Mocro Maffia krijgt derde seizoen
https://www.ad.nl/show/hi(...)e-seizoen~ae7b8a793/
![]()
Vanwege de opnames in Spanje. Daardoor moesten afleveringen korter en minder afleveringen. Spanje nam groot deel van budget in beslag.(volgens schrijvers).quote:Op woensdag 29 april 2020 09:29 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Net klaar met het tweede seizoen, hoe zo heeft het maar 7 afleveringen?! Dat derde seizoen zal ook nog wel lang op zich laten wachten door corona
Zeker de tips al gezien. Al ben ik net begonnen aan The Wire en kom er niet helemaal goed in.. Maar lees alleen maar goede kritieken dus weet niet of even door moet zettenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:08 schreef Breuls het volgende:
Voor de vaste Videolanders vast niks nieuws, maar: Vijf dingen om te bingewatchen op Videoland
bij the wire moet je zeker in het begin even doorbijten. De serie wordt begonnen met heel veel namen en karakters. Dat duurt even om daaraan te wennen. Maar ik zou sowieso seizoen 1 afkijken om te weten of het iets voor jou isquote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Zeker de tips al gezien. Al ben ik net begonnen aan The Wire en kom er niet helemaal goed in.. Maar lees alleen maar goede kritieken dus weet niet of even door moet zetten
Ah thanks. Ja ik zit e ht bij aflevering 3. En moet idd wennen aan een overload aan karakters en hun verhaallijnenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
bij the wire moet je zeker in het begin even doorbijten. De serie wordt begonnen met heel veel namen en karakters. Dat duurt even om daaraan te wennen. Maar ik zou sowieso seizoen 1 afkijken om te weten of het iets voor jou is
Google levert niets op met die code. Ik zou de app verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en dan de app opnieuw installeren vanuit de app store.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb sinds een paar dagen een nieuwe telefoon en sindsdien kan ik Videoland niet meer op m'n telefoon kijken. Kan de app wel gewoon openen, alle titels zien, maar als ik een aflevering wil gaan kijken krijg ik de melding:
"Oeps er gaat iets mis, het lukt niet om verbinding te maken met Videoland. Probeer het later opnieuw. - 1007"
Iemand ervaring mee en enig idee hoe dit op te lossen?
Heb ik gedaan, melding blijft helaas. Kan wel via chromecast streamen naar de tv.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Google levert niets op met die code. Ik zou de app verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en dan de app opnieuw installeren vanuit de app store.
Net jonestown gebinged echt wtf bizarquote:Op donderdag 30 april 2020 17:23 schreef ConqueringChaos het volgende:
Er staan weer wat nieuwr crime docu's op.
Vond die van The preppy murder wel goed.
Maar wat ik zeker ook aanraad is die over een sekte in de jaren '70 'Jonestown'. Zijn 4 afleveringen met van begin tot het einde hoe deze community tot stand kwam en hoe het tot een eind kwam. Met ook overlevenden aan het woord en beelden. Kijktip
Aan begonnen net, tnx voor de tip.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:23 schreef ConqueringChaos het volgende:
Er staan weer wat nieuwr crime docu's op.
Vond die van The preppy murder wel goed.
Ah ben niet de enige dusquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
The Wire kom ik trouwens ook niet in. Elke 2 jaar ofzo geef ik het weer een kans maar kom gewoon niet verder dan de tweede of derde aflevering
Ja en het is gewoon een goede serie, zou helemaal mijn ding moeten zijn maar het lukt me gewoon niet. Zelfde heb ik met Breaking Bad trouwens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:03 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ah ben niet de enige dus
Ben tot 6 gekomen.. Hij staat wel nog steeds in mijn verder kijken lijst. Maar aangezien er zoveel te zien is is het afwachten wat ik ermee doe haha
Tnx! Private Practice staat op hier. Ben wel even toe aan zo’n serie. Vroeger alleen het eerste seizoen gekeken geloof ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Donna het volgende:
Ik heb Private Practice uitgekeken.
Zwart gat gevallen..
Daarna JonesTown gezien, holy moly.
En nu Mr. Mercedes. Heb seizoen 1 bijna uit.
Ik kom de ziektewet wel door.
Heerlijk was het!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! Private Practice staat op hier. Ben wel even toe aan zo’n serie. Vroeger alleen het eerste seizoen gekeken geloof ik.
Leuk! Op Netflix worden er nog 8-9 boeken van hem verfilmd tot serie.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:04 schreef ConqueringChaos het volgende:
Op aanraden van @:mascara-klodder the five gekeken. Zeker een goede serie. En heel mooi einde.
Ik weet al weer waarom ik het destijds niet volgde: kon in Greys Anatomy Addison al niet uitstaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |