Aan begonnen net, tnx voor de tip.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:23 schreef ConqueringChaos het volgende:
Er staan weer wat nieuwr crime docu's op.
Vond die van The preppy murder wel goed.
Ah ben niet de enige dusquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
The Wire kom ik trouwens ook niet in. Elke 2 jaar ofzo geef ik het weer een kans maar kom gewoon niet verder dan de tweede of derde aflevering
Ja en het is gewoon een goede serie, zou helemaal mijn ding moeten zijn maar het lukt me gewoon niet. Zelfde heb ik met Breaking Bad trouwens.quote:Op woensdag 20 mei 2020 10:03 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ah ben niet de enige dus
Ben tot 6 gekomen.. Hij staat wel nog steeds in mijn verder kijken lijst. Maar aangezien er zoveel te zien is is het afwachten wat ik ermee doe haha
Tnx! Private Practice staat op hier. Ben wel even toe aan zo’n serie. Vroeger alleen het eerste seizoen gekeken geloof ik.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:09 schreef Donna het volgende:
Ik heb Private Practice uitgekeken.
Zwart gat gevallen..
Daarna JonesTown gezien, holy moly.
En nu Mr. Mercedes. Heb seizoen 1 bijna uit.
Ik kom de ziektewet wel door.
Heerlijk was het!quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! Private Practice staat op hier. Ben wel even toe aan zo’n serie. Vroeger alleen het eerste seizoen gekeken geloof ik.
Leuk! Op Netflix worden er nog 8-9 boeken van hem verfilmd tot serie.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:04 schreef ConqueringChaos het volgende:
Op aanraden van @:mascara-klodder the five gekeken. Zeker een goede serie. En heel mooi einde.
Ik weet al weer waarom ik het destijds niet volgde: kon in Greys Anatomy Addison al niet uitstaanquote:
Moordvrouw heb ik destijds al gezien op rtl4. Verder heb ik gevoel dat er bij videoland veelal oude meuk op staat. Heb een proefabonnement voor blacklist s7. En heb gelijk mocra maffia bekeken. Toch 2 aanraders.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:10 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik kijk Moordvrouw. Altijd gedacht dat het mwah was. Maar vind het eigelijk best een leuke serie.
Gister de docu's van Fred van Leer gezien. Ook mooie serie.
Maar heb idd ook het idee dat er niet zoveel wordt toegevoegd aan Videoland. Maar ik switch regelmatig tussen Netflix en Videoland. Want vind dat er bij Netflix dan wel op papier veel wordt toegevoegd maar het is in mijn ogen vaak maar bagger
Maar zo af en toe vind ik dan toch nog wat om te kijken op 1 van de streamingsdiensten.
Mwah niet alleen oud. Ook gewoon recentere dingen. Mocro Maffia staat er pas sinds vorig jaar op bijv en het 2e seizoen pas sinds april.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:08 schreef soccerroos het volgende:
[..]
Moordvrouw heb ik destijds al gezien op rtl4. Verder heb ik gevoel dat er bij videoland veelal oude meuk op staat. Heb een proefabonnement voor blacklist s7. En heb gelijk mocra maffia bekeken. Toch 2 aanraders.
Al staat blacklist s1 t/m 6 op netflix.
Ken ik niet, ik kom wel een keer bij je kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben nu begonnen aan MAFS Australië, even weer wat pulp tot me nemen![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik kom wel een keer bij je kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |