Ik ook hoor (lol)quote:Op woensdag 20 november 2019 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ed zit vooral aan zijn eigen gereedschap
Dat is het grote verschil tussen mij en Ed inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je maakt elke keer hetzelfde klaar
Ed is rijk aan ideeën maak je niet druk om hem.quote:
Ed is ook gewoon een man met gevoelens.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ed is rijk aan ideeën maak je niet druk om hem.
watjequote:
Ben dit sowieso totaal niet gewend van goede vriend Scrupuleus. Het verbaast me nogalquote:Op woensdag 20 november 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ed is ook gewoon een man met gevoelens.
Internetheldjes zoals scrupukneus moeten gewoon keihard aangepakt worden
Ik heb nog nooit een filmpje van die gast gezien.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ed is ook gewoon een man met gevoelens.
Internetheldjes zoals scrupukneus moeten gewoon keihard aangepakt worden
ik ook nietquote:Op woensdag 20 november 2019 09:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een filmpje van die gast gezien.
Het gaat mij niet om mr Ed.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben dit sowieso totaal niet gewend van goede vriend Scrupuleus. Het verbaast me nogal
En inderdaad, geen mens van vlees en bloed is immuun voor dit soort opmerkingen en aantijgingen
Oh wat een leuk nieuws.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om mr Ed.
Het gaat mij meer om zijn groupies zonder verstand @:GGMM
oquote:
heel veel minder dan tochquote:Op woensdag 20 november 2019 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fylax is volgens mij niet eens weggeweest. Tijdje wat minder actief. Nog steeds
Preischotel, denk ik...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij kan ik kiezen tussen rijst met rijst en groente of nepkip met aardapelschijfjes en groente.
en jij?
Het Carnaval noemenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is hier godverdomme geen carnaval
maar is het wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Preischotel, denk ik...
Nepkip klinkt niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |