Of oma heeft haar harige vagijn geopend buiten de deur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je opa homo was mag je blij zijn dat je hier überhaupt bent
Doe even normaal monoquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:12 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of oma heeft haar harige vagijn geopend buiten de deur.
(lol)quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je opa homo was mag je blij zijn dat je hier überhaupt bent
Nee vanwege die jood op zolderquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat hij laatste 4 maanden geen salaris kreeg?
Werd wakker, ging werken, ging naar huis en nu wachten tot ik weer naar bed mag. Wat jij?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:35 schreef Catkiller het volgende:
Dus, hebben jullie nog iets meegemaakt vandaag
Werd wakker, bleef thuis, nu wachten tot ik weer naar bed moet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werd wakker, ging werken, ging naar huis en nu wachten tot ik weer naar bed mag. Wat jij?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat hij laatste 4 maanden geen salaris kreeg?
Mooi leven. Zou mijn leven ervoor geven om een dagje thuis te mogen zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werd wakker, bleef thuis, nu wachten tot ik weer naar bed moet.
Als je zelfmoord pleegt en je vriendin laat je thuis opbaren dan ben je een paar dagen thuisquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi leven. Zou mijn leven ervoor geven om een dagje thuis te mogen zijn
Liever dood dan slaaf.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je zelfmoord pleegt en je vriendin laat je thuis opbaren dan ben je een paar dagen thuis
Heb hem eerlijk gevonden hoor ellendeling.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Stelletje kutmillennials hier met jullie dure iPhones
Apple.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk niet dat ze dat zou doen, zou zelf ook niet met een lijk gaan zitten, zou een hoop somberheid opleveren.quote:
Ja kom vechten danquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n gare Chinese telefoon
Nee een Koreaansequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed, dan ben jij vanaf nu frans.quote:
Voor mij zijn alle buitenlanders allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed, dan ben jij vanaf nu frans.
Hier zit ergens een valkuilquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zou doen, zou zelf ook niet met een lijk gaan zitten, zou een hoop somberheid opleveren.
Ja man met een heel pakkie roomboter erin.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Goede zaak. Maak er wel een dikke jus bij dan blijven je ballen lekker sappig.
Ik las transquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed, dan ben jij vanaf nu frans.
Koekoek hahahaquote:
Misschien metroseksueel, dat kan wel.quote:
Koekoeksvogels saai vindenquote:
Heb mijn iphone gekregenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
mijn telefoon kostte 100 euro hahaquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dima weet niet wat gecensureerd betekentquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hey iPad is gecensureerd
wat is deze FOK!
echt welquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha dima weet niet wat gecensureerd betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |