Ja en op de fiets kun je ook in België komen maar je kunt toch beter de auto pakken.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om een leuke tijd te hebben zijn geen pillen nodig.
Oh vertelquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel, slaap kun je het ook niet noemen.
beetje naar het plafond staren
wat moet ik vertellen?quote:
Ik ga in juniquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef 00wildchild het volgende:
Zou wel naar Clapton gaan, maar zie dat niet echt als uitgaan.
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..quote:
Nou had niet die indruk van je.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..
dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou had niet die indruk van je.
en donker, dus ik maak sowieso geen kansquote:Op woensdag 20 november 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr heeft ze liever gek hoor.
Jij? Hhhahahahaquote:Op woensdag 20 november 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..
Dit geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en donker, dus ik maak sowieso geen kans
ja, maar ik ben een lelijke blankequote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Myrr zou een lekkere blanke ook gewoon doen hoor.
O balen manquote:Op woensdag 20 november 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben een lelijke blanke
ja echt vervelend. Ik heb ontzettend veel geld en een enorme lul, maar vind maar geen vrouw om het mee te delen.quote:
Geld is meestal al genoeg tochquote:Op woensdag 20 november 2019 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt vervelend. Ik heb ontzettend veel geld en een enorme lul, maar vind maar geen vrouw om het mee te delen.
Ahw, wat een liefde. Gelukkig heb jij een hele goede gaming headsetquote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vrouw en kind.
Nee dus haha.
Ja zo stel ik me jou weleens voor als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou sommige zijn wel lekker hoor. Zo’n bruine tepel op een gespierd lichaam met een piercing erin nou veeg me op.
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Myrr zou een lekkere blanke ook gewoon doen hoor.
Bijna 30, tering hequote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.
Of trouwens dat is niet waar. De teller staat op 1 maar vond het niet heel opwindend.
Die roedel getinten halen we niet meer in.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.
Of trouwens dat is niet waar. De teller staat op 1 maar vond het niet heel opwindend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |