Herkenbaar. Er werd echt een vinger over de tv gehaald om te zien hoe vies ik wasquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:27 schreef AnneX het volgende:
Is het wel een bekende poetshulp? Bloes.
Bekend zeg van het poetsen als Moeders komt.![]()
Ging ik op zijn sigme’s met een nagelborsteltje aan de gang.
Vond zij wel weer wat anders.
Jullie hebben liefdevolle ouders, dat komt vast goed.
(mijne waren kritische ouders, kon altijd beter, oh wacht...appel/stam)
quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Herkenbaar. Er werd echt een vinger over de tv gehaald om te zien hoe vies ik was![]()
Ik hoop dat de poets van Blues er is, anders klopt de TT niet.
Dat is ook veel beter en liever.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan me toch echt niet herinneren dat mijn moeder ooit zoiets gedaan heeft.
Hooguit een opmerking hoe iets handiger/sneller/beter schoongemaakt kon worden.
Ik heb haar wel eens haar eigen keuken uitgezet. Ze had haar pols gebroken en heel veel moesappeltjes gekregen. Of ik daar appelmoes van wilde maken. Tuurlijk. Maar dat deed ik op mijn manier die niet haar manier was. Aan een stuk door commentaar. Dus hup de keuken uit.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter en liever.
coquinaria misschien? Nee dus, daar staat het nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan het recept van stoofpeertjes dat ik vorig jaar gebruikt heb niet meer vinden. Er ging sinaasappelschil in en de website zag er ouderwets uit. Meer weet ik niet.
Bummer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
De poetsjongeman is het waarschijnlijk vergeten en reageert vooralsnog niet op whatsappjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.![]()
Dat staat natuurlijk volledig los van elkaar. Je betaalt premie zodat je verzekerd bent, dat is geen spaartegoed.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dommigheid. Wel eea van de verzekering teruggekregen. Daar had ik in 35 jaar niets geclaimd, nu 2x in 6 maanden of zo, kreeg ik meteen een brief "wanneer u binnen 1,5 jaar nog iets claimt verhogen wij uw bijdrage". Wtf, bedrag dat ik totaal heb gekregen is minder dan alle premies bij elkaar. Heb een pisnijdige brief geschreven dat ik dat soort onbehoorlijke geintjes niet waardeer.
Met drank, tóch?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan het recept van stoofpeertjes dat ik vorig jaar gebruikt heb niet meer vinden. Er ging sinaasappelschil in en de website zag er ouderwets uit. Meer weet ik niet.
Dat snap ik ook wel, maar na 35 jaar schadeloos meteen zo'n (niet netjes opgestelde) brief vind ik onbeschoft.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:18 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk volledig los van elkaar. Je betaalt premie zodat je verzekerd bent, dat is geen spaartegoed.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bummer.![]()
Wat ik heb overgehouden aan de opfriscursus - dat willen jullie graag weten 😎is het bestaan van artikel 5 van het WvR.
Als iemand van rechts door rood knalt op mij, dan ben ik nog steeds fout.![]()
Kapstokartikel. https://www.advocaat-verk(...)rijgedrag-art-5-wvw/
Of dat internationaal geldt, wist Henk niet.
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragen0 fouten hier bij deze vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens haar eigen keuken uitgezet. Ze had haar pols gebroken en heel veel moesappeltjes gekregen. Of ik daar appelmoes van wilde maken. Tuurlijk. Maar dat deed ik op mijn manier die niet haar manier was. Aan een stuk door commentaar. Dus hup de keuken uit.
Volgende dag belde ze, wat heb jij erin gedaan, die van jou is veel lekkerder
[..]
Bummer.![]()
Wat ik heb overgehouden aan de opfriscursus - dat willen jullie graag weten 😎is het bestaan van artikel 5 van het WvR.
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragenHoe kom je er zo bij om zo'n opfriscursus te gaan doen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.![]()
Artikel 5 is echt Nederlands. De verkeerswet verschilt natuurlijk per land.Spoilers!
Vanuit de verzekeraar volledig begrijpelijk. Heeft niets te maken met hoe lang je al verzekerd bent, natuurlijk -- nogmaals, het is geen spaarpot. Ik vind het juist onbeschoft om zo'n brief te schrijven.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar na 35 jaar schadeloos meteen zo'n (niet netjes opgestelde) brief vind ik onbeschoft.
In het plaatselijk sufferdje - gratisz - was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo bij om zo'n opfriscursus te gaan doen eigenlijk?
Artikel 5 is echt Nederlands. De verkeerswet verschilt natuurlijk per land.
[..]
Bummer.![]()
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragenKorte testje 8/8 goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.
I solemnly swear i'm up to no good
Eerste keer dat hij zou komen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
De poetsjongeman is het waarschijnlijk vergeten en reageert vooralsnog niet op whatsappjes.
Nee dat niet. Maar wel vaak te laat of hij vergeet het etc. ook zijn we niet heel erg tevreden over hem.. dus nu ben ik er klaar mee en een mailtje gestuurd naar wonen plus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |