Ach LTC wat verdrietig

heel veel sterkte
En wat leuk B.ertha, je babyshower! Wel stom dat je nog steeds niet helemaal opgeknapt bent zeg! Veel rusten dan maar!
Jasje/vestje zou ik inderdaad ook voor maat 50 gaan. Maar ik heb bijna alleen nog maar maat 50 in huis, mijn kindjes passen daar de eerste weken allemaal prima in, dus dat verwacht ik nu ook weer
En voor de draagzak heb ik geen advies.Ik heb altijd een draagdoek gebruikt zo vlak na geboorte. Pas als ik overging op rugdragen heb ik de Draagzak gebruikt eigenlijk.
Donna, spannend weer een echo! Gaat er wel iemand met je mee of moet je helemaal alleen?
Tuincentrum was leuk! Hebben er ruim 2 en een half uur doorgebracht haha! Helaas hielp het niet zo tegen de pijn in mijn benen, maar het was wel fijn om er even lekker uit te zijn. Gister de hele dag op de bank doorgebracht en dan duurt de dag echt lang, maar energie was gewoon helemaal op.
Vandaag weer wat meer energie, maar geen zin om uit huis te gaan. Kindjes zijn bij de opvang, dus ik kan lekker toegeven aan in huis rommelen en niksen, fijn
Ben er wel een beetje klaar mee stiekem, maar aan de andere kant geniet ik ook nog heel erg van de bewegingen in mijn buik. Nog heel even is ze alleen nog maar van mij en hoef ik haar niet te delen
[ Bericht 31% gewijzigd door Sicilia op 25-11-2019 14:55:29 ]