Waarom zat jij in inrichting dan? Ben je zo cray crayquote:Op maandag 18 november 2019 23:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahaha ja mijn groep destijds heette OG. Dat was wel open btw.
Geniet ervan maat.quote:
Je probeert nog het beste van je slappe tietjes te makenquote:Op maandag 18 november 2019 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind het super chill dat ze een maat kleiner zijn en ze zitten zelfs hoger dan eerst magisch genoeg.
Alleen ben ik dat niet, misschien moet je minder zaad slikken en niet alles meteen gelovenquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Was op eigen aanvraag, wilde weg uit huis want zonder opvoeding raak je wel een beetje ontspoord ja maar dat wilde ik zelf niet perse.quote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zat jij in inrichting dan? Ben je zo cray cray
Ik slik nietquote:Op maandag 18 november 2019 23:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alleen ben ik dat niet, misschien moet je minder zaad slikken en niet alles meteen geloven
Ooohquote:Op maandag 18 november 2019 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was op eigen aanvraag, wilde weg uit huis want zonder opvoeding raak je wel een beetje ontspoord ja maar dat wilde ik zelf niet perse.
Als het zo was zou ik hem direct uitlachen omdat hij zich door een marokkaantje van z'n fiets af liet slaan en er toen vandoor gingquote:
Dit is nieuw voor mij?quote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het zo was zou ik hem direct uitlachen omdat hij zich door een marokkaantje van z'n fiets af liet slaan en er toen vandoor gingen dan online zo'n grote bek
Ja ze zijn niet meer zo stevig dat is waar maar dat geeft niet want mijn baby had de beste start. Ze wijzen nog steeds naar voren dus boeiend. Volwassen mannen begrijpen dat.quote:Op maandag 18 november 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je probeert nog het beste van je slappe tietjes te maken
Huh hoe kom je aan dat verhaalquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het zo was zou ik hem direct uitlachen omdat hij zich door een marokkaantje van z'n fiets af liet slaan en er toen vandoor gingen dan online zo'n grote bek
Denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Waarom altijd mensen zeggen dat ik een kloon van die of die ben. Mensen die ik nooit gesproken heb komen beweren dat ik kloontje ben van mensen die ik niet ken. Allemaal opkankeren, slappe zieltjes, ik heb 0 KLOONS
Rustig vriend rustigquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Waarom altijd mensen zeggen dat ik een kloon van die of die ben. Mensen die ik nooit gesproken heb komen beweren dat ik kloontje ben van mensen die ik niet ken. Allemaal opkankeren, slappe zieltjes, ik heb 0 KLOONS
Heeft hij zelf verteldquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh hoe kom je aan dat verhaal
Ik geloof je, Guus sloot nooit mensen of kliekjes uit bij de voorgaande KLB-verkiezingenquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Maar mij wel op 450quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik geloof je, Guus sloot nooit mensen of kliekjes uit bij de voorgaande KLB-verkiezingen
Guus sabbelde ook aan piemels dus of je daar nu een voorbeeld aan moet nemenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik geloof je, Guus sloot nooit mensen of kliekjes uit bij de voorgaande KLB-verkiezingen
Daaaaar moet een Ritalinquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Hee hee hee ik ben mijn aller Phantomesse ww kwijt. Niets liever dan daar weer onder posten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf 6e generatie kloontjes omdat je te pussy bent op je oude acc te blijven posten, en dan anderen gaan beschuldigen.
Nietesquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf 6e generatie kloontjes omdat je te pussy bent op je oude acc te blijven posten, en dan anderen gaan beschuldigen.
Is gewoon mijn eerste account uit 2004quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |