Wel een beetje jouw doelgroep toch juistquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou @:wollah en @:goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.
Ja joh mention ze ff, eiquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou @:wollah en @:goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.
Nee helemaal mee eens maar goed dat je hem mentiontquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mention jou hier ook wel eens, zal ik ook maar niet meer doenquote:
@-river-quote:
jawel jawel zo voel ik mij toch nog een beetje belangrijkquote:Op maandag 18 november 2019 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mention jou hier ook wel eens, zal ik ook maar niet meer doen
Oh heb je gym zeker?quote:
Jij krijgt een tien voor mensenkennis.quote:Op maandag 18 november 2019 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een beetje jouw doelgroep toch juist
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus isquote:Op maandag 18 november 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:quotidien
Guus, wat dol om je weer te zien maat.
Is dat serieus zo dan?quote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hardnekkige puist op mijn kont en heb hem ChevyCaprice genoemd.
Dat was toch niet echt zoquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Dit beschouw ik als een compliment bedankt vriendquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.
Lief dat je zoiets poëtisch aan me wijdt vriend.quote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.
Daar ga je alquote:
Ging keer met een vriend bij maatje op bezoek die in gesloten inrichting zatquote:Op maandag 18 november 2019 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heb in ieder geval zat inspiratie voor afdelingsnamen mocht ik ooit een mentaal-incapabelen tehuis oprichten.
Hahahaha ja mijn groep destijds heette OG. Dat was wel open btw.quote:Op maandag 18 november 2019 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ging keer met een vriend bij maatje op bezoek die in gesloten inrichting zat
Hij zat in de G-unit hahahaha snap je
We mochten overigens niet naar binnen want we waren stoned af
Wat geef je hem te drinken dan hahaquote:Op maandag 18 november 2019 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is toch altijd knock out bij deze fles, mensen in coma doen nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |