Also fOkKen mET eEN bAby iN jE hAndEn gA jE fOcuSseN oP jE bAby eCHt eEN sLecHtE vADeR bEN Jijquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die baby die ik vast heb is nog zo dom he, en toch ben jij dommer
Zo zoquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die baby die ik vast heb is nog zo dom he, en toch ben jij dommer
Ik vind het super chill dat ze een maat kleiner zijn en ze zitten zelfs hoger dan eerst magisch genoeg.quote:
Zolang hij niet 24 uur per dag zit te tellen of pillen zit te poppen boven zal het wel meevallenquote:Op maandag 18 november 2019 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Also fOkKen mET eEN bAby iN jE hAndEn gA jE fOcuSseN oP jE bAby eCHt eEN sLecHtE vADeR bEN Jij
Ja dat vind ik maar sukkels.quote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom sluit je nou weer mensen met een chromosoomdefect uit dat is ook weer niet helemaal netjes van je ;s
Oh wat is dan het probleem zou ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2019 23:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat kapot gereden.
Een zwarte
Ja nee lekker hypocriet mensen fuck jullie.quote:Op maandag 18 november 2019 23:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zolang hij niet 24 uur per dag zit te tellen of pillen zit te poppen boven zal het wel meevallen
Hij is toch altijd knock out bij deze fles, mensen in coma doen nog meerquote:Op maandag 18 november 2019 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Also fOkKen mET eEN bAby iN jE hAndEn gA jE fOcuSseN oP jE bAby eCHt eEN sLecHtE vADeR bEN Jij
Wat doe je raarquote:Op maandag 18 november 2019 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee lekker hypocriet mensen fuck jullie.
Ja ik weer er alles van. Pas als ze actief gaan doen wordt het kut. Nu moet je alleen vaak wakker worden, zometeen moet je ook nog de hele tijd alert zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is toch altijd knock out bij deze fles, mensen in coma doen nog meer
Het is erg gezellig. Totdat jij kwamquote:
Heb teveel koffie gedronken en nu kan ik niet slapen en heb morgen de hele dag trainingquote:
Ja. Mijn laatste greintje onzekerheid en schaamte zijn weg. Ik heb nu schijt aan wat mensen denken.quote:
Ik kan je wel met een schep op je harses slaan.quote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb teveel koffie gedronken en nu kan ik niet slapen en heb morgen de hele dag training
Nou dat is ook niet aardigquote:Op maandag 18 november 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is erg gezellig. Totdat jij kwam
Oh shit. Wat als je een paar borrels neemtquote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb teveel koffie gedronken en nu kan ik niet slapen en heb morgen de hele dag training
Wat een uitmuntend idee.quote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet aardig
[..]
Oh shit. Wat als je een paar borrels neemt
Hij slaapt voorlopig al 8 uur doorquote:Op maandag 18 november 2019 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ik weer er alles van. Pas als ze actief gaan doen wordt het kut. Nu moet je alleen vaak wakker worden, zometeen moet je ook nog de hele tijd alert zijn.
Ja dat is de stilte voor de storm.quote:Op maandag 18 november 2019 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij slaapt voorlopig al 8 uur door
Grapje meid. Iedereen is hier welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik drink nietquote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereenquote:Op maandag 18 november 2019 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grapje meid. Iedereen is hier welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.
Huh waarom dat nou weer danquote:
Demonstreren in Hong Kongquote:
Nou @wollah en @goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |