Hoe noemde jij Catkiller?quote:Op maandag 18 november 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet die smerige junk doen stuk onkruid
Hahahaha iemand reed laatst over een kat in de straat heen weet je hoe ik hem noemdequote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hardnekkige puist op mijn kont en heb hem ChevyCaprice genoemd.
6 uur lang hey. Dat is toch een heerlijk geluksmoment.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef 00wildchild het volgende:
Moet er echt niet aan denken om continu stoned te zijn. Dan ben je of de hele tijd paranoia of je lacht een sixpack bij elkaar.
Dat laatste is wel handig eigenlijk. Heb laatst echt 6 uur lang een lachkick gehad, was er wel klaar mee op een gegeven moment.
Lol dat moet vast en zeker je ex vriend zijn geweest danquote:
ZO DANquote:
Ja klopt. Was echt hilarisch vooral de zure bek van m’n ex. Ging stuk om hem.quote:Op maandag 18 november 2019 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
6 uur lang hey. Dat is toch een heerlijk geluksmoment.
Hoef je niet bang voor te zijn vriendquote:Op maandag 18 november 2019 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet die smerige junk doen stuk onkruid
Is dat nou wel verstandigquote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja klopt. Was echt hilarisch vooral de zure bek van m’n ex. Ging stuk om hem.
Wat zei je?quote:
Alsof ze geweld al niet gewend zijn in die relatie, is hun cultuur en dat heb jij te respecteren.quote:
Heb al een TR gezet dus nee.quote:Op maandag 18 november 2019 23:12 schreef 00wildchild het volgende:
Heeft het nog zin om die post te editten?
Ja je hebt ook een onbepaalde voeg. Daten?quote:Op maandag 18 november 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat zei je?
Ik ben namelijk moderator en ik heb bepaalde bevoegdheden
Heb pas de eerste uitgespeeld maar ben nu met Rage 2 begonnen beste gamevriendinquote:
Is goed. Dan krijg je gratis drugsquote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja je hebt ook een onbepaalde voeg. Daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |