Oh gelukkig, zou echt vervelend zijn om weer op de markt te komen met theezakjesquote:Op maandag 18 november 2019 23:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ze zijn nog wel mooi maar gewoon wat kleiner.
Noooquote:Op maandag 18 november 2019 23:20 schreef 00wildchild het volgende:
Mijn tieten zijn ook aardig geïmplodeerd trouwens.
Waarom sluit je nou weer mensen met een chromosoomdefect uit dat is ook weer niet helemaal netjes van je ;squote:Op maandag 18 november 2019 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is dan toch beledigend voor mensen die lijden aan kanker
Oh en tja als een kat mijn bumper zou knuffelen zou ik daar niet al te lang bij stilstaan en zo snel mogelijk laten uitdeuken.
Die baby die ik vast heb is nog zo dom he, en toch ben jij dommerquote:
Stukkiequote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die baby die ik vast heb is nog zo dom he, en toch ben jij dommer
Hallo maat. Had jij die kat laatst doodgereden waarover Wildchild het had?quote:
Ik care bijnaquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat kapot gereden.quote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo maat. Had jij die kat laatst doodgereden waarover Wildchild het had?
Also fOkKen mET eEN bAby iN jE hAndEn gA jE fOcuSseN oP jE bAby eCHt eEN sLecHtE vADeR bEN Jijquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zoquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vind het super chill dat ze een maat kleiner zijn en ze zitten zelfs hoger dan eerst magisch genoeg.quote:
Zolang hij niet 24 uur per dag zit te tellen of pillen zit te poppen boven zal het wel meevallenquote:Op maandag 18 november 2019 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Also fOkKen mET eEN bAby iN jE hAndEn gA jE fOcuSseN oP jE bAby eCHt eEN sLecHtE vADeR bEN Jij
Ja dat vind ik maar sukkels.quote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom sluit je nou weer mensen met een chromosoomdefect uit dat is ook weer niet helemaal netjes van je ;s
Oh wat is dan het probleem zou ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2019 23:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat kapot gereden.
Een zwarte
Ja nee lekker hypocriet mensen fuck jullie.quote:Op maandag 18 november 2019 23:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zolang hij niet 24 uur per dag zit te tellen of pillen zit te poppen boven zal het wel meevallen
Hij is toch altijd knock out bij deze fles, mensen in coma doen nog meerquote:Op maandag 18 november 2019 23:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Also fOkKen mET eEN bAby iN jE hAndEn gA jE fOcuSseN oP jE bAby eCHt eEN sLecHtE vADeR bEN Jij
Wat doe je raarquote:Op maandag 18 november 2019 23:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee lekker hypocriet mensen fuck jullie.
Ja ik weer er alles van. Pas als ze actief gaan doen wordt het kut. Nu moet je alleen vaak wakker worden, zometeen moet je ook nog de hele tijd alert zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is toch altijd knock out bij deze fles, mensen in coma doen nog meer
Het is erg gezellig. Totdat jij kwamquote:
Heb teveel koffie gedronken en nu kan ik niet slapen en heb morgen de hele dag trainingquote:
Ja. Mijn laatste greintje onzekerheid en schaamte zijn weg. Ik heb nu schijt aan wat mensen denken.quote:
Ik kan je wel met een schep op je harses slaan.quote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb teveel koffie gedronken en nu kan ik niet slapen en heb morgen de hele dag training
Nou dat is ook niet aardigquote:Op maandag 18 november 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is erg gezellig. Totdat jij kwam
Oh shit. Wat als je een paar borrels neemtquote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb teveel koffie gedronken en nu kan ik niet slapen en heb morgen de hele dag training
Wat een uitmuntend idee.quote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet aardig
[..]
Oh shit. Wat als je een paar borrels neemt
Hij slaapt voorlopig al 8 uur doorquote:Op maandag 18 november 2019 23:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ik weer er alles van. Pas als ze actief gaan doen wordt het kut. Nu moet je alleen vaak wakker worden, zometeen moet je ook nog de hele tijd alert zijn.
Ja dat is de stilte voor de storm.quote:Op maandag 18 november 2019 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij slaapt voorlopig al 8 uur door
Grapje meid. Iedereen is hier welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Ik drink nietquote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Bijna iedereenquote:Op maandag 18 november 2019 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Grapje meid. Iedereen is hier welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.
Huh waarom dat nou weer danquote:
Demonstreren in Hong Kongquote:
Nou @wollah en @goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.quote:
Wel een beetje jouw doelgroep toch juistquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou @:wollah en @:goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.
Ja joh mention ze ff, eiquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou @:wollah en @:goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.
Nee helemaal mee eens maar goed dat je hem mentiontquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mention jou hier ook wel eens, zal ik ook maar niet meer doenquote:
@-river-quote:
jawel jawel zo voel ik mij toch nog een beetje belangrijkquote:Op maandag 18 november 2019 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mention jou hier ook wel eens, zal ik ook maar niet meer doen
Oh heb je gym zeker?quote:
Jij krijgt een tien voor mensenkennis.quote:Op maandag 18 november 2019 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een beetje jouw doelgroep toch juist
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus isquote:Op maandag 18 november 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:quotidien
Guus, wat dol om je weer te zien maat.
Is dat serieus zo dan?quote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hardnekkige puist op mijn kont en heb hem ChevyCaprice genoemd.
Dat was toch niet echt zoquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Dit beschouw ik als een compliment bedankt vriendquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.
Lief dat je zoiets poëtisch aan me wijdt vriend.quote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.
Daar ga je alquote:
Ging keer met een vriend bij maatje op bezoek die in gesloten inrichting zatquote:Op maandag 18 november 2019 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heb in ieder geval zat inspiratie voor afdelingsnamen mocht ik ooit een mentaal-incapabelen tehuis oprichten.
Hahahaha ja mijn groep destijds heette OG. Dat was wel open btw.quote:Op maandag 18 november 2019 23:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ging keer met een vriend bij maatje op bezoek die in gesloten inrichting zat
Hij zat in de G-unit hahahaha snap je
We mochten overigens niet naar binnen want we waren stoned af
Wat geef je hem te drinken dan hahaquote:Op maandag 18 november 2019 23:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is toch altijd knock out bij deze fles, mensen in coma doen nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |