Ben al m'n fok foto's kwijt. Zelfs die van meloewaquote:Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je een foto van een FOK!ker überhaupt in je bezit willen hebben.
Dit denkenquote:Op maandag 18 november 2019 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als die data eruit is kun je niets meer vriend
Ik lul maar wat natuurlijk, probeer interessant te lijken.quote:
Dus je bent wel wat aan de dikke kantquote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik lul maar wat natuurlijk, probeer interessant te lijken.
Alleen mijn penisquote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus je bent wel wat aan de dikke kant
Die gigantische meloenen zeg. Bizar eigenlijk.quote:Op maandag 18 november 2019 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al m'n fok foto's kwijt. Zelfs die van meloewa
Dat is lief. Ben net begonnen weer met studie maar eigenlijk helemaal geen zin in nog.quote:Op maandag 18 november 2019 22:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop dat je snel een huis vindt en je studie kan oppakken
Huh?quote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is lief. Ben net begonnen weer met studie maar eigenlijk helemaal geen zin in nog.
Viel ook wel meequote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gigantische meloenen zeg. Bizar eigenlijk.
Lijkt me niks om dat leven nuchter door te brengen tbhquote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze moet eens met dat plantje kappen
Nou ik was aardig onder de indruk.quote:
Keep your friends close but chai closerquote:Op maandag 18 november 2019 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al m'n fok foto's kwijt. Zelfs die van meloewa
Dacht dat je vorig jaar ook al een opleiding deedquote:Op maandag 18 november 2019 22:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
?
Eerste blok heb ik niet gedaan wegens mental breakdown. Nu blok 2 weer ingestroomd.
Ja afgerond en nieuwe begonnen. Ben nu tweedejaars.quote:Op maandag 18 november 2019 22:51 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dacht dat je vorig jaar ook al een opleiding deed
Oh beter.quote:Op maandag 18 november 2019 22:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja afgerond en nieuwe begonnen. Ben nu tweedejaars.
Ze versuft zichzelf waarschijnlijk ook om niet te hoeven voelen en mist daardoor ook de motivatiequote:Op maandag 18 november 2019 22:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lijkt me niks om dat leven nuchter door te brengen tbh
Heb je als je Marokkanen neuktquote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die herpeslip daarentegen @:meloewa
En door chronisch gebrek aan motivatie steekt ze er nog maar weer een opquote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze versuft zichzelf waarschijnlijk ook om niet te hoeven voelen en mist daardoor ook de motivatie
Ja hier kan ik wel op viben.quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Wildchild doet me aan Renegade Master denken![]()
Wel gemotiveerd om te draaien tho. Joints draaien is echt fucking saai.quote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En door chronisch gebrek aan motivatie steekt ze er nog maar weer een op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |