Gwn van google afbeeldingen gehaald jaquote:Op maandag 18 november 2019 22:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Die heb ik alleen een wazige foto gestuurd waarop de helft van mijn gezicht bedekt is door een zonnebril. Bovendien heb ik van haar ook een foto ter blackmail.
Uiteraard heb ik reverse check gedaanquote:Op maandag 18 november 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gwn van google afbeeldingen gehaald ja
Dat zegt niet eens alles maat.quote:Op maandag 18 november 2019 22:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik reverse check gedaan
Alleen gezien, niks in bezitquote:
Helaas halen veel hosts tegenwoordig exif data eruitquote:Op maandag 18 november 2019 22:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik reverse check gedaan
Misschien heeft Cachie wel een foto ook, zou wel kunnen.quote:Op maandag 18 november 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen gezien, niks in bezit
No spang
Haha wij hadden van dezelfde zekerquote:Op maandag 18 november 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen gezien, niks in bezit
No spang
Heb ik programmatje voorquote:Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helaas halen veel hosts tegenwoordig exif data eruit
haha wtfquote:Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha wij hadden van dezelfde zeker
Ben al m'n fok foto's kwijt. Zelfs die van meloewaquote:Op maandag 18 november 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je een foto van een FOK!ker überhaupt in je bezit willen hebben.
Dit denkenquote:Op maandag 18 november 2019 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als die data eruit is kun je niets meer vriend
Ik lul maar wat natuurlijk, probeer interessant te lijken.quote:
Dus je bent wel wat aan de dikke kantquote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik lul maar wat natuurlijk, probeer interessant te lijken.
Alleen mijn penisquote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus je bent wel wat aan de dikke kant
Die gigantische meloenen zeg. Bizar eigenlijk.quote:Op maandag 18 november 2019 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben al m'n fok foto's kwijt. Zelfs die van meloewa
Dat is lief. Ben net begonnen weer met studie maar eigenlijk helemaal geen zin in nog.quote:Op maandag 18 november 2019 22:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoop dat je snel een huis vindt en je studie kan oppakken
Huh?quote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is lief. Ben net begonnen weer met studie maar eigenlijk helemaal geen zin in nog.
Viel ook wel meequote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die gigantische meloenen zeg. Bizar eigenlijk.
Lijkt me niks om dat leven nuchter door te brengen tbhquote:Op maandag 18 november 2019 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze moet eens met dat plantje kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |