Laat je fantasie maar gaan hoorquote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef mazaru het volgende:
Ik had het eigenlijk meer over de blote bibs
Je billen zijn teleurstellend?quote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wel een beetje teleurstellend naamtopic
Wat had je liever gezien?quote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wel een beetje teleurstellend naamtopic
Grote fout inderdaadquote:Op maandag 18 november 2019 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
@:Budapestenaar Kun je DerRabbit voor me aan elkaar zetten?
Ik had het graag zelf gecorrigeerd.quote:
Whut?quote:Op maandag 18 november 2019 20:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders.. van die platte wielrenbilletjes gok ik.
En dan iets over mijn spelling zeggenquote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het graag zelf gecorrigeerd.
Kusjequote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het graag zelf gecorrigeerd.
Jammer genoeg zit ik tegenwoordig niet meer op tinderquote:
Maar ik zie het zelf. Peter Sagan.quote:Op maandag 18 november 2019 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan iets over mijn spelling zeggen
quote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ik zie het zelf. Peter Sagan.
De wekelijkse gangbang bij Danny thuis wellicht?quote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Personeel is hier ook al traag.
Druk in de bezemkast?
@ieniminimuisquote:Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Personeel is hier ook al traag.
Druk in de bezemkast?
Als ze een dagje ouder zijn doen ze het nog maar één keer per week, ja.quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De wekelijkse gangbang bij Danny thuis wellicht?
ben niet op werk, dus niet in de buurt van een bezem of een bezemkast .quote:
Al een date geregeld?quote:Op maandag 18 november 2019 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben niet op werk, dus niet in de buurt van een bezem of een bezemkast .
Iets drinken moet toch kunnen..quote:Op maandag 18 november 2019 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet iedereen is leuk genoeg voor een date ook al hebben ze dat haar.
quote:Op maandag 18 november 2019 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En ook niet op de plaatselijke heksenbijeenkomt.
HahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaquote:
Niet met iedereen.quote:Op maandag 18 november 2019 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iets drinken moet toch kunnen..
Je zou het bijna gaan denkenquote:
quote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat je fantasie maar gaan hoor
quote:Op maandag 18 november 2019 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
HahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahahaHahahaha
Die*quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Tijd voor een mentionbom naar dei Hongaar.
Heb je geen plan B?quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Tijd voor een mentionbom naar die Hongaar.
Ik was al bezig, billemans.quote:
B tot en met Z zelfs.quote:
Zou ik ook niet kunnen.quote:
JA!quote:
Ik begin je steeds meer te mogenquote:
Sinds MCH weg is steeds minder, maar nog steeds zijn ze nodigquote:
Nopes. Betaal trouwens ook vaak genoeg.quote:Op maandag 18 november 2019 21:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De man dokt toch.
Niet vaak een klik?
Probeer je nu onder dat pak slaag uit te komen?quote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin je steeds meer te mogen
Wellichtquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Probeer je nu onder dat pak slaag uit te komen?
Er niet intrappen hoor. Nou wil ik die blote kont zien ook!quote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Probeer je nu onder dat pak slaag uit te komen?
Verlies de hoop niet hequote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Betaal trouwens ook vaak genoeg.
Maar ook niet minder, har har harquote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer genoeg zit ik tegenwoordig niet meer op tinder
Buda is altijd nodigquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds MCH weg is steeds minder, maar nog steeds zijn ze nodig
Ik heb wel mijn harem nodig voor 'conditionele' redenenquote:
Ja elke meid die denkt dat van nature zo getraind is zou ik toch op zijn minst ernstig naïef noemenquote:Op maandag 18 november 2019 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn harem nodig voor 'conditionele' redenen
Das toch ontbijt?quote:Op maandag 18 november 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
Broodje met boter en ultrapure hagelslag, hmmmm.
#snacktime
Op zich ook niets mis met ietwat naïeve meidenquote:Op maandag 18 november 2019 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja elke meid die denkt dat van nature zo getraind is zou ik toch op zijn minst ernstig naïef noemen
quote:Op maandag 18 november 2019 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Buda is altijd nodig![]()
Ok, bijna altijd
Op welke provider kunnen de onkosten gedeclareerd worden?quote:Op maandag 18 november 2019 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn internet ligt eruit. Aan het hotspotten met mijn telefoon nu
Eén of andere vage die alleen in boerengehuchten te vinden isquote:Op maandag 18 november 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op welke provider kunnen de onkosten gedeclareerd worden?
Kan, maar meestal neem ik iets voedzamers als ontbijt. Dit is puur voor de lekkerquote:
Met hooivorken en fakkels naar dat boerengehucht met de FOK!knokploeg!quote:Op maandag 18 november 2019 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén of andere vage die alleen in boerengehuchten te vinden is
Ik zal je naam even aanpassen in de TT!
Fixedquote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op zich ook niets mis met ietwat naïeve mannen
quote:
Caiway?quote:Op maandag 18 november 2019 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén of andere vage die alleen in boerengehuchten te vinden is
Ik zal je naam even aanpassen in de TT!
Ik kan alleen users berispen die zich niet aan de policy houden he?quote:Op maandag 18 november 2019 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Nog wat meer modskills op sommige users en het geluk, goud en hete wijven zullen u toekomen
Nóg nietquote:Op maandag 18 november 2019 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan alleen users berispen die zich niet aan de policy houden he?Ik ben geen huurmoorderator
Als ik mod was had ik stiekem die diensten aangeboden.quote:Op maandag 18 november 2019 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan alleen users berispen die zich niet aan de policy houden he?Ik ben geen huurmoorderator
Daarom ben ik aangetrokken. Ik ben onkreukbaarquote:Op maandag 18 november 2019 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik mod was had ik stiekem die diensten aangeboden.
Kijk, zo komen we wel ergensquote:Op maandag 18 november 2019 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een rekening in Zwitserland...
Daar zit ik over precies vier dagen, mien jongquote:Op maandag 18 november 2019 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een schimmige deal in een berghut met veel schnitzel
Je gaat alweer weg?quote:Op maandag 18 november 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zit ik over precies vier dagen, mien jong![]()
![]()
Tafeltje in de hoek van een schimmige eetcafé, fles dure whiskey en 2/3 deurmatten van schnitzels met wat groentjes voor de vorm on the side.quote:Op maandag 18 november 2019 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een schimmige deal in een berghut met veel schnitzel
Jazekersquote:Op maandag 18 november 2019 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat alweer weg?
Ga je crv stalken op zijn werk?
Bak kaasfonduequote:Op maandag 18 november 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tafeltje in de hoek van een schimmige eetcafé, fles dure whiskey en 2/3 deurmatten van schnitzels met wat groentjes voor de vorm on the side.![]()
Vakantiehoppert.quote:Op maandag 18 november 2019 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zit ik over precies vier dagen, mien jong![]()
![]()
Vervang de whisky door bier en ik kom!quote:Op maandag 18 november 2019 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tafeltje in de hoek van een schimmige eetcafé, fles dure whiskey en 2/3 deurmatten van schnitzels met wat groentjes voor de vorm on the side.![]()
Tof!quote:Op maandag 18 november 2019 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers
Nee dat niet, al zóu het kunnen
Kijk, hier een vrouwmensch die snapt hoe zaken gedaan wordenquote:
Oh, top!quote:Op maandag 18 november 2019 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer schoon. Heerlijk loopweer net. En droog ook nog.
Vooruit dan maar, dan valt 'ie half onder vakantie.quote:
Dat moet je dan wel zelf even meenemen vanuit Duitslandquote:Op maandag 18 november 2019 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vervang de whisky door bier en ik kom!
Paar flesjes Kölsch oppikkenquote:Op maandag 18 november 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel zelf even meenemen vanuit Duitsland
Uhuh. Rekening in Zwitserland.quote:Op maandag 18 november 2019 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ben ik aangetrokken. Ik ben onkreukbaar
Een Nigeriaanse prins vroeg me die te openen voor zijn erfenis.quote:
Bij deze ben je uitgenodigd voor de volgende meetingquote:Op maandag 18 november 2019 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flesjes Kölsch oppikken
Wanneer is die?quote:Op maandag 18 november 2019 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd voor de volgende meeting
quote:
Iemand moet zich opofferen. En nee, lekker was het niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oude liefde roest niet.
Weer lekker opgebleven?
Je bent wijs genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand moet zich opofferen. En nee, lekker was het niet.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmzzzz KSC en DTS kunnen ook wel samengevoegd
Keuzevrijheid is een groot goed.quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, d'r komen er hier een paar die daar niet komen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2019 06:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Keuzevrijheid is een groot goed.
Sterkte in Almere.
doe nog maar 1quote:
?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
Wat een positiviteit is die Erica Terpstra ook.
ah oke.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze was gisteren bij Pauw. Dat zag ik net terug.
dit soort praatprogramma's kijk ik eigenlijk allemaal niet.quote:
Volgensmij is dat een fantstisch mens wel. En dat is niet sarcastisch bedoelt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij Erica is toch altijd alles GE-WEL-DIG en FAN-TAS-TISCH?
Ik ook niet, of er moet al iemand zitten die ik echt heel interessant vind. Maar dan nog kijk ik het terug en skip ik meteen naar het stuk dat ze met die persoon ouwehoeren.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit soort praatprogramma's kijk ik eigenlijk allemaal niet.
Tja, ik weet niet. Ik heb haar een keertje meegemaakt bij de opening van een of ander sportdingetje in Kutjedrecht. En als ze dan een uur bezig is met alles fantastisch vinden, ben ik er wel een beetje klaar meequote:Op dinsdag 19 november 2019 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij is dat een fantstisch mens wel. En dat is niet sarcastisch bedoelt.
Dat enthousiasme, en die inzet en zo.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij is dat een fantstisch mens wel. En dat is niet sarcastisch bedoelt.
Dat enthousiasme, en die inzet en zo.
Afgelopen zondag genoten van Ferrari?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, of er moet al iemand zitten die ik echt heel interessant vind. Maar dan nog kijk ik het terug en skip ik meteen naar het stuk dat ze met die persoon ouwehoeren.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Nee dat is ze dus in real life niet, mooi wel, had ik niet verwacht eigenlijk want ik dacht net als jij dat het wel een leuk wijf was maar nope nope nope![]()
![]()
Studiegenoot van me werkte met haarquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha
Nee dat is ze dus in real life niet, mooi wel, had ik niet verwacht eigenlijk want ik dacht net als jij dat het wel een leuk wijf was maar nope nope nope![]()
![]()
Kwam daar nog iets nieuws en/of interessants uit?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren bij Pauw was bv de zoon van een van de slachtoffers van die insuline gek.
Vertel eens?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Studiegenoot van me werkte met haar
Die verhalen
heb wel gisteravond peptalk opgenomen, maar alleen het stukje terug gekeken dat over handbal ging.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Jinek en Pauw kijk ik altijd sochtends terug.
Die studiegenoot was dus gewoon niet leuk. Zal vast een zuur mens geweest zijn die zelfs voor Erica de sfeer kon verzieken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Studiegenoot van me werkte met haar
Die verhalen
Ik DM je welquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel eens?Het is dus een act
Klopt!quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die studiegenoot was dus gewoon niet leuk. Zal vast een zuur mens geweest zijn die zelfs voor Erica de sfeer kon verzieken.
Klaar.
Hm niet echt nieuws nee. Die rechtbank verslaggeefster van de telegraaf zat er ook maar ook zij had geen nieuwe dingen te melden. Maar die zoon vertelde dus dat hij zelf door die insuline gek is gebeld met de mededeling dat zijn moeder eerst was gevallen en in coma lag en de dag daarna belde hij weer om te zeggen dat ze was overleden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam daar nog iets nieuws en/of interessants uit?
Ken dat programma niet. Sport?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb wel gisteravond peptalk opgenomen, maar alleen het stukje terug gekeken dat over handbal ging.
Wat een bazenactie om Gasley aan een podium te helpenquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Afgelopen zondag genoten van Ferrari?
Oh sport doet mij echt niksquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op ziggo sport.
volgende week begint het wk handbal eindelijk
Bizar verhaal dat wel hoor. Die jongen was flink locoquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hm niet echt nieuws nee. Die rechtbank verslaggeefster van de telegraaf zat er ook maar ook zij had geen nieuwe dingen te melden. Maar die zoon vertelde dus dat hij zelf door die insuline gek is gebeld met de mededeling dat zijn moeder eerst was gevallen en in coma lag en de dag daarna belde hij weer om te zeggen dat ze was overleden.
En dat de zoon daar op dat moment natuurlijk verder niks achter had gezocht en pas via nieuws op tv veel later de link legde.
Ik zat zo te hopen op een 1 2 3 voor Honda, maar helaasch...quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bazenactie om Gasley aan een podium te helpen
wordt wel raar, na 4 jaar is dit het eerste EK/WK waar ik niet bij benquote:
Ja dus dat. 9 keer blijkbaar op werk weg gestuurd. Geen vog kunnen krijgen en al een veroordeling voor iets. Door tekorten toch weer ergens aangenomen worden en dan de vrijheid hebben om dit soort dingen te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar verhaal dat wel hoor. Die jongen was flink loco
Hoe komt dat? Geen tijd?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt wel raar, na 4 jaar is dit het eerste EK/WK waar ik niet bij ben
dat was helemaal mooi geweest, maar dat was Albon helaas niet gegundquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zat zo te hopen op een 1 2 3 voor Honda, maar helaasch...
Nu moet ik vragen waarom zeker?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt wel raar, na 4 jaar is dit het eerste EK/WK waar ik niet bij ben
Oh dat wist ik allemaal nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dus dat. 9 keer blijkbaar op werk weg gestuurd. Geen vog kunnen krijgen en al een veroordeling voor iets. Door tekorten toch weer ergens aangenomen worden en dan de vrijheid hebben om dit soort dingen te doen.
Vaguefokkingquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu moet ik vragen waarom zeker?
Die moeten ze dus zelf maar even volspuiten dan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat wist ik allemaal niet
En dat op die leeftijd, holy shit man
Zou wel een hoop gedoe schelen jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die moeten ze dus zelf maar even volspuiten dan.
Dat zou wel mooi zijn geweest. Verbaasde me trouwens dat Hamilton nog een straf kreeg!quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zat zo te hopen op een 1 2 3 voor Honda, maar helaasch...
te weinig geld.quote:
AI was je voorquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu moet ik vragen waarom zeker?
Ja, ik vond het ook half half half. Albon maakte het wel heeeeel uitnodigend om dat te proberen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn geweest. Verbaasde me trouwens dat Hamilton nog een straf kreeg!
Net als vaguebooking op Facebook, een semiklacht vaag uiten om uit te lokken dat de tegenpartij gaat doorvragen wat er dan is. Aandachtsdingetjequote:
Ah, ok. Ja dat wist ik niet. Jammer wel. Ik neem aan dat je wel elke keer vroeg je bed uit gaat voor de wedstrijden of zijn ze dan overdag vaak?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te weinig geld.
vorige jaren was redelijk in de buurt (Denemarken - Duitsland - Zweden - Frankrijk)
maar dit jaar is het in japan, dat is allemaal net wat duurder
Ik heb eiersalade gemaakt en mee voor op crackers straksquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Net als vaguebooking op Facebook, een semiklacht vaag uiten om uit te lokken dat de tegenpartij gaat doorvragen wat er dan is. Aandachtsdingetje
Overigens niet heel passend bij Gianni
En dit wel bij die bejaardenkillende suri
Ik draai dit sowieso vaak op werkquote:
Ja precies, ik dacht dat ze het als raceincident zouden afdoen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook half half half. Albon maakte het wel heeeeel uitnodigend om dat te proberen.
Maar die bocht is wel raar. In F1 2019 vergis ik mij er ook altijd in. stuur altijd te vroeg in, hij is zo onoverzichtelijk.
wedstrijden zijn vooral smorgens. tijdens werktijd dus. voor 1 wedstrijd pak ik misschien wel vrij. de rest van de poule wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden. die neem ik op.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja dat wist ik niet. Jammer wel. Ik neem aan dat je wel elke keer vroeg je bed uit gaat voor de wedstrijden of zijn ze dan overdag vaak?
Mijn collega is sinds 88 bij alle EK's en WK's geweest van het voetbal. Zelfs de ver weg dingen.
Bijzonder wel als je dat kan volhouden zo.
Geen optie om een stream / alleen geluid aan te zetten tijdens werk?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wedstrijden zijn vooral smorgens. tijdens werktijd dus. voor 1 wedstrijd pak ik misschien wel vrij. de rest van de poule wedstrijden moeten gewoon gewonnen worden. die neem ik op.
ja, met een half oog kijken moet wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geen optie om een stream / alleen geluid aan te zetten tijdens werk?
En maken ze kans? Het is beetje stil geweest laatste tijd rondom handbal?
noem het maar gerust hongerquote:
In principe is dit niet het juiste moment meer om gras te zaaienquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
To do list:
-blaadje perfectioneren
-gras maken
Het is de bedoeling dat ik die randen om het blad transparanter krijg. Dus volgde het filmpje gisteren en toen ging ik de mist in omdat die zo snel gaatquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In principe is dit niet het juiste moment meer om gras te zaaien
M'n videokaart heeft het door deze afbeelding al lastig. Wel goed bezig hoorquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik die randen om het blad transparanter krijg. Dus volgde het filmpje gisteren en toen ging ik de mist in omdat die zo snel gaat![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zon realistisch blaadje gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
M'n videokaart heeft het door deze afbeelding al lastig. Wel goed bezig hoor
Begin van een boom of?quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zon realistisch blaadje gemaakt
Hoeveel werk verwacht je nog te hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wil een soort van wind maken met allemaal blaadjesSoort van blaadjesswirl
Ik heb het blaadje OMGquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoeveel werk verwacht je nog te hebben?
Gaat nog een carriereswitch inzitten zoquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is mijn idee uitvoerbaar
Misschien in mijn volgend levenquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gaat nog een carriereswitch inzitten zo
Je link doet het nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wacht op een bitterbalanimatie. Dit, maar dan met bitterballen:
Deels welquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Das echt gefilmd he
Dacht voor een nieuwe tv?
Zoiets moet je ook echt in een keer goed doen.
Ja dit is duidelijk te hoogquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deels wel
Maar ik leg de lat even hoog voor je
Begin dan met één bitterbal die een beetje rondspringt op het Pleinquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is duidelijk te hoog![]()
Heb gisteren wat geprobeerd met HDRI textures
https://hdrihaven.com/hdris/
Heb ik maar weer snel afgekapt
Of door het binnenhofquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin dan met één bitterbal die een beetje rondspringt op het Plein
dubbeldip jij?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Zou ook graag een bitterbal maken die super enthousiast in een schaal met mayo springt.
bitterballen normaal niet. andere mini snacks soms welquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt aan het resultaat van de eerste dip. Jij?
Ik had laatst een borrel op werk. Dus ik rond met een schaal met snacks waaronder bitterballen en hele grove mosterd. Die mosterd was dus echt niet dipbaar. Sommige mensen deden 5 pogingen en gaven dan maar beteuterd opquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bitterballen normaal niet. andere mini snacks soms wel
grove mosterd kan inderdaad een uitdaging zijn. maar zo lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had laatst een borrel op werk. Dus ik rond met een schaal met snacks waaronder bitterballen en hele grove mosterd. Die mosterd was dus echt niet dipbaar. Sommige mensen deden 5 pogingen en gaven dan maar beteuterd op![]()
Mayo is veel beter.
Als je dat lukt, nomineer ik jou volgend jaar als creatiefste user.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of door het binnenhof![]()
Als ik het kan maak ik het
Eerst maar ditquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je dat lukt, nomineer ik jou volgend jaar als creatiefste user.
Heb jij dit gemaakt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eerst maar dit
https://streamable.com/x8n3b
Deze manquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De naam van ons koffiekonijn moet wel juist ende correct worden gespeld
Mijn opa maakte mij altijd wijs dat die kleine dropjes uit een konijn komenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakte mijn neefjes altijd wijs dat dit van konijnen was gemaakt, gemalen konijnen.
Hoe heten die konijnenkeutels die ook zo lekker zout waren. En grijs gespikkeld.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zeker wel! Heerlijke dropjes
Ik weet niet hoequote:Op dinsdag 19 november 2019 16:31 schreef Karzai het volgende:
nog even de scherpe kantjes eraf halen![]()
Is dit een boomvis?quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:29 schreef bitterbal het volgende:
Vis jongens
https://streamable.com/gox03
Ik vind dit nog best wat hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geïnspireerd door dit
[ afbeelding ]
Wat een zielig gezicht is dat. Daar wordt je ook niet vrolijk van als dat voor je deur staat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geïnspireerd door dit
[ afbeelding ]
Vind hem wat boos kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een zielig gezicht is dat. Daar wordt je ook niet vrolijk van als dat voor je deur staat.
Dikke lippen en levenloze ogen, wat wil een man nog meer?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een zielig gezicht is dat. Daar wordt je ook niet vrolijk van als dat voor je deur staat.
Ja? Ik vind hem kijken alsof hij ieder moment in huilen uit kan barsten. Dat lipje al naar vorenquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke lippen en levenloze ogen, wat wil een man nog meer?
Denk omdat hij vast zit in die boom.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja? Ik vind hem kijken alsof hij ieder moment in huilen uit kan barsten. Dat lipje al naar voren
Ja dat doet natuurlijk pijn. Het arme dierquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk omdat hij vast zit in die boom.
Gehaktballetjes in tomatensaus en rijst.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:17 schreef Karzai het volgende:
lekker
ik heb alvast wat krieltjes en tuinerwtjes gekookt, die gooi ik straks in een hapjespan waar ik vooraf wat uitjes karamelliseer, beetje ketjap, knoflook en paprikapoeder erbij
En ik bak een moot kabeljauw erbij
Op de brandstapel ermee!quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:22 schreef bitterbal het volgende:
Collega op werk heeft mij aangestoken met haar ziektekiemen
Alleen donderdag koud?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:35 schreef Karzai het volgende:
oh ik zie zo op tegen die kou de komende 5 maanden he
Vandaag vond ik het nog meevallen.quote:
Vooral veel vragen:quote:
Wist niet dat er iets met de nieren was. Waar denk je aan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral veel vragen:
Vandaag weer naar het ziekenhuis. Echo van de nieren. Er was wat afwijkends te zien. Heb even gegoogled wat ik opving uit gesprekken tussen de verpleegsters. Hoeft natuurlijk niet direct verontrustend te zijn, maar leuk is anders...
Is ook nieuw voor mij hoor. Ik laat het even aan de internist over, die ik volgende week weer zie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist niet dat er iets met de nieren was. Waar denk je aan?
Kan mij voorstellen dat het vervelend is om te wachten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook nieuw voor mij hoor. Ik laat het even aan de internist over, die ik volgende week weer zie.
Wat voor curry?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Tyfus lekkere curry in elkaar geflanst
Zomaar wat bij elkaar gegooid, rode curry, rood pepertje, kiep, lemongrass, sinaasappel, kokosmelk, tomaat, rode ui, 1 aardappel, ketoembar, zoete paprika, laos witte wijn, dat was het welquote:
Tering, klinkt al veel te zoet voor een curryquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomaar wat bij elkaar gegooid, rode curry, rood pepertje, kiep, lemongrass, sinaasappel, kokosmelk, tomaat, rode ui, 1 aardappel, ketoembar, zoete paprika, laos witte wijn, dat was het wel
Alweer over?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:21 schreef bitterbal het volgende:
Mijn linkerbeen zit ineens op slot?
Zoveel problemen, een oplossing: secretaressequote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik te lang gezeten![]()
Hoe doen jullie dat met je werk?
Ja beetje wel ja maar had ik zin in.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering, klinkt al veel te zoet voor een curry
Nee wordt steeds erger. Doet ook pijn.quote:
Die loopt voor je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoveel problemen, een oplossing: secretaresse
Af en toe 'rek en strek oefeningen' doenquote:
Niks mis mee, maar als ik curry maak flikkert muis er altijd een halve fles ketjap overheenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje wel ja maar had ik zin in.
Handigquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe 'rek en strek oefeningen' doen
Ik ben ook geen zoetekauw maar had zin in iets met citrus.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar als ik curry maak flikkert muis er altijd een halve fles ketjap overheen
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee wordt steeds erger. Doet ook pijn.
Zit er zelfs aan te denken om straks buiten maar een rondje te gaan lopen.
Hup hup die benen de lucht inquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja denk dat het komt omdat ik al 3 dagen zitDat doe ik niet zo vaak.
Ja maar buitenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hup hup die benen de lucht in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |