quote:Op maandag 18 november 2019 16:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze zijn al wezen stappen met een grote groep oud utopianen, Andrea was er ook bij
En die 4 stemmen kan Jessie dus niet uitstaan (spuit 11>ikke)quote:Op maandag 18 november 2019 16:37 schreef Angelique61 het volgende:
Ook al had Gerrit op Mylene gestemd, had jessie nog steeds 4 stemmen gehad..
Maar dat wilt Jessie niet zien..quote:Op maandag 18 november 2019 16:37 schreef Angelique61 het volgende:
Ook al had Gerrit op Mylene gestemd, had jessie nog steeds 4 stemmen gehad..
Ja hij moest met 0 stemmen de finale in , als ie er dan ook 0 krijgt met positief stemmen in de finale ben ik tevreden.quote:Op maandag 18 november 2019 16:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En die 4 stemmen kan Jessie dus niet uitstaan (spuit 11>ikke)
Al was het maar 1 stem geweest.
Kan Jessias niet hebben
Er moet wel tv gemaakt worden hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
Nou nu hebben we het wel genoeg aan gehoord FEBO.. volgend onderwerp
Hij liep alleen maar bij iedereen langs om te checken op wie ze gingenquote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie heeft zich niet bemoeit met de stemronde
die gekke twist was er met die gong, dat zal ook de enige blijven......................quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef Angelique61 het volgende:
Jammer dat het al een uitgemaakte zaak is...Jessie bepaald! Er moet een gekke twist komen...gohh dat zou hylarisch zijn...
Door jouw UI moet ik telkens aan fok koffieleut denken ,die heb ik al een tijdje niet gezien hierquote:Op maandag 18 november 2019 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy moet nar huis zegt jessie
woest was hij. heb ik dit verdiend?!
jawel soms is die er wel hoorquote:Op maandag 18 november 2019 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door jouw UI moet ik telkens aan fok koffieleut denken ,die heb ik al een tijdje niet gezien hier
Tuurlijk hij probeert medestanders te krijgen, Mylene is niet van belang want zij wil naar huisquote:Op maandag 18 november 2019 16:49 schreef Shambles het volgende:
Mylène gaat naar huis. Gerrit geeft zijn positieve stem aan Shelley.
1 middag cursusquote:Op maandag 18 november 2019 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
opleiding Myloon
een halve dat met poeder en een kleurwaaier
wtf is dat voor opleiding
was niet alleen van hem, die jongens hebben hem "uitgekocht" goh, waarom zou dat zijn geweest?quote:Op maandag 18 november 2019 16:50 schreef Cargamelk het volgende:
Jessie gaat gwoon winnen .. dan kan hij met het gewonnen geld zijn incasso bedrijf weer uit de mottenballen halen om dan het laatste geld en goederen bij diezelfde schuimpjes die hem tot winnaar hebben gemaakt weg te halen .. karma.
Avon avondconsulente in een nieuw jasjequote:Op maandag 18 november 2019 16:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
opleiding Myloon
een halve dat met poeder en een kleurwaaier
wtf is dat voor opleiding
Medestanders??quote:Op maandag 18 november 2019 16:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Tuurlijk hij probeert medestanders te krijgen, Mylene is niet van belang want zij wil naar huis
Omdat het een rustige kalme jongen is die wel wat tegenslag gewend was.quote:Op maandag 18 november 2019 16:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was niet alleen van hem, die jongens hebben hem "uitgekocht" goh, waarom zou dat zijn geweest?
ja dat hadden ze vandaag moeten doenquote:Op maandag 18 november 2019 16:53 schreef Lelie68 het volgende:
Hoop zo dat Shelly blijft en de volgende keer BOEM 3 stemmen voor Jessie of Merel
ahaquote:Op maandag 18 november 2019 16:54 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Omdat het een rustige kalme jongen is die wel wat tegenslag gewend was.
ze gaat een toekomst tegemoet als colporteusequote:Op maandag 18 november 2019 16:55 schreef Appeltje het volgende:
Krijg de indruk dat Mylene al afscheid aan het nemen is.
quote:
ze heeft het over Vliegen naar MIlaanquote:Op maandag 18 november 2019 16:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Avon avondconsulente in een nieuw jasje
En dat is juist het probleemquote:Op maandag 18 november 2019 16:55 schreef Shambles het volgende:
[..]
Die heeft hij niet nodig als zijn ‘vrienden’ zich aan hun woord houden.
Ho, ho, ho, als Jessie zegt, dat het een opleiding is, dan is dat zo, jah!quote:
de huishoudbeurs zit gewoon hier in de RAI hoorquote:Op maandag 18 november 2019 16:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ze heeft het over Vliegen naar MIlaan
en daar.. make uppies te doen
In Utopia heb je geen vrienden. Heeft Jessie vanmiddag zelf heel goed laten zien en horen.quote:Op maandag 18 november 2019 16:55 schreef Shambles het volgende:
[..]
Die heeft hij niet nodig als zijn ‘vrienden’ zich aan hun woord houden.
Zielig volk die tweequote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Lelie68 het volgende:
Ze blijven maar hangen dat Ger ze heeft genaaid
Denk dat een aantal graag de deur voor haar open doenquote:Op maandag 18 november 2019 16:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze gaat een toekomst tegemoet als colporteuse![]()
![]()
veel geluk
Ja moet je kijken waar hij allemaal een opleiding voor heeft gehadquote:Op maandag 18 november 2019 16:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, als Jessie zegt, dat het een opleiding is, dan is dat zo, jah!
quote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Denk dat een aantal graag de deur voor haar open doen
Hoop niet dat ze ooit bij @:Mazaru aan de deur komt![]()
Die twee gaan elkaar ook op het eind naaien . En dan bedoel ik niet die 2 minuten in de boot.quote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Twee rotkoppen bij elkaar
[ afbeelding ]
I hope soquote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Shambles het volgende:
Na dit evenementenweekend valt team ‘tent’ uit elkaar.
Dit word natuurlijk allemaal gewoon doorgespeeld tijdens de evenementen.
Jes is een man van de praktijk he ?quote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ja moet je kijken waar hij allemaal een opleiding voor heeft gehad
quote:Op maandag 18 november 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zie je wel, hij kan ook net daar die kop kijken
Mwahh zal wel meevallen toch .. die is zo overdondert dat er ineens een BNer voor der deur staatquote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Denk dat een aantal graag de deur voor haar open doen
Hoop niet dat ze ooit bij @:Mazaru aan de deur komt![]()
[..]
Van die twee wordt bijna nooit iets doorverteld, en dat is zo jammerquote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Shambles het volgende:
Na dit evenementenweekend valt team ‘tent’ uit elkaar.
Dit word natuurlijk allemaal gewoon doorgespeeld tijdens de evenementen.
Valt wel mee tochquote:Op maandag 18 november 2019 16:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
zeker net geneukt daar, iedereen mocht dus in geuren en kleuren weten wat voor een kleur ze krijgt dan, de bakvis is zo trotsquote:
Gerrit heeft wel veel negativiteit gehoord over Jessie de laatste markt. Dus ik blijf hoop houden.quote:Op maandag 18 november 2019 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die twee wordt bijna nooit iets doorverteld, en dat is zo jammer
als dit een goede vriendin van me zou zijn, en niet haar karakter, zou ik zeggen wat een leuke foto's!quote:
ze stelden eerder al een middagslaapje voor, ze zijn niet goed, gehospitaliseerde bendequote:Op maandag 18 november 2019 17:04 schreef Flow3r het volgende:
"We moeten ook nog eens tot 9 uur opblijven "
Hiske die altijd zegt, geld betekent niets voor me, maar wel alles van Apple, een Mini, en merkkleding want dat gaat zo lang mee, en er maar al te graag over opschept over wat ze allemaal heeft, in het begin wilde ze ook voorkomen dat ze een koophuis had, is huurhuisjequote:Op maandag 18 november 2019 17:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik hoop zo dat de pot naar een goed doel gaat.
De winnaar een bosje bloemen en eeuwige roem.
kan haar ff niet peilen, de ene keer wel de andere keer niet, maar ook zij vindt dingen niet OK van Jessie en Merelquote:Op maandag 18 november 2019 17:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Maris voegt zich bij Ger en Hiske.
Komt ze luistervinken om het daarna door te lullen aan grote smurf?
Jessie wil Maris eruit hebben zegt Gerrit net Maris niet bij de laatste 5quote:Op maandag 18 november 2019 17:17 schreef Jemoederniet het volgende:
O echt, dat heb ik dan niet mee gekregenquote:Op maandag 18 november 2019 17:04 schreef Shambles het volgende:
[..]
Gerrit heeft wel veel negativiteit gehoord over Jessie de laatste markt. Dus ik blijf hoop houden.
mr finance, kommeressjeelquote:Op maandag 18 november 2019 17:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet vergeet steeds te vertellen
tot ie rechten heeft gestudeerd
joh .. dikke prima
dat is wel blijven hangen
Ahquote:Op maandag 18 november 2019 16:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel soms is die er wel hoor
Dat denk ik niet. Ze heeft meer met Hiske en Gerrit dan met Jessie en Merel. Jessie heeft het verpest door haar ineens niet meer bij de laatste 5 te willen hebben.quote:Op maandag 18 november 2019 17:17 schreef Jemoederniet het volgende:
koet beschuitsneequote:Op maandag 18 november 2019 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hiyts over Helly
ze doet geen donder
ze doet geen donder
uiit Beschuitsnee dr droge muil
liggen op dr nest...
Greet ovr de toekomst een werkgever voor shell bla bla
de grootse niksnutten
coment over anderen
Ga de silo eens schoonmaken of kistjes maken.quote:Op maandag 18 november 2019 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hiyts over Helly
ze doet geen donder
ze doet geen donder
liggen op dr nest...
de grootse niksnutten
coment over anderen
kan niet wachten dat die droge "beschuitsnee" over het hek getyfed wordt met bed en al, al geluidenmakend qua typetje, zij blijft mijn grootste ergernis, nog boven Jessie en Merel en wie dan ookquote:Op maandag 18 november 2019 17:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ga de silo eens schoonmaken of kistjes maken.
Dat doet Hiske nl ook vaak, vandaar dat ze dat wel kan zeggen.
Flauw over Sjellie die niet genoeg schoonmaakt of zo. Anderzijds zie ik Sjellie wel gezellig dansen en meedoen als er muziek is, terwijl de Jessie kliek zich met hun zure koppen daarvan distantieert.quote:Op maandag 18 november 2019 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hiyts over Helly
ze doet geen donder
ze doet geen donder
liggen op dr nest...
de grootse niksnutten
coment over anderen
Jaja...als je dan kijkt naar die OPfoto en hun fotoquote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Twee rotkoppen bij elkaar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Neuh, no worries.quote:Op maandag 18 november 2019 17:32 schreef DKUp het volgende:
Godver ik zie net dat het waarschijnlijk weer in het voordeel is van die Clown
Dan gaat woensdag Mylene naar huis, zoals jens voorspelt heeft...quote:Op maandag 18 november 2019 17:31 schreef Shambles het volgende:
Morgen word het 5 Shelley, 3 Mylene.
Twee positieve stemmen van het publiek voor Mylène 5-5. Wat zal er dan gebeuren?
yesquote:Op maandag 18 november 2019 17:32 schreef DKUp het volgende:
Het is niet leuk, maar ..... "sorry voor je dochter"quote:Op maandag 18 november 2019 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Xjess muziekeh Myloon , Frann dr bij
ANker
Tanker
Ziek Elastiek
Cees pimpelmees
het einde nadert
je bent ney mn Fadert
oeh oeh
Doot
Bloot
StoomBoot
bijna deud
Utopia Feut
sory voor je dochter
Die nono zit er altijd naast.quote:Op maandag 18 november 2019 17:33 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dan gaat woensdag Mylene naar huis, zoals jens voorspelt heeft...
Hell doet zat daarquote:Op maandag 18 november 2019 17:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Flauw over Sjellie die niet genoeg schoonmaakt of zo. Anderzijds zie ik Sjellie wel gezellig dansen en meedoen als er muziek is, terwijl de Jessie kliek zich met hun zure koppen daarvan distantieert.
Alleen al omdat die Shelley blijkbaar ineens de Cosfavoriet is geworden hoop ik dat je gelijk krijgtquote:
quote:Op maandag 18 november 2019 17:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaja...als je dan kijkt naar die OPfoto en hun foto![]()
Kwam deze ook tegen van Merel op het internet, wat een verschil met die gezichtsuitdrukking die ze nu heeft.Zo, dat is nogal een verschil zeg, die heeft der eigen kop goed verneukt met die botoxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Heeft hij dat weer op instagram verteld?quote:Op maandag 18 november 2019 17:33 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dan gaat woensdag Mylene naar huis, zoals jens voorspelt heeft...
quote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Hell doet zat daar
voor de makkelijkheid vergeten ze ff dat ze nog steeds baardjes knipt scheert
jammer dat ze dat Fatsoen nog heeft
foutje is zo gemaakt![]()
oor dr af
Hoe dan? Er wordt gevraagd wie wil je dat er blijftquote:Op maandag 18 november 2019 17:32 schreef DKUp het volgende:
Idem.quote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen al omdat die Shelley blijkbaar ineens de Cosfavoriet is geworden hoop ik dat je gelijk krijgt
quote:Op maandag 18 november 2019 17:36 schreef DKUp het volgende:
Hypocriete Brandoff, Cup G, Hiskie, Naartje en Gerrie gaan Clowntje erin houden
Omdat er vijf mensen daar voor Sheil gaan stemmen positief.quote:Op maandag 18 november 2019 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Er wordt gevraagd wie wil je dat er blijft
[ afbeelding ]
bullshitquote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen al omdat die Shelley blijkbaar ineens de Cosfavoriet is geworden hoop ik dat je gelijk krijgt
Ja ik las het. Hopelijk gooit Shelley nog even wat stront naar de een of ander zodat dat feest niet doorgaatquote:Op maandag 18 november 2019 17:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Omdat er vijf mensen daar voor Sheil gaan stemmen positief.
OMG, we mogen EENMALIG stemmen, wat een eer.quote:Op maandag 18 november 2019 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe dan? Er wordt gevraagd wie wil je dat er blijft
[ afbeelding ]
Dan wordt het gelijkquote:Op maandag 18 november 2019 17:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Omdat er vijf mensen daar voor Sheil gaan stemmen positief.
Cosfavoriet??quote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huh? wat bedoel je?quote:Op maandag 18 november 2019 17:32 schreef DKUp het volgende:
Ik ook, alhoewel ik het gekwek van Mylène altijd wegklik en bij sjellie wel blijf kijken welke stommiteiten ze weer uithaaltquote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik klik ze momenteel bijna allemaal wegquote:Op maandag 18 november 2019 17:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel ik het gekwek van Mylène altijd wegklik en bij sjellie wel blijf kijken welke stommiteiten ze weer uithaalt
En geven de publieksstemmen de doorslagquote:
Shell moet ook blijvenquote:Op maandag 18 november 2019 17:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bullshit
je vind sjellie gewoon lief
quote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal een verschil zeg, die heeft der eigen kop goed verneukt met die botox
Doe geen moeite het uit te leggenquote:Op maandag 18 november 2019 17:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
2 publieksstemmen voor Mylene .....
Nee die zitten er dan al bijquote:Op maandag 18 november 2019 17:41 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En geven de publieksstemmen de doorslag
Zowel Shelly, als Mylène zijn GEEN favoriet hier, dus wat boeit het?quote:
OMGquote:Op maandag 18 november 2019 17:41 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Doe geen moeite het uit te leggen
Voor de beelden lijkt het me leuker als Sherry blijftquote:Op maandag 18 november 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien nu elke keer of pas over paar weken weer..quote:Op maandag 18 november 2019 17:42 schreef DKUp het volgende:
De publieksstemmen zijn ook opeens weer terug?
2 stuks voor het publiek, je kan toch stemmen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:42 schreef DKUp het volgende:
Eenmalig mogen wij, bij de gratie van de heilige febo!quote:Op maandag 18 november 2019 17:42 schreef DKUp het volgende:
Van mij mogen ze allebei weg. Maar die Shelley irriteert me steeds meer. Leen ligt toch op bed en ze krijgt geen stream meer met slapen dus daar heb ik geen last meer van.quote:Op maandag 18 november 2019 17:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor de beelden lijkt het me leuker als Sherry blijft
Ja een niet te controleren stem. Kunnen ze van alles mee sjoemelen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Eenmalig mogen wij, bij de gratie van de heilige febo!
Oh 2 publieksstemmen. Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 18 november 2019 17:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
2 stuks voor het publiek, je kan toch stemmen.
Dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken. Net een slechte film waarvan je toch wil weten hoe het af gaat lopen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Mij boeit het niet wie weg gaat of blijft, ben wel benieuwd welke 5 er over blijven.. en wie uit eindelijk de winnaar wordt
Daarom, laat je verleiden tot een niet te controleren stemmingsmakerij!quote:Op maandag 18 november 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een niet te controleren stem. Kunnen ze van alles mee sjoemelen.
Ach jesus wat doe je hier nogquote:Op maandag 18 november 2019 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een niet te controleren stem. Kunnen ze van alles mee sjoemelen.
Zelfs dat is niet meer spannend. Jessie, Merele, Ger, Hiske, Maris of frannyquote:Op maandag 18 november 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Mij boeit het niet wie weg gaat of blijft, ben wel benieuwd welke 5 er over blijven.. en wie uit eindelijk de winnaar wordt
Oh dan kijk ik al niet meerquote:Op maandag 18 november 2019 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanmiddag alquote:Op maandag 18 november 2019 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Jessie Alexandra al aangesproken op haar 3 stemmen op Jessuz?
Dat is wat ik steeds hier lees. Alles wordt na de hand van de FEBO gezet. Ik ben om"... geloof het ook nog.quote:
Ik ben vooral benieuwd of het totale gebrek aan creativiteit blijft duren tot het einde.quote:Op maandag 18 november 2019 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik blijf kijken. Net een slechte film waarvan je toch wil weten hoe het af gaat lopen.
Ja als het de cossers uitkomt. Maar primaquote:Op maandag 18 november 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat ik steeds hier lees. Alles wordt na de hand van de FEBO gezet. Ik ben om"... geloof het ook nog.
Ik denk het wel. Vond de finale van 1 ook supersaai.quote:Op maandag 18 november 2019 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het totale gebrek aan creativiteit blijft duren tot het einde.
Zelfs de febo zou moeten weten dat successen uit het verleden, geen garantie bieden voor de toekomst.
Ik geloof er niet meer in dat hier nog wat jeu aan zal worden gegeven. Daarvoor is het al veel te lang saai. Als JdM dit televisie maken noemt dan wordt het tijd dat hij met pensioen gaat.quote:Op maandag 18 november 2019 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het totale gebrek aan creativiteit blijft duren tot het einde.
Zelfs de febo zou moeten weten dat successen uit het verleden, geen garantie bieden voor de toekomst.
lief soury, stem jij even op sjelliequote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als het de cossers uitkomt. Maar prima
Is altijd. Maar vind dat stemmen altijd wel bijzonder dat je niet kan mee kijken met het stem gedrag van de kijkersquote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als het de cossers uitkomt. Maar prima
Jessie verdient het niet, geen enkele stem verdient hij, hij verdient het om zonder stemmen naar de finale te gaan, zoveel heeft hij gedaan voor Utopia, altijd alles voor de groep, alles.quote:Op maandag 18 november 2019 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Jessie Alexandra al aangesproken op haar 3 stemmen op Jessuz?
Ik zaterdag nogquote:Op maandag 18 november 2019 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lang niet geweest, binnenkort weer is proberen
Er zal nog wel wat variatie komen in de nominatie en het stemmen. En misschien een oud inwoner terug die mee gaat strijden. Nu is het even plain stemmen for the time being.quote:Op maandag 18 november 2019 17:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb ik gedaanquote:Op maandag 18 november 2019 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lief soury, stem jij even op sjellie
Nope. Clowntje it is.quote:Op maandag 18 november 2019 17:51 schreef Mohitah het volgende:
Dus ik mis niks, morgen is Mylene naar huis als ik terug kom van werk.
Ik heb voor jou op Shel gestemd. Beetje voor mezelf. Ik hou wel van haar dwarsheid en het niet meelopen aan de hand van Jes en Merel.quote:Op maandag 18 november 2019 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lief soury, stem jij even op sjellie
quote:Op maandag 18 november 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Gewoon liever dan Mylene
Boeien. Dan zal die kutclown volgende week gaanquote:Op maandag 18 november 2019 17:51 schreef Mohitah het volgende:
Dus ik mis niks, morgen is Mylene naar huis als ik terug kom van werk.
Morgen loopt mijn abbo af en dan kijk ik vast nog wel weer een stream .,lees hier bij en post vast ook nog wel maar verder is het qua kijken voor mij is het wel een keer klaarquote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Wanneer stop je dan met kijken?
Ik verwacht alleen dezelfde shit als in Uto 1.quote:Op maandag 18 november 2019 17:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zal nog wel wat variatie komen in de nominatie en het stemmen. En misschien een oud inwoner terug die mee gaat strijden. Nu is het even plain stemmen for the time being.
quote:
Ja nu inééns welquote:Op maandag 18 november 2019 17:53 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen werkt Shell rustig door![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook op Shell gestemd, vooral ook omdat ik het alwetende, zelfgenoegzame gebazel van Mylene niet meer kan velen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb voor jou op Shel gestemd. Beetje voor mezelf. Ik hou wel van haar dwarsheid en het niet meelopen aan de hand van Jes en Merel.
Zo is het wel ja.quote:Op maandag 18 november 2019 17:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb ook op Shell gestemd, vooral ook omdat ik het alwetende, zelfgenoegzame gebazel van Mylene niet meer kan velen.
En Shell kan Merel, Jessie en Gerrit over de pis krijgen, ook niet onaardig.
Ik hoop dat ze morgen nog even een flinke bak met stront over Gerrit heen gooit met haar arrogante bek.quote:Op maandag 18 november 2019 17:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb ook op Shell gestemd, vooral ook omdat ik het alwetende, zelfgenoegzame gebazel van Mylene niet meer kan velen.
En Shell kan Merel, Jessie en Gerrit over de pis krijgen, ook niet onaardig.
quote:
Niet echt toch? Meeste willen saaie Mylene houdenquote:Op maandag 18 november 2019 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
het zal mij benieuwen. maar publiekstemmen in een strijd tussen myleentje en sjellie.
............
Dat zou fijn zijn!quote:Op maandag 18 november 2019 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze morgen nog even een flinke bak met stront over Gerrit heen gooit met haar arrogante bek.
quote:Op maandag 18 november 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet echt toch? Meeste willen saaie Mylene houden
Pffff Mylenequote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef Mohitah het volgende:
Ik heb op Mylene gestemd als ze wilt gaan gaat ze zelf maar. En volgende week Lex eruit of Merel!
Gerrit op de bank lijkt me ook wel een grappige wendingquote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef Mohitah het volgende:
Ik heb op Mylene gestemd als ze wilt gaan gaat ze zelf maar. En volgende week Lex eruit of Merel!
Ik hoop het! Of dat Gerrit en Shelley volgende week samen op de bank zitten. Dat lijkt me ook wel grappigquote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn!
Gerrit moet vooral nog even met zijn kleffe tetsen aan Shelly gaan zitten, succes gegarandeerd.
Ik gun Gerrit wel een virtueel mes in zijn rug.quote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit op de bank lijkt me ook wel een grappige wending
Ik ook wel. Hij is nog nooit trouw aan een maatje geweest daar.quote:Op maandag 18 november 2019 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik gun Gerrit wel een virtueel mes in zijn rug.
Jessie maakt niet voor niets ruzie he? Gerrit is nu het volgende targetquote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was het andersom. Gerrit zocht ruzie met Jessie. Gerrit heeft zwaar de ziekte in dat Jessie alleen een nummer op gaat nemen.quote:Op maandag 18 november 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jessie maakt niet voor niets ruzie he? Gerrit is nu het volgende target
quote:Op maandag 18 november 2019 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was het andersom. Gerrit zocht ruzie met Jessie. Gerrit heeft zwaar de ziekte in dat Jessie alleen een nummer op gaat nemen.
zal stiekem wel burger king zijnquote:Op maandag 18 november 2019 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben de zakken en de milkshake bekers afgeplakt..
Oh oke dankje.....quote:Op maandag 18 november 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Lex. Brandson . , Shell
zoessie besteld
Ik vond Jessie samen met Gerrit vaak wel grappig samen. Sinds die oranje vogel er is is het knudde. Jaja schiet mij maar af, alsof mij dat boeit. Tegenwoordig vind ik niemand meer echt leuk daar maar zou het wel een bak vinden als Jessie zonder die vogel isquote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die clown hebben ze laten zitten.quote:Op maandag 18 november 2019 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben de zakken en de milkshake bekers afgeplakt..
Of andere snackbarquote:Op maandag 18 november 2019 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal stiekem wel burger king zijn
Ben ik wel met je eens. Merel had er nooit bij moeten komen. Zonder Merel kon ik ook veel meer om Jessie lachen.quote:Op maandag 18 november 2019 18:03 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ik vond Jessie samen met Gerrit vaak wel grappig samen. Sinds die oranje vogel er is is het knudde. Jaja schiet mij maar af, alsof mij dat boeit. Tegenwoordig vind ik niemand meer echt leuk daar maar zou het wel een bak vinden als Jessie zonder die vogel is
Bestaat ie clown nog wel?quote:Op maandag 18 november 2019 18:03 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar die clown hebben ze laten zitten.
Gerrit weet toch wel dat de kans klein is?quote:Op maandag 18 november 2019 18:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien was het andersom. Gerrit zocht ruzie met Jessie. Gerrit heeft zwaar de ziekte in dat Jessie alleen een nummer op gaat nemen.
Op succes met dat rappen? Volgens mij vind hij zichzelf geweldig en denkt hij dat de platencontracten al klaarliggen voor hem.quote:Op maandag 18 november 2019 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gerrit weet toch wel dat de kans klein is?
Een prachtig scenario...........helaas droomland, denk ik.quote:Op maandag 18 november 2019 18:04 schreef BloesBloes het volgende:
Als Gerrit slim is roept hij nadat Mylene of Shelly weg is de "troepen" op Jessie en Merel na bij een en legt hij uit dat Jessie bij de eerstvolgende stemmingen moet verdwijnen omdat anders iedereen verliest. Na het vertrek van Jessie is het gewoon ieder voor zich. Het is de keuze tussen een kans of geen kans. Ik denk dat hij daarvoor uiteindelijk de handjes wel op elkaar krijgt.
Oh ik lees dus dat ie op veel plekken is weg gehaaldquote:
oh ohquote:Op maandag 18 november 2019 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik lees dus dat ie op veel plekken is weg gehaald
ja als de Febo de boel manipuleert dan kun je elk plan wel bij het vuil zetten, dan eindigt het zoals zij willen en niet anders.quote:Op maandag 18 november 2019 18:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Een prachtig scenario...........helaas droomland, denk ik.
Als de Febo dit zo laat gaan, dan wordt het precies zoals wij al weken en weken te horen krijgen van de bazen, uitgekauwd.
De clown mag nooit verloren gaan!quote:Op maandag 18 november 2019 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik lees dus dat ie op veel plekken is weg gehaald
Daar heb ik het niet over, dat is zowieso kansloosquote:Op maandag 18 november 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op succes met dat rappen? Volgens mij vind hij zichzelf geweldig en denkt hij dat de platencontracten al klaarliggen voor hem.
Rooibos thee?quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo dat zit dr weer in![]()
daar hebben de schatjes heul erg van genoten
lkkr heur
op naar de rauwe vis met plakrijst
Ja en?quote:Op maandag 18 november 2019 18:11 schreef BloesBloes het volgende:
Ben blij dat ik niet van die zoute kauwgum troep van de Mac hou
Ja zeker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch echt verwacht dat dat wijf eerder eruit was gestemdquote:Op maandag 18 november 2019 18:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Mariska, is er zo tijd voor een wijntje?
Mariska: Er is elke dag tijd voor een wijntje, dat hoef je aan mij niet te vragen.
quote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja zeker wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Welk wijf?quote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had toch echt verwacht dat dat wijf eerder eruit was gestemd
Jesus wat kan jou dat schelen. Ik denk het wel btwquote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Dark het volgende:
Merel vult de kachel met hout.
Legen ze ooit wel eens de aslade?
Mariskaquote:
Nee, het hout wordt op de berg as gelegd. Dat viel me afgelopen week op. En dan vol proppen met hout, wat ws vochtig is en tenslotte klagen dat hij zo moeilijk aangaat en ze spiritus nodig hebben.quote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Dark het volgende:
Merel vult de kachel met hout.
Legen ze ooit wel eens de aslade?
quote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja zeker wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als die oranje boven Oempaloempa, voor altijd op het net!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
Ik vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 18 november 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat kan jou dat schelen. Ik denk het wel btw
Weet het ook niet, hebben haar misschien nog nodig, zal wel, gaat met Jessie geld tellen, laatste markt,quote:
Nou wat denk je zelf ?quote:
Tief lekker opquote:
Daarom.....quote:Op maandag 18 november 2019 18:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, het hout wordt op de berg as gelegd. Dat viel me afgelopen week op. En dan vol proppen met hout, wat ws vochtig is en tenslotte klagen dat hij zo moeilijk aangaat en ze spiritus nodig hebben.
Ja die is leuk maar hoort niet hierquote:
Ja kopen online en liegen wat je maat is.quote:Op maandag 18 november 2019 18:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Ik lag net in mijn bed en toen hoorde ik eten, ik wist niet hoe snel ik uit bed moest komen.
Franny: heb je nieuwe schoenen?
Merel: Ja, oh, mijn teen doet zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |