Ik heb 2x toelating gedaan voor diergeneeskunde in Utrecht. Daar zat 2x een zogenaamde persoonlijkheidstest bij, die nagenoeg hetzelfde was beide keren.quote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Hey, bedoelde iemand dit gisteren? HR afdeling die geen geschikte kandidaten kreeg omdat mensen werden weg gefilterd na een korte persoonlijkheidstest: https://imgur.com/gallery/OLOa7su
Dit deel van dit alles vond ik het meest hilarisch (hele stuk is een stuk langer):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar hoorquote:Op maandag 18 november 2019 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sowiesoWas ook niks raars aan te zien, verder. Dus dat is goed. soms maak ik me ook gewoon teveel zorgen, denk ik. Zal wel komen omdat ik mn fair share of huisdierzorgen gehad heb.
soms baal ik er ook wel van, dat ik me (zo) snel en (zo) veel zorgen maakt. Zit me in de weg soms om gewoon te genieten, denk ik.
Ik vond 't zo'n hip kapselquote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zeg Fiets, die mist een jasje hoor. Brrr! Ik krijg het al koud als ik naar hem (haar?) kijk.
Doet me aan een oud klasgenoot denken. Die had ook vaak een bos volumineus haar, en een sikjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lieverds, hebben jullie al gestemd voor de FOK! verkiezingen?Succes met de billenkoek L_S.... Leukste oudje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Hmm, dat is misschien niet oldbie maar 80+'er. Sorry Isaquote:Op maandag 18 november 2019 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Succes met de billenkoek L_S.... Leukste oudje.....
Zo lag jij of je kloons geen ban hebben mag dat volgens mij. Toch @zarGon ?quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef fietsie het volgende:
Mag je wel op je kloon account(s) stemmen?
Dit vraag ik voor een vriend.
Heb jij een kloon???quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef fietsie het volgende:
Mag je wel op je kloon account(s) stemmen?
Dit vraag ik voor een vriend.
Kloons zijn de jaren hiervoor gecombineerd onder één account.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo lag jij of je kloons geen ban hebben mag dat volgens mij. Toch @:zargon ?
Ja ok, maar dan moet je wel weten van wie die user een kloon isquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kloons zijn de jaren hiervoor gecombineerd onder één account.
Stemmen op je kloon is letterlijk stemmen op jezelf, dus nee, stemmen op je kloons dus liever niet.
Primaquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kloons zijn de jaren hiervoor gecombineerd onder één account.
Stemmen op je kloon is letterlijk stemmen op jezelf, dus nee, stemmen op je kloons dus liever niet.
Dat klopt.quote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan moet je wel weten van wie die user een kloon is
Ik denk niet dat je van CULlers erg veel gedonder kan verwachtenquote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het maakt verder op zich heel weinig uit voor het eindresultaat, want die kloon 'wint' toch niet.
Maar goed, ik snap dat mensen het zien als een soort van competitie, maar het is gewoon voor de leuk eh. Je kunt dan anderen nomineren die je leuk vindt of juist niet. Als je per se op jezelf wil stemmen kan ik je niet tegenhouden, maar die spelregels zijn er om het een beetje leuk te houden.
Ja, jullie zijn wel lief.quote:Op maandag 18 november 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van CULlers erg veel gedonder kan verwachten
Ik vond het ook moeilijk. Ook omdat niet alle CULlers passen. 1 Naam per hokje is gewoon te wenig.quote:Op maandag 18 november 2019 14:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan soms niet kiezen![]()
/zwaarleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |