haags_kwartiertje telt weer mee voor de score!
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: Eindstand vorige maandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
![]()
![]()
![]()
GC / Markdeajaxfan / Markvanrinsum overleden..SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertjeSPOILER: Rijm winnaar oktober haags_kwartiertjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Zo wilde ik ooit bijna in VBL iets posten omdat ik in active topics keek ipv my active topics en daar een bekende postte.quote:Op maandag 18 november 2019 02:32 schreef mario390 het volgende:
had ik hier nu bijna op valse topic geklickt
There is God.
niets mis mee daar te postenquote:Op maandag 18 november 2019 02:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo wilde ik ooit bijna in VBL iets posten omdat ik in active topics keek ipv my active topics en daar een bekende postte.
There is God.![]()
Wel als het een binnenkomer van mij is.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Trouwens, jaren geleden heb ik daar wel gepost.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mij ook niet.quote:Op maandag 18 november 2019 02:37 schreef PP_Sound het volgende:
MoeMoe die ga ik niet inhalen, die is te aardig.
Oké schoenen en de rest gaan nu echt uit.
Vecht maar om de puntjes.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2019 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Vecht maar om de puntjes.![]()
![]()
eerst vechten om wat borrelhapjesquote:Op maandag 18 november 2019 02:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Vecht maar om de puntjes.![]()
![]()
sky cinemaquote:Op maandag 18 november 2019 02:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh die heb ik no gniet gezien, welke zender?![]()
ZoOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |