Gevalletje geert wilders x10quote:Op maandag 18 november 2019 02:08 schreef I het volgende:
[..]
Die vent moet na z'n presidentschap z'n leven lang zwaar beveiligd worden.
Sneu wel ja.quote:Op maandag 18 november 2019 02:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gevalletje geert wilders x10
Internationale dag van rouw dan.quote:Op maandag 18 november 2019 02:12 schreef I het volgende:
[..]
Sneu wel ja.
Al zal Trump niet heel lang meer leven, met z'n huidige leeftijd en gezondheid.
Kim Jong Il praktijkenquote:Op maandag 18 november 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Internationale dag van rouw dan.
Je hebt gewoon een afbeeldingicoontje boven het tekstveld.quote:Op maandag 18 november 2019 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben vergeten hoe je een afbeelding add op mobiel. Ik ga even wat testen brb
quote:Op maandag 18 november 2019 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ben vergeten hoe je een afbeelding add op mobiel. Ik ga even wat testen brb
Ja ik heb het al op imgur geupload. Vroegahh had imgur een kant en klare forum embed linkje maar imgur is helemaal veranderdquote:Op maandag 18 november 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
En als je iets moet uploaden dan raad ik gewoon een simpele app als Photo Uploader aan, dat gaat direct richting imgur en je kan link vervolgens makkelijk kopiėren
Afbeelding ingedrukt houden na het uploaden, dan kan je 't linkje kopiėren.quote:Op maandag 18 november 2019 02:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb het al op imgur geupload. Vroegahh had imgur een kant en klare forum embed linkje maar imgur is helemaal veranderd
Ja, daarom is zo'n app wat minder omslachtig want die geeft direct de .png link die je nodig hebtquote:Op maandag 18 november 2019 02:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik heb het al op imgur geupload. Vroegahh had imgur een kant en klare forum embed linkje maar imgur is helemaal veranderd
Ik heb college om 9 waar ik hoogstwaarschijnlijk niet naartoe gaquote:Op maandag 18 november 2019 02:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moeten jullie niet slapen. Morgen niks te doen?
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 16:32 schreef I het volgende:
[..]
Als je de app downloadt, kan je via het 'share' knopje bij je foto's op mobiel voor 'imgur' kiezen, en dan krijg je een schermpje te zien waar je dan kan uploaden. Standaard ziet dat er zo uit;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan staat ie nog op 'Public', en moet je dus een titel bedenken en dat soort ongein, maar je kan 'Public' dus aanpassen naar 'Hidden', en dan krijg je wel direct de 'Upload' knop te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ram je op de 'Upload' knop, wacht je even,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens is ie klaar, dan hou je de foto ingedrukt met je vinger, en krijg je een contextmenuutje te zien;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan druk je op 'Copy Url', en heb je de link naar je plaatje op je klembord staan, die je dan op FOK! kan postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen? Wa'sda?quote:Op maandag 18 november 2019 02:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moeten jullie niet slapen. Morgen niks te doen?![]()
Ja maar dit is de imgur app, die heb je al toch? ofquote:Op maandag 18 november 2019 02:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Probleem: ik wil geen app downloaden nu![]()
Maar bedankt voor jullie hulp![]()
Verstandig.quote:Op maandag 18 november 2019 02:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb college om 9 waar ik hoogstwaarschijnlijk niet naartoe gaThuis werken dus kan nog lekker uitslapenquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: