quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar koffie is het bindmiddel hier?
Dit is correct.quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hm hm, er is wat beschaving je domein binnengetreden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT is heel beschaafd als ik zie hoe we ons vorige deeltje besloten
Nee joh, we waren hier al behoorlijk beschaafd. Nette mensen hier hoorquote:Op zondag 17 november 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hm hm, er is wat beschaving je domein binnengetreden.
Nu je het zegt ja, zou ik dan toch volwassen worden?quote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT is heel beschaafd als ik zie hoe we ons vorige deeltje besloten
Het lijkt er wel op johquote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, zou ik dan toch volwassen worden?
Veel werk dat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik moet nog wel mijn FOK! verkiezingen lijstje invullen. Hebben jullie al gestemd?
Nee, ik mis teveel categorieën en de mogelijkheid om bij een categorie meerdere namen te noemen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik moet nog wel mijn FOK! verkiezingen lijstje invullen. Hebben jullie al gestemd?
Ja dan nogquote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet alle categorieën te doen.
Meerdere namen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik mis teveel categorieën en de mogelijkheid om bij een categorie meerdere namen te noemen.
Ja, je kunt toch meerdere users prima debaters vinden. Als voorbeeld.quote:
It wasn’t mequote:Op zondag 17 november 2019 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik wil weten wie mij die laatste 2 lachwekkende notes heeft gegeven.
That's for sure.quote:
Mja. Maar ze vragen naar de beste. Dat kan er dan maar eentje zijnquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je kunt toch meerdere users prima debaters vinden. Als voorbeeld.
Notes bespreken we nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
That's for sure.
Wie was het wel?
We doen hier niet aan penalty's.quote:Op zondag 17 november 2019 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Maar ze vragen naar de beste. Dat kan er dan maar eentje zijn
Die worden echt wel besproken.quote:
Lastig inderdaad. Heb je al een rondje gemaakt door KPD?quote:Op zondag 17 november 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld mooiste user, hoe kan ik nu kiezen met al dat zwoele moois?
Dat durf ik niet meer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Heb je al een rondje gemaakt door KPD?
Meestal is het hier sudden death. Zo rond deze tijd.quote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We doen hier niet aan penalty's.
Dan haak ik af.quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat is me te platvloersquote:Op zondag 17 november 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Heb je al een rondje gemaakt door KPD?
Zal ik je wat anders inschenken, Pierre?quote:
Genoeg niet-koffiedrinkers hoor.quote:
Ineens een boomstronk in beeld.quote:
I raise you: lui die ik irl ook ken op KPD.quote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Altijd beetje vreemd om in KPD bekende fokkers naakt tegen te komen.
Beetje als een collega tegen het lijf lopen in de saunaquote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Op straat zou je er minder problemen mee hebben?quote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Oh wow.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I raise you: lui die ik irl ook ken op KPD.
Ik heb Molo nooit gezien daar?quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I raise you: lui die ik irl ook ken op KPD.
Alsof je je moeder voorover gebukt ziet staan in de douche terwijl je je tanden wil gaan poetsenquote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Dan.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje als een collega tegen het lijf lopen in de sauna
Nog meer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op straat zou je er minder problemen mee hebben?
De persoon in kwestie is geloof ik anoniem nu.quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Molo nooit gezien daar?
quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je je moeder voorover gebukt ziet staan in de douche terwijl je je tanden wil gaan poetsen
Zullen toch ook wel 'dames' met de hele groothandel incluis opslagruimte te zien zijn?quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog meer.
Maar goed begrijp niet zo goed waarom je met je stijve lul op fok wilt
Momentje.quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik dat ook nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog meer.
Ja begrijp ik ook niet.quote:Op zondag 17 november 2019 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen toch ook wel 'dames' met de hele groothandel incluis opslagruimte te zien zijn?
Het hele kippenhok on displayquote:Op zondag 17 november 2019 23:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen toch ook wel 'dames' met de hele groothandel incluis opslagruimte te zien zijn?
Sowieso zijn die dingen niet fotogeniek. Ingezoomde vagina's ook niet trouwens.quote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik dat ook niet
Eens.quote:Op zondag 17 november 2019 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso zijn die dingen niet fotogeniek. Ingezoomde vagina's ook niet trouwens.
Katinka Klepkut on the road.quote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele kippenhok on display
Mijn linkerarm maakt een flap-geluid bij bepaalde bewegingen, dus ik geloof het meteen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kende een meisje en als die begon te springen hoorde je dat geluid.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn linkerarm maakt een flap-geluid bij bepaalde bewegingen, dus ik geloof het meteen.
Kipfiletjes?quote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn linkerarm maakt een flap-geluid bij bepaalde bewegingen, dus ik geloof het meteen.
KALE!!!quote:
Toen was alles beterquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk kunnen het hebben over dingen van vroeger
Ik had een lokquote gedaan.quote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien komt der Mario ook nog hier her?
Niet eens! Het is redelijk nieuw en een paar jaar geleden waren ze flapperiger.quote:
En Luigiquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien komt der Mario ook nog hier her?
Vroeger was alles beter.quote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk kunnen het hebben over dingen van vroeger
Ik ben zijn grootste fan.quote:
Serieus?quote:
Kwam niet door de sollicitatie van zeurpietquote:
Ik ben uitzonderlijk en ik weet het.quote:
Koentjequote:
Oh ja. Bijna Duitse kerst.quote:
Zelfkennis is goedquote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben uitzonderlijk en ik weet het.
Pottertjesquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pottertjes zeker, die waren vroeger zacht en nu keihard.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want vroeger was jij niet in mijn leven.
Oh had e dat al geschreven?quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want vroeger was jij niet in mijn leven.
Echt en ja hij is een Oostenrijker.quote:
e had dat geschrevenquote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh had e dat al geschreven?
[..]
Ik wil beiden nu.quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
PoTTertjes mensen, geen poffertjes.
Hoe is hij op FOK! verzeild geraakt?quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt en ja hij is een Oostenrijker.
Ik doe echt iedere dag boodschappenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer dat ik al eten heb voor deze week.
Ja, ik heb mijn week dus al gepland qua eten.quote:
Enige mensen, geen enge.quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn week dus al gepland qua eten.
Toevallig laatst gevraagd omdat iemand anders dat ook wilde weten, via PartyFlock is hij hier beland.quote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is hij op FOK! verzeild geraakt?
quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet om de week een dag alleen, dus perfect voor onzinvoer. Maar dáár heb ik dus al eten voor.quote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe echt iedere dag boodschappen![]()
Morgen pottertjes scoren, ook al zijn ze hard tegenwoordig
Harry enzoquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
Cry harder.quote:
Grappigquote:Op zondag 17 november 2019 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toevallig laatst gevraagd omdat iemand anders dat ook wilde weten, via PartyFlock is hij hier beland.
Klinkt als iets dat Finnen zouden doen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet denken aan salmiak menthol pannenkoeken nu.
Jij bent toch Fins?quote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat Finnen zouden doen.
Omdat lekkah.quote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar trek in hebben?
Ja dit snap ik weer niet met colaquote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog niet, jij wel?quote:
En ole Suomea.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Cola-dropshot!quote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit snap ik weer niet met cola
Gewoon met spek en stroop voor mijquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als iets dat Finnen zouden doen.
Kaas.quote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met spek en stroop voor mij
Ow jaaa met appel en schenkstroopquote:
Neequote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie het verband nog niet, jij wel?
Maar waar ken jij hem dan van?quote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar ik vind het wel leuk dat een Oostenrijker een Nederlands forum ontdekt en daar gezellig meebabbelt
Het is niet onwaar, het land/de taal ben ik ķķk niet. Suomalainen, uit mijn hoofd.quote:
Volgens mij is ie hier ook ooit geweestquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waar ken jij hem dan van?
Ik vind hem echt ontzettend tof.
Nee man.quote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Nu voel ik me raar en onbegrepen omdat ik zin heb in pottertjes.
Nee! Zonder mij?quote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie hier ook ooit geweest
Ik ben een poos terug ook even te gast geweest bij jullie in 40+quote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar waar ken jij hem dan van?
Ik vind hem echt ontzettend tof.
Ik ben gewoon raar.quote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar komt jouw band met Finland vandaan? Fins bloed?
Terechtquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Volgens Wikipedia zijn ze weer kauwbaar.quote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je er een beetje moeite voor doet begrijp jij hem ook.quote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een poos terug ook even te gast geweest bij jullie in 40+
Ik begrijp ‘m niet altijd, maar dat maakt het wel grappiger
Sommige opmerkingen lijken zo uit het niets te komen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je er een beetje moeite voor doet begrijp jij hem ook.
Interessante ervaring daar, dude ķnder het bloed waggelde de kantine binnen, keek verdwaasd rond en vertrok weer. Niemand die op- of omkeek.quote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dan pas je goed bij Finnen. Die zijn ook best raar
Ik heb het wel warm jaquote:Op zondag 17 november 2019 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij wil je komen opwarmen. Begrijp dat dan
Giev warmte, mijn kachel mag niet hoger.quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen lijken zo uit het niets te komen.
Hé mario.quote:
Huh mag?quote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Giev warmte, mijn kachel mag niet hoger.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Interessante ervaring daar, dude ķnder het bloed waggelde de kantine binnen, keek verdwaasd rond en vertrok weer. Niemand die op- of omkeek.
Kerel zit in t-shirt. Als ik de kachel hoger zet, gaat 'ie zweten en dat wil 'ie niet.quote:
O, nou kom ik zo onaardig overquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Hé mario.
Er vroeg iemand naar je hier.
Damn mismatch qua temperatuurbeleving dit.quote:Op zondag 17 november 2019 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel zit in t-shirt. Als ik de kachel hoger zet, gaat 'ie zweten en dat wil 'ie niet.
Welnee.quote:Op zondag 17 november 2019 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, nou kom ik zo onaardig over
Nee. Ik heb geen minder aardige intentiesquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welnee.
Of was je intentie wat minder aardig?
Wel een lekker rustig plekje.quote:Op zondag 17 november 2019 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik weleens verteld over een sollicitatiegesprek met een Fin. Die belde in via Skype en zat in zijn auto in een bos
Niks aan de hand dan.quote:Op zondag 17 november 2019 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen minder aardige intenties
Ik hebquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damn mismatch qua temperatuurbeleving dit.
Hm ... kennen ze dat hier?quote:Op zondag 17 november 2019 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het had een hoog Twin Peaks-gehalte
Van voor mijn tijd.quote:Op zondag 17 november 2019 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het had een hoog Twin Peaks-gehalte
Schade.quote:Op zondag 17 november 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik krijg net van mario door dat hij niet alles tegelijk kan.
Ik ga kijken of een van mijn diensten het heeft.quote:Op zondag 17 november 2019 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oef. Geen idee. Ik dacht dat Ziggo het aanbood
Je bent zo oud als je je voelt.quote:
De Log Lady?quote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef UitStraling het volgende:
Bloedmooie vrouwen wel in Twin Peaks.
Bizarre serie, maar echt de moeite waardquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga kijken of een van mijn diensten het heeft.
Ik kan ook jouw berichten naar 40+ doorzetten.quote:
Dan zou ik 80 zijnquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt.
Cliché waar ik me niet achter schaar.
Is het tijdelijk?quote:
Zo opmerkzaam ben ik.quote:
Dat wordt me te ingewikkeldquote:Op zondag 17 november 2019 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw berichten naar 40+ doorzetten.
Telegrafiste helpt conciërge.
Je babbelt een aardig woordje Duits, dat zal hem bevallen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt me te ingewikkeldWe wachten tot Mario zich hier verfügt.
Zelfs wat woordjes Schwäbischquote:Op zondag 17 november 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je babbelt een aardig woordje Duits, dat zal hem bevallen.
Oh, ik moet beter Duits leren.quote:Op zondag 17 november 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je babbelt een aardig woordje Duits, dat zal hem bevallen.
Ik Nederlands.quote:
Eh, Nederlands red ik.quote:
Intrigerende taal.quote:
Ik had een Syrische collega met een Hongaarse moeder. Zij had op latere leeftijd Hongaars geleerd en vond de taal rijker dan Arabisch en Engels.quote:Op zondag 17 november 2019 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerende taal.
Malle talen.
Ik heb een zwak voor buitenbeentjes.quote:Op zondag 17 november 2019 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een Syrische collega met een Hongaarse moeder. Zij had op latere leeftijd Hongaars geleerd en vond de taal rijker dan Arabisch en Engels.
Maar het is wel een marge-taal. Hooguit 10 miljoen sprekers
Je naam nodigt ook niet echt uit om voluit geschreven te worden.quote:Op zondag 17 november 2019 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:crv noemt me altijd pestkop
Heeft ie een punt?quote:Op zondag 17 november 2019 23:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:crv noemt me altijd pestkop
Heel anders. Heb je in Fins ook klinkerharmonie? Daar krijg je in het Hongaars mooie machinegeweerwoorden van als gyerekeketquote:Op maandag 18 november 2019 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor buitenbeentjes.![]()
Maar ik heb echt een zwak voor Finoegrische talen.Zo dichtbij, maar zo anders.
Daarom noemt men me Budaquote:Op maandag 18 november 2019 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je naam nodigt ook niet echt uit om voluit geschreven te worden.
Fins en Hongaars komen toch van dezelfde linguīstische tak?quote:Op maandag 18 november 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel anders. Heb je in Fins ook klinkerharmonie? Daar krijg je in het Hongaars mooie machinegeweerwoorden van als gyerekeket
quote:Op maandag 18 november 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel anders. Heb je in Fins ook klinkerharmonie? Daar krijg je in het Hongaars mooie machinegeweerwoorden van als gyerekeket
quote:Op maandag 18 november 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fins en Hongaars komen toch van dezelfde linguīstische tak?
Jupquote:Op maandag 18 november 2019 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fins en Hongaars komen toch van dezelfde linguīstische tak?
Andersom, het beviel ze daar wel.quote:Op maandag 18 november 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
Waarschijnlijk ooit een stel Finnen die dachten bekijk het maar met die teringkou en die eeuwige rendierstoofpot, we zoeken mooi de zon op en zijn blijven hangen in het Donaudal.
Dan noem ik je Da Pest.quote:
Trek in snoek.quote:Op maandag 18 november 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze waren de goulash zat en zochten het hogerop
quote:Op maandag 18 november 2019 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eten ze in Hongarije ook
Querulantquote:
Van mij mag alles.quote:Op maandag 18 november 2019 00:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ik jou dan Igding noemen?
Beer?quote:Op maandag 18 november 2019 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trek in rendier dan? Beer hebben ze vast ook in Hongarije.
Wie eet er nou beer?quote:Op maandag 18 november 2019 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trek in rendier dan? Beer hebben ze vast ook in Hongarije.
Ik krijg spontaan zin in een Finsequote:Op maandag 18 november 2019 00:14 schreef UitStraling het volgende:
Ze waren vast op zoek naar vrouwen met ogen als stilstaande heldere gletsjermeren.
Count me in.quote:Op maandag 18 november 2019 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin in een Finse
Waar lijkt het op?quote:Op maandag 18 november 2019 00:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Beer was minder spannend qua smaak dan verwacht trouwens.
Everzwijn.quote:
Hm, ik vond everzwijn niet viesquote:Op maandag 18 november 2019 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Everzwijn.
Vooral wildsmaak dus.
Het was ook niet vies.quote:Op maandag 18 november 2019 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik vond everzwijn niet vies
quote:Op zondag 17 november 2019 23:05 schreef bitterbal het volgende:
Grootste vredesstichter:: Budapestenaar
Als ik een keer naar Helsinki ga, kom ik de naam nog even vragenquote:Op maandag 18 november 2019 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook niet vies.
Was in een restaurant in Helsinki. Deden heel traditionele/malle dingen.
Ben je maar 1 x genoemd?quote:
Lappi.quote:Op maandag 18 november 2019 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een keer naar Helsinki ga, kom ik de naam nog even vragen
Klopt wel, toch?quote:Op maandag 18 november 2019 00:27 schreef UitStraling het volgende:
_!
User die overal een mening over heeft:: UitStraling
Kan verandering in komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |