quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar koffie is het bindmiddel hier?
Dit is correct.quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Hm hm, er is wat beschaving je domein binnengetreden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT is heel beschaafd als ik zie hoe we ons vorige deeltje besloten
Nee joh, we waren hier al behoorlijk beschaafd. Nette mensen hier hoorquote:Op zondag 17 november 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hm hm, er is wat beschaving je domein binnengetreden.
Nu je het zegt ja, zou ik dan toch volwassen worden?quote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT is heel beschaafd als ik zie hoe we ons vorige deeltje besloten
Het lijkt er wel op johquote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, zou ik dan toch volwassen worden?
Veel werk dat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik moet nog wel mijn FOK! verkiezingen lijstje invullen. Hebben jullie al gestemd?
Nee, ik mis teveel categorieën en de mogelijkheid om bij een categorie meerdere namen te noemen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik moet nog wel mijn FOK! verkiezingen lijstje invullen. Hebben jullie al gestemd?
Ja dan nogquote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet alle categorieën te doen.
Meerdere namen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik mis teveel categorieën en de mogelijkheid om bij een categorie meerdere namen te noemen.
Ja, je kunt toch meerdere users prima debaters vinden. Als voorbeeld.quote:
It wasn’t mequote:Op zondag 17 november 2019 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik wil weten wie mij die laatste 2 lachwekkende notes heeft gegeven.
That's for sure.quote:
Mja. Maar ze vragen naar de beste. Dat kan er dan maar eentje zijnquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je kunt toch meerdere users prima debaters vinden. Als voorbeeld.
Notes bespreken we nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
That's for sure.
Wie was het wel?
We doen hier niet aan penalty's.quote:Op zondag 17 november 2019 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Maar ze vragen naar de beste. Dat kan er dan maar eentje zijn
Die worden echt wel besproken.quote:
Lastig inderdaad. Heb je al een rondje gemaakt door KPD?quote:Op zondag 17 november 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld mooiste user, hoe kan ik nu kiezen met al dat zwoele moois?
Dat durf ik niet meer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Heb je al een rondje gemaakt door KPD?
Meestal is het hier sudden death. Zo rond deze tijd.quote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We doen hier niet aan penalty's.
Dan haak ik af.quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat is me te platvloersquote:Op zondag 17 november 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lastig inderdaad. Heb je al een rondje gemaakt door KPD?
Zal ik je wat anders inschenken, Pierre?quote:
Genoeg niet-koffiedrinkers hoor.quote:
Ineens een boomstronk in beeld.quote:
I raise you: lui die ik irl ook ken op KPD.quote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Altijd beetje vreemd om in KPD bekende fokkers naakt tegen te komen.
Beetje als een collega tegen het lijf lopen in de saunaquote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Op straat zou je er minder problemen mee hebben?quote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Oh wow.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I raise you: lui die ik irl ook ken op KPD.
Ik heb Molo nooit gezien daar?quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I raise you: lui die ik irl ook ken op KPD.
Alsof je je moeder voorover gebukt ziet staan in de douche terwijl je je tanden wil gaan poetsenquote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef bitterbal het volgende:
Dan.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje als een collega tegen het lijf lopen in de sauna
Nog meer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op straat zou je er minder problemen mee hebben?
De persoon in kwestie is geloof ik anoniem nu.quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Molo nooit gezien daar?
quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je je moeder voorover gebukt ziet staan in de douche terwijl je je tanden wil gaan poetsen
Zullen toch ook wel 'dames' met de hele groothandel incluis opslagruimte te zien zijn?quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog meer.
Maar goed begrijp niet zo goed waarom je met je stijve lul op fok wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |