De dingen die ik anders had gedaan..quote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om die mooie tijd hier weer opnieuw te kunnen beleven zeker
I see what you did there.quote:
Ik hou ze in de gatenquote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, dat stel ik zeer op prijs.![]()
Jij krijgt voorlopig geen ban! (van mij dan, murp en pharkus zijn pissed)
Vertel.quote:Op zondag 17 november 2019 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dingen die ik anders had gedaan..
Ja maar dan wel zonder de kennis van nu; daar sta je weer te dromenquote:Op zondag 17 november 2019 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dingen die ik anders had gedaan..
Daar is menig fok jongetje je nog dankbaar voorquote:Op zondag 17 november 2019 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had 0 fotos van mezelf geplaatst, ten eerste
Waren het "foute" foto's dan?quote:Op zondag 17 november 2019 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had 0 fotos van mezelf geplaatst, ten eerste
Touchequote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder de kennis van nu; daar sta je weer te dromen
Ook nog 2 ex'en aan overgehoudenquote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is menig fok jongetje je nog dankbaar voor
Schijnt dat @Amarantha haar boezem ook erop heeft gezetquote:Op zondag 17 november 2019 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry ik mag niet in kpd komen anders stuurde ik ze door
Je moet geen fokkers daten sukkelquote:Op zondag 17 november 2019 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog 2 ex'en aan overgehouden
Niets zo weinig boeiend als exen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog 2 ex'en aan overgehouden
Crack ook wist je dat. Die kreeg ik in m'n DM van iemand (no worries tjacka ik verraad je niet)quote:Op zondag 17 november 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schijnt dat @:Amarantha haar boezem ook erop heeft gezet
Das wel sneu jaquote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef I het volgende:
[..]
Ik wou m'n stem-post eigenlijk gebruiken om dat topic te kicken wanneer het weer eens doodloopt, maar dat klinkt ook zo sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |