Ik herken jouw username wel, maar meer niet. Waarom bel je de politiequote:Op zondag 17 november 2019 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is al weer 10 jaar geleden dat ik dit account heb aangemaakt en toch kom ik soms weer even hallo zeggen en wat mensen boos maken. 112
Geen probleem hahaquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil iedereen hier ook even bedanken voor alle stemmen op mij, waardeer het
Ik wil de afgelopen 10 jaar terugquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik herken jouw username wel, maar meer niet. Waarom bel je de politie
Nice, had al m'n twijfels of het zou werken. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
En via de website van I ingevuld.
Krijg overigens sindsdien hele rare pop-ups
Daar zeg je me watquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil de afgelopen 10 jaar terug
Ik ookquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als dat het enige is...quote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
En via de website van I ingevuld.
Krijg overigens sindsdien hele rare pop-ups
Waanbeelden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent sowieso verdacht, jij lag er al letterlijk op hier
Vooral beste FA ben ik erg benieuwd naar.quote:
Ik wou m'n stem-post eigenlijk gebruiken om dat topic te kicken wanneer het weer eens doodloopt, maar dat klinkt ook zo sneu.quote:
Om die mooie tijd hier weer opnieuw te kunnen beleven zekerquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd maatquote:Op zondag 17 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral beste FA ben ik erg benieuwd naar.
Hopelijk creëert het geen rare sfeer tussen ons als hij de ander kiest.
At je ze voorheen koud?quote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
Heb nu in dit huisje een magnetron
Is toch geen wedstrijd. Jullie staan allebei in mijn top 5!quote:Op zondag 17 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, dat stel ik zeer op prijs.quote:
Ik ga dan echt aan mijzelf twijfelen als ie jou kiest hoor!quote:Op zondag 17 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |