quote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ook wel dat jij er al vuistdiep inzit
Er komt geen elfstedentocht johquote:
Ben zo weer weg helaaschquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef het tijd om weer even aan het forum te wennen
Post er überhaupt wel iemand in BNW?quote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt geen elfstedentocht joh
En BNW zoeken we iemand die serieus is
En FEE heeft 2 goede mods.
Ik had erachter gezet sinds 2 weken, maar ik dacht ik haal het weg ook.quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige vrouwen houden er van om vernederd te worden. Even uittesten
Kwa seks, toch niet verbaal?quote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net alsof ik niet serieus ben lolquote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt geen elfstedentocht joh
En BNW zoeken we iemand die serieus is
En FEE heeft 2 goede mods.
I`m just the messengerquote:
Dat siert je. Ik neem dit mee in m'n nominatie overwegingen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had erachter gezet sinds 2 weken, maar ik dacht ik haal het weg ook.
Leuk dat jij hem alsnog maakt.
Zo werkt dat vaak niet, wij willen hier allemaal weg maar uiteindelijk begin je toch te spieken en voor je het weet ligt er weer een berichtje onder de previewquote:
Zal vast ook een kink zijn voor sommigenquote:
Gewoon lekker blijven afstoten en aantrekken hoorquote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Is dat ook verdacht?quote:Op zondag 17 november 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze is hier wel ineens veel minder, dat is wel verdacht
Het is al weer 10 jaar geleden dat ik dit account heb aangemaakt en toch kom ik soms weer even hallo zeggen en wat mensen boos maken. 112quote:Op zondag 17 november 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo werkt dat vaak niet, wij willen hier allemaal weg maar uiteindelijk begin je toch te spieken en voor je het weet ligt er weer een berichtje onder de preview
Welke is het nouquote:Op zondag 17 november 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven afstoten en aantrekken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |