De dingen die ik anders had gedaan..quote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Om die mooie tijd hier weer opnieuw te kunnen beleven zeker
I see what you did there.quote:
Ik hou ze in de gatenquote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, dat stel ik zeer op prijs.![]()
Jij krijgt voorlopig geen ban! (van mij dan, murp en pharkus zijn pissed)
Vertel.quote:Op zondag 17 november 2019 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dingen die ik anders had gedaan..
Ja maar dan wel zonder de kennis van nu; daar sta je weer te dromenquote:Op zondag 17 november 2019 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De dingen die ik anders had gedaan..
Daar is menig fok jongetje je nog dankbaar voorquote:Op zondag 17 november 2019 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had 0 fotos van mezelf geplaatst, ten eerste
Waren het "foute" foto's dan?quote:Op zondag 17 november 2019 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had 0 fotos van mezelf geplaatst, ten eerste
Touchequote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder de kennis van nu; daar sta je weer te dromen
Ook nog 2 ex'en aan overgehoudenquote:Op zondag 17 november 2019 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is menig fok jongetje je nog dankbaar voor
Schijnt dat @Amarantha haar boezem ook erop heeft gezetquote:Op zondag 17 november 2019 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry ik mag niet in kpd komen anders stuurde ik ze door
Je moet geen fokkers daten sukkelquote:Op zondag 17 november 2019 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog 2 ex'en aan overgehouden
Niets zo weinig boeiend als exen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog 2 ex'en aan overgehouden
Crack ook wist je dat. Die kreeg ik in m'n DM van iemand (no worries tjacka ik verraad je niet)quote:Op zondag 17 november 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schijnt dat @:Amarantha haar boezem ook erop heeft gezet
Das wel sneu jaquote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef I het volgende:
[..]
Ik wou m'n stem-post eigenlijk gebruiken om dat topic te kicken wanneer het weer eens doodloopt, maar dat klinkt ook zo sneu.
Ik kan daar wel in komen, maar kom daar eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 november 2019 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry ik mag niet in kpd komen anders stuurde ik ze door
Had van Crack wel verwacht dat ze vaste poster zou worden daarquote:Op zondag 17 november 2019 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack ook wist je dat. Die kreeg ik in m'n DM van iemand (no worries tjacka ik verraad je niet)
Gehad van McGrath maar die is nog vlakker dan de gemiddelde jongenquote:Op zondag 17 november 2019 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crack ook wist je dat. Die kreeg ik in m'n DM van iemand (no worries tjacka ik verraad je niet)
Nou die van mij inmiddels ook.quote:Op zondag 17 november 2019 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Anyway de kerstboom staat ook al
Die post ook alleen nog maar als er een meisje is waarbij hij kans denkt te makenquote:Op zondag 17 november 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gehad van McGrath maar die is nog vlakker dan de gemiddelde jongen
Maar jouw mening over haar is gebaseerd op persoonlijke vetes heb ik mij laten vertellenquote:Op zondag 17 november 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gehad van McGrath maar die is nog vlakker dan de gemiddelde jongen
Ja is ook wat vijandig geworden. Hij zoekt Chloroquote:Op zondag 17 november 2019 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die post ook alleen nog maar als er een meisje is waarbij hij kans denkt te maken
Nee heb het gewoon nu over haar tepelsquote:Op zondag 17 november 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jouw mening over haar is gebaseerd op persoonlijke vetes heb ik mij laten vertellen
Niks mis met vlakke tepels.quote:Op zondag 17 november 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee heb het gewoon nu over haar tepels
heb jij die?quote:Op zondag 17 november 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan ook wel iets positiefs zeggen; hele mooie volle lippen
mij nietquote:
Meteen zo aanvallend :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |